apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij komt de 27e als wildlife fotograafBeginnen met het desert is een beetje vreemd. Of heb je dat geleerd in Afrika?
Kom je ook 28 augustus?
Nou, dan blijft er weinig forum meer overEn nu ga ik op jullie allen de negeerfunctie toepassen want jullie dragen niks bij tot mijn persoonlijke groei.
Misschien een blogje starten voor jezelf en voor .. wie het wel interessant vind?Het lijkt hier wel een kindertuin. Sociale media..., waar mietjes uit frustratie stoer durven doen.... vreemd dat ik zo'n mensen nooit tegenkom in de kelder van @azerate. Wellicht omdat daar de kans op fysische bestraffing een mogelijkheid is.
Beetje ouderwets buffels spotten
Is dit een onrechtstreekse vraag voor een dickpick?Toxisch? Ja. "Masculine"...? Daar zie ik geen aanwijzingen voor.
Vroeg ie ook aan mij. Sindsdien heeft hij mij op de negerfunctie gezet. Geen idee waarom.Is dit een onrechtstreekse vraag voor een dickpick?
Feelgood filmpje van de dag
"Thats right whoopin yo ass"
Bonus: de reclame die ik bij het filmpje kreeg.
![]()
Lol, m'n kinderen hebben exact hetzelfde alfabet.Papa dag
Beetje chillen, Kikker kijken.
![]()
![]()
![]()
En kijken naar alle dode pixels op m'n scherm.
Slopen die van jouw ook je tv?Lol, m'n kinderen hebben exact hetzelfde alfabet.
En ook die ringen, 1 t/m 10 op een houder met stokjes hehe
Hahaha, ik heb er drie, in de huiskamer een 75inch waar ze altijd hun jatten op zetten, constant schoonmaken. Maar gelukkig nog niks gesloopt.
Hang dat ding aan de muur dan.Hahaha, ik heb er drie, in de huiskamer een 75inch waar ze altijd hun jatten op zetten, constant schoonmaken. Maar gelukkig nog niks gesloopt.
Ja boven de haard lol
Opvoeden helpt. 🤪Hahaha, ik heb er drie, in de huiskamer een 75inch waar ze altijd hun jatten op zetten, constant schoonmaken. Maar gelukkig nog niks gesloopt.
Ja succes bij een kind van 2. Je wilt niet weten hoevaak ik zeg dat ie niet met zijn tengels aan de tv moet komen.
Nou zeg, dat heeft niets met opvoeden te maken. Dat is gewoon kind zijn. Zien ze iets interssants op tv gaan ze het aanraken.