MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.701
Citalopram is een prachtig middel die mij helpt om minder te piekeren en minder na te denken. Het helpt mij, diazepam maakt mij gevoelloos en moe en lui ik heb nergens zin in alleen in muziek en gamen. Verder eet ik gewoon 2200 kcals per dag en hit ik me protein tsrgets. En zorg ik dat me gewicht steady blijft

• #169.703
Citalopram is een prachtig middel die mij helpt om minder te piekeren en minder na te denken. Het helpt mij, diazepam maakt mij gevoelloos en moe en lui ik heb nergens zin in alleen in muziek en gamen. Verder eet ik gewoon 2200 kcals per dag en hit ik me protein tsrgets. En zorg ik dat me gewicht steady blijft
Nee maar eerlijk. Meeuw wel een beetje aan jezelf blijven denken maat. We maken ons soms wel zorgen om je. Ik wel iig.

Drugsverslavingen zijn niet fijn.

• #169.704

Jawel. Antidepressiva en antipsychotica veranderen je persoonlijkheid niet, maar een persoon kan best een persoonlijkheidsverandering ondergaan tijdens de behandeling, maar dat kan met pammetjes ook. Heeft verder weinig te maken met de medicatie an sich, maar meer met de persoon die reageert op de gehele behandeling.

In kort: paracetamol verandert je persoonlijkheid niet maar als je minder kut bent om mee om te gaan omdat je pijn minder is vanwege de paracetamol, is dat wel een persoonlijkheidsverandering. Snappie?

• #169.705
Jawel. Antidepressiva en antipsychotica veranderen je persoonlijkheid niet, maar een persoon kan best een persoonlijkheidsverandering ondergaan tijdens de behandeling, maar dat kan met pammetjes ook. Heeft verder weinig te maken met de medicatie an sich, maar meer met de persoon die reageert op de gehele behandeling.

In kort: paracetamol verandert je persoonlijkheid niet maar als je minder kut bent om mee om te gaan omdat je pijn minder is vanwege de paracetamol, is dat wel een persoonlijkheidsverandering. Snappie?
Ja.. maar het ging over middel die je persoonlijkheid veranderen. Opiaten en cocaïne veranderen bijv. hoe je hersens werken.

• #169.708
Hebt u dat ook allemaal geprobeerd in de psychiatrie ? Ik praat hier vanuit eigen ervaringen EN wat ik gezien heb bij vele anderen. Maar ik ga er verder niet over discussieren.

• #169.709
Morfine is geen medicatie? Of tramadol? Of oxycodon?

Lees even terug welke middelen ik opnoemde, waar Oli op reageerde, waar ik weer op reageerde. Lijkt me handiger.

Hebt u dat ook allemaal geprobeerd in de psychiatrie ? Ik praat hier vanuit eigen ervaringen EN wat ik gezien heb bij vele anderen. Maar ik ga er verder niet over discussieren.

Niet persoonlijk, maar het is gewoon zo. Ik zeg nergens dat mensen niet kunnen veranderen (persoonlijkheid) he, dat kan zeker! Ik zeg alleen dat an sich de genoemde middelen niet persoonlijkheidsveranderend zijn, maar dat wilt niet zeggen dat sommige mensen er wél van veranderen.

Als het is zoals jij zegt (antidepressiva, SSRI, antipsychotica, veranderen persoonlijkheid) dan zou dit bij iedere gebruiker moeten zijn. Dit is niet zo.

• #169.711
Lees even terug welke middelen ik opnoemde, waar Oli op reageerde, waar ik weer op reageerde. Lijkt me handiger.

Niet persoonlijk, maar het is gewoon zo. Ik zeg nergens dat mensen niet kunnen veranderen (persoonlijkheid) he, dat kan zeker! Ik zeg alleen dat an sich de genoemde middelen niet persoonlijkheidsveranderend zijn, maar dat wilt niet zeggen dat sommige mensen er wél van veranderen.

Als het is zoals jij zegt (antidepressiva, SSRI, antipsychotica, veranderen persoonlijkheid) dan zou dit bij iedere gebruiker moeten zijn. Dit is niet zo.
Ok

• #169.712

Ik denk nu toch dar je er zelf wat veel van binnen hebt hoor. Of ik te weinig

• #169.714
Nee maar eerlijk. Meeuw wel een beetje aan jezelf blijven denken maat. We maken ons soms wel zorgen om je. Ik wel iig.

Klopt ben nog nooit verslaafd geweest aan een soort drugs maar deze 10maanden zijn zo zwaar geweest mentaal en psychisch dat ik verslaafd ben geworden aan benzo’s puur om niks te voelen. Nu mijn relatie over is merk ik veel meer rust in mijn hoofd. We pasten gewoon niet bij elkaar alleen we zijn echt enorm kinderachtig uit elkaar gegaan. Maar dat is niet mijn probleem.

moet volgende week weer met school beginnen.

Laatst bewerkt:
  • #169.715

Ik zou alleen af en toe nog een psychedelische trip doen maar ik zet een streep door middelen die aan je serotonine binden voor altijd. Kijk ik mag heus wel een keer weer een hasjie roken. Het zijn de benzo’s he

• #169.716
Lees even terug welke middelen ik opnoemde, waar Oli op reageerde, waar ik weer op reageerde. Lijkt me
Dat is gewoon omdat de ene daar al wat meer ervan nodig heeft dan de andere.

• #169.717
Ciralopram nooit gebruikt. Die dingen zijn voor mafkezen vind ik. Enkel benzo's. Die Citalopram begint wss te overheersen.
Sws wat jij allemaal zegt is totale onzin heb dit met mijn psychiater besproken over jou verhaal dat je bij je eerst week met 0mg diazepam het zwaar gaat krijgen ze zei dat je het zwaar overdreef. Ook omdat ik niet zolang aan dit middel heb gezeten ik ben overgestapt van de xanax. Plus ik neem automatisch zelf al steeds al minder van het middel

• #169.718
Sws wat jij allemaal zegt is totale onzin heb dit met mijn psychiater besproken over jou verhaal dat je bij je eerst week met 0mg diazepam het zwaar gaat krijgen ze zei dat je het zwaar overdreef.
Zeg dat nog eens als het zo ver is.. 🤣🤣

Laatst bewerkt:
  • #169.719
Sws wat jij allemaal zegt is totale onzin heb dit met mijn psychiater besproken over jou verhaal dat je bij je eerst week met 0mg diazepam het zwaar gaat krijgen ze zei dat je het zwaar overdreef. Ook omdat ik niet zolang aan dit middel heb gezeten ik ben overgestapt van de xanax. Plus ik neem automatisch zelf al steeds al minder van het middel

Misschien bedoelde hij van hoog gebruik ineens naar 0.. ja dat kan zwaar vallen :)

• #169.720
Meeuwke, je aanwezigheid hier helpt ook niet mee met je herstel.

tabjes tegen Pathologische angst en spanning stoppen, geeft opnieuw deze klachten, als het voor slaapstoornissen is gegeven ook. Vaak zul je langere tijd op een onderhoudsdosis blijven van lichtere soort. Discussiëren over jouw situatie heeft weinig nut. Wij zijn geen hulpverleners in deze en je was stronteigenwijs. Of je dat nu nog bent kan ik niet beoordelen. Hoop in elk geval dat je goed zult herstellen, en geen alcohol od drugs meer neemt, dus ook geen tripje hier en daar.

Het gaat er om dat je de oorzaak kunt inzien en behandelen, er bestaan geen wonder tabjes waar alles van over gaat.

Terug
Naar boven