- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dromen zijn vaak een weerspiegeling van wat er in je hoofd omgaat. Wellicht maak je je zorgen over een slaaptekort? Lees ook regelmatig over korte nachten in je log.Vannacht weer gedroomd; we hadden de DBB-meet. De eigenaar had de gym leeggehaald en alle apparaten buiten en boven gezet en slaapmatjes en slaapzakken neergelegd en de gym, want we gingen eerst met z'n allen slapen. De volgende dag gingen we met z'n allen trainen. Sommige mensen gingen weg en kwamen alleen voor het slapen, anderen kwam pas bij de training opdagen. Er kwamen meer mensen dan gepland, zeker 40, misschien wel 50. Was een gezellig meet. Eten kan ik mij niet herinneren.
Nee. En niet mee eens.Dromen zijn vaak een weerspiegeling van wat er in hoofd omgaat. Wellicht maak je je zorgen over een slaaptekort? Lees ook regelmatig over korte nachten in je log.
Dromen kunnen ook een beleving zijn van jezelf in een parallelle tijdslijn of ander multiversum.Dromen zijn vaak een weerspiegeling van wat er in je hoofd omgaat. Wellicht maak je je zorgen over een slaaptekort? Lees ook regelmatig over korte nachten in je log.
Het buiten de lijntjes kleuren heeft ie van zijn vader.Lekker geknutseld en cake gebakken met mn maat en meissie.![]()
Stephen Hawking en Thomas Hertog hebben afgerekend met het multiversum, is te lezen in het nieuwe boek van Hertog.Dromen kunnen ook een beleving zijn van jezelf in een parallelle tijdslijn of ander multiversum.
Ben een tijdje bezig geweest met deze materie en dit behoort wel tot de mogelijkheden . Klinkt zweverig en mss gestoord. Maar als je je verdiept in de kwantumtheorie/multiversum/parallele tijdslijnen dan heb je veel logische mogelijkheden.
Heb je wel eens dmt gedaan?Dromen kunnen ook een beleving zijn van jezelf in een parallelle tijdslijn of ander multiversum.
Ben een tijdje bezig geweest met deze materie en dit behoort wel tot de mogelijkheden . Klinkt zweverig en mss gestoord. Maar als je je verdiept in de kwantumtheorie/multiversum/parallele tijdslijnen dan heb je veel logische mogelijkheden.
Hebben zij wel eens dmt gedaan?Stephen Hawking en Thomas Hertog hebben afgerekend met het multiversum, is te lezen in het nieuwe boek van Hertog.
Heb ik niet nodig🤣Heb je wel eens dmt gedaan?
Hebben zij wel eens dmt gedaan?
Dan heb je wel meteen je antwoord
.Met binnen de comfort zone of status quo bewegen zul je nooit je grens kunnen verleggen.Het buiten de lijntjes kleuren heeft ie van zijn vader.
Stephen Hawking en Thomas Hertog hebben afgerekend met het multiversum, is te lezen in het nieuwe boek van Hertog.
Ik ben bezig met het stoppen van middelen, licht eens toe wat ik zou moeten meemaken?
Een reis door een andere dimensie. Een plek waar alles met elkaar verbonden is en waar onze natuurwetten niet gelden. Het is prachtig. Mooier dan de mooiste kunst.Ik ben bezig met het stoppen van middelen, licht eens toe wat ik zou moeten meemaken?
Niets mis met buiten de lijntjes kleurenMet binnen de comfort zone of status quo bewegen zul je nooit je grens kunnen verleggen.
Hij is dan ook pas 3. Hij lijkt ouder want hij draagt kleding voor 5 jarigen kwa maat☠️
It's all fun n games totdat schaduwwezens opeens telepatisch tegen je beginnen te praten terwijl je door een kaleidoscoop van kleuren en vormen reist die in en uit zichzelf vouwen. Dmt is next level. Niks komt er bij in de buurt. Het is amper te beschrijven in woorden.Een reis door een andere dimensie. Een plek waar alles met elkaar verbonden is en waar onze natuurwetten niet gelden. Het is prachtig. Mooier dan de mooiste kunst.
Joe Rogan legt het mooi uit in zijn filmpjes.
Dat vind ik ook. Ze zijn wie ze zijn en laat ze ook doen zoals ze zelf willen, daar gaan ze het beste op imo.
Ik hou het wel bij nuchter denken , heb van nature een rijke inbeeldingsvermogen. Van zulke dingen draai ik door.It's all fun n games totdat schaduwwezens opeens telepatisch tegen je beginnen te praten terwijl je door een kaleidoscoop van kleuren en vormen reist die in en uit zichzelf vouwen. Dmt is next level. Niks komt er bij in de buurt. Het is amper te beschrijven in woorden.