ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oja hij heeft zijn half verlammend tongetje niet uit zijn mond 🫠. TianeggertjeDat jij nou zo lelijk als de nacht bent, betekent niet dat anderen dat ook zijn. De lachers zijn ook notoire knapperds, zie ik.
Lelijke vent.Oja hij heeft zijn half verlammend tongetje niet uit zijn mond 🫠.
Ja geen speld tussen te krijgen 🫠
Er zijn voldoende volwassen mensen hier die de regels van het forum wel respecteren en waar ik van kan leren....groeien....Nou, dan blijft er weinig forum meer overMisschien een blogje starten voor jezelf en voor .. wie het wel interessant vind?
Hoeveel kilometer in hoeveel tijd totaal?Van m'n geparkeerde wagen tot calanques d'en vau is de wandeltijd 3 u00. Terugkeren ongeveer even lang. Gisteren wou ik eens keihard gaan. Ik deed het in 1u17 min.... Eens aan de wagen was ik kapot.... Zeer blij met dit resultaat. Bijna geen pijn in de knie. Vandaag wel gevoelige voetzolen.
Nee, geen feit. Het is de huidige beste verklaring voor alles wat gemeten is. Dat is veel meer dan gewoon wat ideeën, dat zijn heel goed onderbouwde zaken. Met veel metingen en andere zaken ondersteund.De expansie van het heelal( die momenteel gewoon nog uitdijt) is een gevolg van de oerknal, hoe zou jij dit fenomeen dan verklaren?
En deze expansie is geen theorie maar een feit.
SterkteVan m'n geparkeerde wagen tot calanques d'en vau is de wandeltijd 3 u00. Terugkeren ongeveer even lang. Gisteren wou ik eens keihard gaan. Ik deed het in 1u17 min.... Eens aan de wagen was ik kapot.... Zeer blij met dit resultaat. Bijna geen pijn in de knie. Vandaag wel gevoelige voetzolen.
Lijkt me logisch toch? Of je moet een andere route nemen terugVan m'n geparkeerde wagen tot calanques d'en vau is de wandeltijd 3 u00. Terugkeren ongeveer even lang. Gisteren wou ik eens keihard gaan. Ik deed het in 1u17 min.... Eens aan de wagen was ik kapot.... Zeer blij met dit resultaat. Bijna geen pijn in de knie. Vandaag wel gevoelige voetzolen.

Bij hem weet je het nooit. Ik vind het al frappant dat zijn auto nog heel is of er überhaupt nog stond 😂.Lijkt me logisch toch? Of je moet een andere route nemen terug![]()
Weer eens wat anders dan lange tenen.
Neen, niet noodzakelijk. Stel je voor.... Een kerk op de top van een heuvel....terug naar beneden komen gaat sneller. Maar soms ook niet. Soms is een daling trager omdat de kans op uitglijden groter is.Lijkt me logisch toch? Of je moet een andere route nemen terug![]()
Moeilijk in te schatten. Moest ik moeten gokken 9 km....
Ik las recent ook over het probleem van red shift en vermoeid licht... Werd er wel blij om. SpannendNee, geen feit. Het is de huidige beste verklaring voor alles wat gemeten is. Dat is veel meer dan gewoon wat ideeën, dat zijn heel goed onderbouwde zaken. Met veel metingen en andere zaken ondersteund.
Maar dat is totdat er iets beters gevonden is. Newton had gelijk in de meeste gevallen, maar niet op hoge snelheden en toen had Einstein een nog betere verklaring. Newton is nog steeds bruikbaar voor de meeste zaken op aarde.
Er is op dit moment twijfel ontstaan over redshift, wat aan de basis ligt voor de uitdijing. Zwicky’s vermoeid licht vermoeden zou misschien toch weer nieuw leven ingeblazen krijgen.

Dat is prima te doen in 1:20 als je een beetje doorstapt.Moeilijk in te schatten. Moest ik moeten gokken 9 km....
Iemand heeft geluisterd naar de podcast van Neil Degrasse Tyson.Jongens , laten we niet te dicht bij de waarheid komen want dadelijk drukt de beschaving die miljoenen jaren voorlopen op de knop en dan is deze hele simulatie voorbij.
Sommigen denken dat niks de lichtsnelheid kan bereiken omdat het een ingeprogrameerde begrenzing is zodat wij nooit uit deze simulatie kunnen ontsnappen en dat alle natuurwetten eigenlijk gewoon ingeprogrammeerde computercodes zijn en dat zodra we dicht bij het evenaren van de lichtsnelheid komen het einde oefening voor ons zou betekenen omdat we dan "uit de simulatie zouden kunnen ontsnappen" .