Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.301
Dat er veel meer zijn wilt toch niet zeggen dat de bestaande elementen bullshit zijn? Dan kun je de gouden trouwring van je vrouw ook wel weggooien aangezien goud in de tafel der elementen staat en volgens jou dus bullshit is.

Eigenlijk kun je dan je hele leven als bullshit omschrijven.😅
correct

• #169.302
Dat er veel meer zijn wilt toch niet zeggen dat de bestaande elementen bullshit zijn? Dan kun je de gouden trouwring van je vrouw ook wel weggooien aangezien goud in de tafel der elementen staat en volgens jou dus bullshit is.

Eigenlijk kun je dan je hele leven als bullshit omschrijven.😅
Hier correct en duidelijk uitgelegd.

• #169.305
@mindcontrol , nee, de scheikundige elementen zijn geen bs. Wij denken dat de elementen die we nu bezitten de enige zijn, dat is bs.

• #169.306
@mindcontrol , nee, de scheikundige elementen zijn geen bs. Wij denken dat de elementen die we nu bezitten de enige zijn, dat is bs.
De expansie van het heelal( die momenteel gewoon nog uitdijt) is een gevolg van de oerknal, hoe zou jij dit fenomeen dan verklaren?

En deze expansie is geen theorie maar een feit.
Het stond anders in je post.

Toch hoor ik dan nog graag je onderbouwing over de oerknal theorie en hoe je dan de expansie van het heelal kan verklaren.

• #169.307
Het stond anders in je post.

Toch hoor ik dan nog graag je onderbouwing over de oerknal theorie en hoe je dan de expansie van het heelal kan verklaren.
Ja daar heb je gelijk in, was moe en had wat gedronken.

Ik ben geen wetenschapper maar de eerste regels van de oerknal gaan niet meer op.

• #169.309
Ja daar heb je gelijk in, was moe en had wat gedronken.

Ik vermoed dat de alcohol nog niet helemaal is uitgewerkt op deze zondagmorgen:

Ik ben geen wetenschapper maar de eerste regels van de oerknal gaan niet meer op.
Waar haal je die bewering vandaan vraag ik me af?

Ik heb nog nieteens de MBO afgemaakt dus je hoeft echt geen wetenschapper te zijn om de basis te begrijpen of te kunnen omvatten , wel een gezond verstand.

Laatst bewerkt:
  • #169.310
im back GIF

Waarschijnlijk heeft de ene helft geen idee wie ik ben en de andere helft wel en haat me 😁
Bedankt aan degenen die zo'n fan waren van mij dat ze mij na al die jaren nog steeds af en toe taggen ❤️ geweldig!

• #169.311
im back GIF

Waarschijnlijk heeft de ene helft geen idee wie ik ben en de andere helft wel en haat me 😁
Bedankt aan degenen die zo'n fan waren van mij dat ze mij na al die jaren nog steeds af en toe taggen ❤️ geweldig!
Welkom terug!

• #169.314
  • #169.317
Dromen kunnen ook een beleving zijn van jezelf in een parallelle tijdslijn of ander multiversum.
Ben een tijdje bezig geweest met deze materie en dit behoort wel tot de mogelijkheden . Klinkt zweverig en mss gestoord. Maar als je je verdiept in de kwantumtheorie/multiversum/parallele tijdslijnen dan heb je veel logische mogelijkheden.
10 jaar geleden zou ik je voor gek verklaren....maar inderdaad....hoe meer je leert over de huidige stand van zaken over de kwantumtheorie, multiversum.... Hoe meer je beseft dat zelf de gekste ideeën misschien wel eens juist zouden kunnen zijn.

Terug
Naar boven