apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Nou dat is niet lief van je @Crash.Haha, welkom, als jullie van DF ook iemand willen wegpesten als wraak, raad ik jullie @Schwarzeneggertje aan![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dat is niet lief van je @Crash.Haha, welkom, als jullie van DF ook iemand willen wegpesten als wraak, raad ik jullie @Schwarzeneggertje aan![]()
Ja die @Crash is echt een toxisch masculine mannetje.Wegpesten? Wraak? Je moet dringend de regels van dit forum lezen en het werk van Big-T respecteren. Je bent een toxisch lid dat niks positiefs bijdraagt op dit forum.
Ja zo is hij welJa die @Crash is echt een toxisch masculine mannetje.
Ik denk dat de juiste vormen van lopen in dit geval zijn dat die gast de hele tijd uit zijn nek loopt te lullen omdat zijn fantasie constant de vrije loop neemt.Dat kwam puur doordat in het Nederlands met lopen wandelen bedoeld wordt en in het Vlaams met lopen hardlopen bedoeld wordt. Vandaar de verwarring. Heeft niets met begrijpend lezen of anekdotisch bewijsmateriaal te maken.
Kijk @flipflap, hij reageert al even fel en roekeloos als trippy, zou hij zijn vader zijn?Wegpesten? Wraak? Je moet dringend de regels van dit forum lezen en het werk van Big-T respecteren. Je bent een toxisch lid dat niks positiefs bijdraagt op dit forum.
Ja precies.
Toxisch? Ja. "Masculine"...? Daar zie ik geen aanwijzingen voor.Ja die @Crash is echt een toxisch masculine mannetje.
Het lijkt hier wel een kindertuin. Sociale media..., waar mietjes uit frustratie stoer durven doen.... vreemd dat ik zo'n mensen nooit tegenkom in het dagelijkse leven. Wellicht omdat daar de kans op fysische bestraffing een mogelijkheid is.Ik denk dat de juiste vormen van lopen in dit geval zijn dat die gast de hele tijd uit zijn nek loopt te lullen omdat zijn fantasie constant de vrije loop neemt.
Het idee dat er mensen zijn die denken ook maar enige vorm van groei op te doen door DBB is in zoverre hilarisch dat 't m'n dag best goed maakt.En nu ga ik op jullie allen de negeerfunctie toepassen want jullie dragen niks bij tot mijn persoonlijke groei.
Of jij gedraagt je in het normale leven heel anders.Het lijkt hier wel een kindertuin. Sociale media..., waar mietjes uit frustratie stoer durven doen.... vreemd dat ik zo'n mensen nooit tegenkom in het dagelijkse leven. Wellicht omdat daar de kans op fysische bestraffing een mogelijkheid is.
Medicijnen vergeten?Het lijkt hier wel een kindertuin. Sociale media..., waar mietjes uit frustratie stoer durven doen.... vreemd dat ik zo'n mensen nooit tegenkom in het dagelijkse leven. Wellicht omdat daar de kans op fysische bestraffing een mogelijkheid is.
Doe eens niet zo kleinzerig.Het lijkt hier wel een kindertuin. Sociale media..., waar mietjes uit frustratie stoer durven doen.... vreemd dat ik zo'n mensen nooit tegenkom in het dagelijkse leven. Wellicht omdat daar de kans op fysische bestraffing een mogelijkheid is.
Meeuw is anders best gegroeid hier.Het idee dat er mensen zijn die denken ook maar enige vorm van groei op te doen door DBB is in zoverre hilarisch dat 't m'n dag best goed maakt.
Heb je nu net in de spiegel gekeken? 🤣Het lijkt hier wel een kindertuin. Sociale media..., waar mietjes uit frustratie stoer durven doen.... vreemd dat ik zo'n mensen nooit tegenkom in het dagelijkse leven. Wellicht omdat daar de kans op fysische bestraffing een mogelijkheid is.
Ik stel dan ook voor dat hij begint met @apfelstrudel.
Beginnen met het desert is een beetje vreemd. Of heb je dat geleerd in Afrika?Ik stel dan ook voor dat hij begint met @apfelstrudel.