apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Mag wel.Zonde dat je die dingen niet meer mag slaan tegenwoordig.
Als ze niet van jezelf zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag wel.Zonde dat je die dingen niet meer mag slaan tegenwoordig.
Weet je hoe hoog de LD50 wel niet is?Lijkt me ook niet heel gezond om een shitload aan zinkcrème te eten.
Ong 3,5?
Natuurlijk leg je ze wel uit dat het niet mag maar kinderen op zeer jonge leeftijd moeten nog aanleren hoe met emoties om te gaan, enthousiasme is er eentje van.Als er een consequentie aan zit leren ze t snel genoeg hoor, ook (en vooral) als ze nog zo jong zijn. Het mag niet, klaar. Gewoon uit zetten als ze er dan toch aan zitten.
Maar goed, als het je niet uit maakt moet je t niet doen natuurlijk.
Thnx voor de tip. Als ie het weer doet breng ik wel de riem tevoorschijn.Als er een consequentie aan zit leren ze t snel genoeg hoor, ook (en vooral) als ze nog zo jong zijn. Het mag niet, klaar. Gewoon uit zetten als ze er dan toch aan zitten.
Maar goed, als het je niet uit maakt moet je t niet doen natuurlijk.
Ja
Lol, nee man, hij is aan het schoonmaken. Heeft al snel in de gaten hoeveel stof een tv aantrekt.
Ik heb ook wel eens driekwart training met oordopjes in gelopen om er achter te komen dat ik naar de sportschool muziek luister.Zit ik in de trein muziek te luisteren met mn oortje in, kom ik er na een kwartier achter dat mn oortjes niet verbonden zijn en ie via de luidspreker afspeelt.
Ik vind die oudere man tegenover mij al opvallend ritmisch meebewegen met Peter Gabriel's Genesis.
Zal het lekker rustig zijn voor jou zeg. Echt handig ook op een forum.En nu ga ik op jullie allen de negeerfunctie toepassen want jullie dragen niks bij tot mijn persoonlijke groei.
Daar zijn die schermen minder goed tegen bestand dan die goed oude beeldbuis. Daar kon je nog wel een ram tegen geven.Zonde dat je die dingen niet meer mag slaan tegenwoordig.
Cappriciosa alsjeblieft. Met extra veel saus.Het meest droge is nog, ik ging van huis om een pizza op te halen bij de locatie shoarma tent.
Pizza calamiteiten iemand?