Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.421
ik geloof al die side-effects niet wat op internet staat over weinig slapen en structureel nachten werken. Heb collegas gesproken die al 10+ jaren zo leven en nergens last van hebben.
Zul je ook weinig van merken. Net als van je te lage natural testosteron.
Bridge-ing the gap :thumb:

• #169.422
ik geloof al die side-effects niet wat op internet staat over weinig slapen en structureel nachten werken. Heb collegas gesproken die al 10+ jaren zo leven en nergens last van hebben.
Een voorbeeld over ploegendienst:

Veel onderzoek laat bij nachtdienst correlaties zien met gezondheidsrisico's en er zijn ook genetische en individuele verschillen.

Laatst bewerkt:
  • #169.423
  • #169.428
  • #169.429
Een voorbeeld over ploegendienst:

Veel onderzoek laat bij nachtdienst correlaties zien met gezondheidsrisico's en er zijn ook genetische en individuele verschillen.
ploegendiensten is sowieso al kut, dat had ik op schiphol. Ene week nacht andere week overdag, je verstoorde continu je ritme.
Ik werk nu iedere dag zelfde tijden en zit ook in een ritme, dat is gezonder dan continu afwisselen.

• #169.430
ploegendiensten is sowieso al kut, dat had ik op schiphol. Ene week nacht andere week overdag, je verstoorde continu je ritme.
Ik werk nu iedere dag zelfde tijden en zit ook in een ritme, dat is gezonder dan continu afwisselen.
5 ploegen is ideaal. 2x nachtdienst per 10 dagen

• #169.431
Ik geloof al die negativiteit over roken ook niet, mijn oma is 90 en rookt als een ketter, heeft nergens last van

• #169.432
5 ploegen is ideaal. 2x nachtdienst per 10 dagen
Ik werk 6/7 nachten :roflol: Dagen vliegen zo voorbij.

En ben ik niet mee eens, continu nachten werken en wennen is beter dan 1 of 2 nachten eens na een lange tijd, je gaat heletijd een inkakker krijgen tussen 00:00-05:00 omdat je niet gewend bent.

• #169.434
Ik werk 6/7 nachten :roflol: Dagen vliegen zo voorbij.

En ben ik niet mee eens, continu nachten werken en wennen is beter dan 1 of 2 nachten eens na een lange tijd, je gaat heletijd een inkakker krijgen tussen 00:00-05:00 omdat je niet gewend bent.
werk van 2200 tot 0600
Rond 0400 kan het af en toe lastig zijn. Naar 2 nachten op 10 dagen dan wen je er nog net niet aan. Jij gooit je hele bioritme om plus te weinig slaap. Dat lijkt mij toch echt slechter.

• #169.437
Maar als je eens 2 wil ruilen met een collega omdat je iets te doen heb dan mag dat? 2 vroege wil je 2 late voor bijv
Gewoon snipperen kan ook hè 😂

Maar ruilen zou kunnen maar komt niet veel voor omdat het behoorlijk grote groepen zijn mannetje of 40 ofzo per ploeg

• Like
Waarderingen: Boca
  • #169.439
Omdat de airco het vanochtend niet meer deed heb ik maar gelijk een nieuwe opgehangen.
Deze koelt een stuk beter en is ook nog stiller dan de oude.

Terug
Naar boven