XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.104
Dat kwam puur doordat in het Nederlands met lopen wandelen bedoeld wordt en in het Vlaams met lopen hardlopen bedoeld wordt. Vandaar de verwarring. Heeft niets met begrijpend lezen of anekdotisch bewijsmateriaal te maken.
Ik denk dat de juiste vormen van lopen in dit geval zijn dat die gast de hele tijd uit zijn nek loopt te lullen omdat zijn fantasie constant de vrije loop neemt.

• #169.105
  • #169.110
:popcorn:

• #169.111
Ik denk dat de juiste vormen van lopen in dit geval zijn dat die gast de hele tijd uit zijn nek loopt te lullen omdat zijn fantasie constant de vrije loop neemt.
Het lijkt hier wel een kindertuin. Sociale media..., waar mietjes uit frustratie stoer durven doen.... vreemd dat ik zo'n mensen nooit tegenkom in het dagelijkse leven. Wellicht omdat daar de kans op fysische bestraffing een mogelijkheid is.

• #169.113
En nu ga ik op jullie allen de negeerfunctie toepassen want jullie dragen niks bij tot mijn persoonlijke groei.
Het idee dat er mensen zijn die denken ook maar enige vorm van groei op te doen door DBB is in zoverre hilarisch dat 't m'n dag best goed maakt.

• #169.114
Het lijkt hier wel een kindertuin. Sociale media..., waar mietjes uit frustratie stoer durven doen.... vreemd dat ik zo'n mensen nooit tegenkom in het dagelijkse leven. Wellicht omdat daar de kans op fysische bestraffing een mogelijkheid is.
Of jij gedraagt je in het normale leven heel anders.

• #169.115
Medicijnen vergeten?

• #169.116
Doe eens niet zo kleinzerig.

Je bent 27 augustus welkom hoor om gezellig mee te eten in Breda.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #169.118
Heb je nu net in de spiegel gekeken? 🤣

Terug
Naar boven