AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.142
Zoals dit maar dan zit de soundbar boven de tv.

Bijlagen

• Simply-Aligned-Home-Electric-Fireplace-Built-In-with-Inset-TV-Sounbar-and-Fireplace-Installed.jpg
    Simply-Aligned-Home-Electric-Fireplace-Built-In-with-Inset-TV-Sounbar-and-Fireplace-Installed.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 65
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #169.144
Buiten bereik van kinderen bewaren, zelden een slecht advies :o

• #169.145
Lijkt me ook niet heel gezond om een shitload aan zinkcrème te eten.

Krijg je er van als je het niet buiten bereik van kinderen bewaard idd. En dan tegen het kind zeggen dat je boos bent.
🤦‍♂️

• #169.146
De sudocrem ligt bij ons ook gewoon op bed, je hebt het best wel vaak nodig met twee kleine kinderen. Gelukkig nog geen ongelukken. Maar zal het filmpje wel even aan mn vriendin laten zien. Misschien bedenkt ze zich lol.

• #169.149
Als er een consequentie aan zit leren ze t snel genoeg hoor, ook (en vooral) als ze nog zo jong zijn. Het mag niet, klaar. Gewoon uit zetten als ze er dan toch aan zitten.
Maar goed, als het je niet uit maakt moet je t niet doen natuurlijk.

• #169.150
Als er een consequentie aan zit leren ze t snel genoeg hoor, ook (en vooral) als ze nog zo jong zijn. Het mag niet, klaar. Gewoon uit zetten als ze er dan toch aan zitten.
Natuurlijk leg je ze wel uit dat het niet mag maar kinderen op zeer jonge leeftijd moeten nog aanleren hoe met emoties om te gaan, enthousiasme is er eentje van.

• #169.151
Thnx voor de tip. Als ie het weer doet breng ik wel de riem tevoorschijn.

• #169.154
Zit ik in de trein muziek te luisteren met mn oortje in, kom ik er na een kwartier achter dat mn oortjes niet verbonden zijn en ie via de luidspreker afspeelt.

Ik vind die oudere man tegenover mij al opvallend ritmisch meebewegen met Peter Gabriel's Genesis.

• #169.155
Zit ik in de trein muziek te luisteren met mn oortje in, kom ik er na een kwartier achter dat mn oortjes niet verbonden zijn en ie via de luidspreker afspeelt.

Ik vind die oudere man tegenover mij al opvallend ritmisch meebewegen met Peter Gabriel's Genesis.
Ik heb ook wel eens driekwart training met oordopjes in gelopen om er achter te komen dat ik naar de sportschool muziek luister.

Terug
Naar boven