AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.363
  • #169.364
Na jaren oortjes een koptelefoon gekocht voor gym
Geluidskwaliteit is zo goed dat ik gewoon al mn muziek opnieuw kan luisteren omdat ik nieuwe tonen hoor :roflol:

Had dit veel eerder moeten doen

• #169.365
Na jaren oortjes een koptelefoon gekocht voor gym
Geluidskwaliteit is zo goed dat ik gewoon al mn muziek opnieuw kan luisteren omdat ik nieuwe tonen hoor :roflol:

Had dit veel eerder moeten doen
Kwalitatief goede oortjes/hoofdtelefoon is echt nodig man. Van die cheap ass oortjes met kutgeluid word ik gek van :roflol:

• #169.366
Geef je als tip dat je Netflix nog steeds kan delen. Moet je eens per maand inloggen bij de abonnementhouder thuis op zijn netwerk. Zegt die lul. Gaat lastig met mijn tv.

Met je mobiel Einstein 😂

• #169.368
Geef je als tip dat je Netflix nog steeds kan delen. Moet je eens per maand inloggen bij de abonnementhouder thuis op zijn netwerk. Zegt die lul. Gaat lastig met mijn tv.

Met je mobiel Einstein 😂
Lol met z'n tv hele tijd op en neer denktie 😂

Ff tussendoor, ik kan Netflix nog steeds delen zonder dat te doen, maar het is niet mijn Netflix, zijn er opties/extra kosten om het te blijven delen?

• #169.371
Lol met z'n tv hele tijd op en neer denktie 😂

Ff tussendoor, ik kan Netflix nog steeds delen zonder dat te doen, maar het is niet mijn Netflix, zijn er opties/extra kosten om het te blijven delen?
Hier werkt het iig nog en ik heb er nog nooit voor betaald 😋

• #169.373
Aight, zal eens kijken. Ik heb een Clam nog wattes maar met de herrie die in commerciële gyms gedraaid wordt heb ik iets nodig waardoor ik echt niks meer hoor haha.
Ja dat dus
En je kan gewoon mensen negeren (doe ik ook met oortjes) maar met koptelefoon is het helemaal duidelijk

• #169.374
Sony Ch270N
Überhaupt de afsluiting van over-ear is echt een game changer
Ik zit te kijken naar een nieuwe. Mijn over ear van Sony is een paar jaar terug gesneuveld, top ding. Heb nu air pods, maar wil toch weer een koptelefoon.

Ik heb vrij grote oren (en niet alleen oren, hehe), is dat model een beetje ruim?

• #169.375
FB_IMG_1691776662594.jpg

• #169.378
Smerig mens. Dat mensen daar voor de lol naar kijken, laat staan geld voor neertellen.

• #169.379
Nog ruim 2 weken tot dé DBB-meet. Indien er mensen zijn die het leuk lijkt mee te trainen en te eten (door @apfelstrudel verzorgde BBQ), laat het weten :D.

Ik heb nu 10 aanmeldingen, waarvan 8 van eten. Ik weet zeker dat er wel meer in zit; dit is het BB-forum van Nederland en België.

Terug
Naar boven