- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Klinkt als een gouden vent!Die buurman heeft hem vervolgens de flat binnen begeleid en die gast alsnog het pakketke laten bezorgen. (Heb ik ook op film lol).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als een gouden vent!Die buurman heeft hem vervolgens de flat binnen begeleid en die gast alsnog het pakketke laten bezorgen. (Heb ik ook op film lol).
Meeuw zal teleurgesteld in mij zijn.
Pas wel op hé, als jij hem harder geraakt hebt dan hij jou, kan de beschuldiging wel eens jouw kant op gaan. Of de beelden moeten daar goed uitsluitsel over geven, dan is er weinig aan de hand.Bekijk bijlage 591672
Bonjour, een rechtse op je kaak.
Telefoon filmde door vanaf de grond.
Al bij al een bizarre ervaring. Dat iemand uit het niks je zo aanvalt, terwijl hij notabene in zijn postbezorg outfit staat. Dit soort mensen horen niet vrij rond te lopen.
Vandaar, morgen aangifte doen. Schade aan mijn telefoon laten vergoeden en hem aanklagen voor openbare geweldpleging.
Ik bewaar de rest van de beelden. Als PostNL moeilikk gaat doen dan heb ik altijd social media nog. Ben benieuwd wat ze op twitter, facebook, etc hier van zullen vinden. Dus mijn troefkaarten hou ik achter de hand. Sorry guys.
Ik denk niet dat hij veel letsel heeft. Ik hield mij nogal in. Was pure zelfverdediging. Hij is hoogstens beurs en blauw.Pas wel op hé, als jij hem harder geraakt hebt dan hij jou, kan de beschuldiging wel eens jouw kant op gaan. Of de beelden moeten daar goed uitsluitsel over geven, dan is er weinig aan de hand.
Sprak hij met een Belgisch accent?Wow dat was bizar.
Ik ben net aangevallen door een postnl pakketbezorger.
Pakketjes worden hier non-stop gejat omdat bezorgers ze in de hal tyfen bij de lift, waar iedereen dus zo bij kan.
Ik loop beneden de lift uit, zie een postnl pakketbezorger staan, doe voor em open, groet em vriendelijk en loop naar buiten. Hij tyft een pakketje op de bank en loopt weer naar zijn bus. Dus ik spreek hem vriendelijk hier op aan dat dit niet de bedoeling is en sommeer hem vriendelijk om het pakketje juist te bezorgen of desnoods bij de buren omdat hier gejat wordt.
Kortgezegd zegt de jongen, een Afrikaan, in slecht Nederlands/Engels dat ik m'n bek moet houden. Dus ik maak een foto van hem, van zijn kenteken, loop weer naar binnen en foto van het pakketje.
Ik loop naar hiiten en zeg tegen hem prima, maar als het pakketje verdwijnt hou ik jouw verantwoordelijk. "But its not jouw pakketje". Ja dus, ik woon hier. Sociale controle 💪.
Hij rijdt weg, ik loop richting m'n auto. Hij rijdt terug, dus ik loop voorbij mijn auto. Hij stapt uit, en komt met zijn telefoon in zijn hand aggresief mijn kant op en begint mij te filmen/foto's maken. Dus ik moet lachen en vraag waarom hij mij filmt.
Hij zegt "f**k you, ik weet je te vinden als je fucked met mijn werk, bla bla bla". (Kwam het kortgezegd op neer). En stapt weer in zijn auto. Dus ik moet lachen, pak m'n telefoon en begin ook maar te filmen. Immers geen idee wat er gaat gebeuren en bewijsmateriaal is handig voor het geval er iets gebeurd. En natuurlijk linea recta naar zijn werkgever sturen.
Hij stapt uit, ik film zijn gezicht, zeg nog iets van "halllooo" op een droge manier, en op dat manier gaat er een knoppie bij hem om. Hij slaat mijn telefoon uit mijn hand, die valt op de grond, en hij valt mij aan. Ik ontwijk zijn stoten, duw em van mij af en geef hem instinctief een linker highkick op zijn hoofd.
Hij bleef mij aan aanvallen. Uit zelfverdediging heb ik em een paar flink ikken op zijn bek gegeven met een paar mooie mooie highkick combinaties met links. Stond achteraf best versteld hoe goed het ging. Alles van hem geblockt of ontweken en alles van mij was raak op zijn smoel.
Uiteindelijk kwamen buren er tussen, vroeger wat er aan de hand was. dus ik leg uit dat hij die pakketjes bij de lift legt. Buurman werd boos "mijn pakketjes worden ook steeds gejat". Die buurman heeft hem vervolgens de flat binnen begeleid en die gast alsnog het pakketke laten bezorgen. (Heb ik ook op film lol).
Dus.. bizar.
Heb een barst in m'n scherm. Morgen aangifte doen.
Kweetnie of het filmpje plaatsen juridisch slim is.
Ik hoorde wel iets van stoer online maar niet fysisch.
Die p*ssy gewichtjes?Ja echt. Het klinkt echt als een fucking sterk verhaal. Maar ik sta zelf nog aardig perplex van wat er net gebeurde. En hoe het afliep. Nogal bizar om zoiets te verzinnen. Maar zoals ik zei, kheb het op film. Misschien upload ik wel een stukje.
Moet zeggen, die adrenaline kick voelde wel goed lol. Heel lang geleden dat ik gevochten heb. Hebben die jaren kickboxen en karate toch hun vruchten afgeworpen.
En moet zeggen dat het trainen de afgelopen tijd wel zijn vruchten af heeft geworpen.
"Neil" op zijn jas.Ik hoorde wel iets van stoer online maar niet fysisch.
Misschien was ie natuurkundige? Geen idee.
Lieve poesjes kunnen venijnig bijten. Zolang je ze met rust laat en niet in het nauw drijft zijn ze super schattig.
Zeker weer een andere buurman...
Die heeft andere dingen aan zijn hoofd 🫠
Wie waren er allemaal?Vannacht weer gedroomd; we hadden de DBB-meet. De eigenaar had de gym leeggehaald en alle apparaten buiten en boven gezet en slaapmatjes en slaapzakken neergelegd en de gym, want we gingen eerst met z'n allen slapen. De volgende dag gingen we met z'n allen trainen. Sommige mensen gingen weg en kwamen alleen voor het slapen, anderen kwam pas bij de training opdagen. Er kwamen meer mensen dan gepland, zeker 40, misschien wel 50. Was een gezellig meet. Eten kan ik mij niet herinneren.
Ik weet het niet meer, soms heb je dat je een x aantal uur na je droom het allemaal niet meer weet, maar volgens mij voornamelijk fictieve forumleden.