AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.722
@Hell93 als je er wat meer over wil weren google dan eens op "Ashton manual" , daar staat het allemaal prima wetenschappelijk uitgelegd zoals ik het ervaren heb. Voor Meeuw sowieso wat ingewikkeld nog, maar mss haalt hij er ook iets uit.

• #169.723
@Hell93 als je er wat meer over wil weren google dan eens op "Ashton manual" , daar staat het allemaal prima wetenschappelijk uitgelegd zoals ik het ervaren heb. Voor Meeuw sowieso wat ingewikkeld nog, maar mss haalt hij er ook iets uit.
Ik laat het gewoon op me af komen ik heb alle hulp erbij. Ik heb vandaag maar 10mg gebruikt das bijna niks. Besef dat ik van 8mg xanax kom he per dag😂

• #169.726
Ik zou alleen af en toe nog een psychedelische trip doen maar ik zet een streep door middelen die aan je serotonine binden voor altijd. Kijk ik mag heus wel een keer weer een hasjie roken. Het zijn de benzo’s he
Volgens mij zijn het net de trips die je zo fucken, ik kan er ook langs zitten maar ik heb al langer dit gevoel.

• #169.727
Ik zou alleen af en toe nog een psychedelische trip doen maar ik zet een streep door middelen die aan je serotonine binden voor altijd. Kijk ik mag heus wel een keer weer een hasjie roken. Het zijn de benzo’s he
Je topic op 't drugsforum noemde letterlijk "beginnende hasjverslaving".
giphy (3).gif

• #169.728
Waarom zou je?

Je weet dat je verslavingsgevoelig bent, bent nog niet van de ene af en bent de volgende al aan het plannen?

• #169.732
  • #169.734
Sommige mensen zien de kracht van psychedelische middelen niet. Ze zijn totaal ongevaarlijk en totaal niet verslavend.

• #169.736
Sommige mensen zien de kracht van psychedelische middelen niet. Ze zijn totaal ongevaarlijk en totaal niet verslavend.
Nou, een jeugdvriend van me is na 1x mee te trippen helemaal doorgedraaid, zijn ouders hebben hem een paar maanden erna laten opnemen omdat ze hun ernstig zorgen maakten en tot de dag van vandaag zit hij er nog en is er rotsvast van overtuigd dat hij met God kan praten en uitvindingen gaat doen die de wereld gaan veranderen.
Die jongen was een thaibokser, enorm sterk en een goede fysiek, wij dachten allemaal dat hij mentaal ook sterk in zijn schoenen stond.

Zijn trip was 20 jaar geleden.

• #169.738
Nou, een jeugdvriend van me is na 1x mee te trippen helemaal doorgedraaid, zijn ouders hebben hem een paar maanden erna laten opnemen omdat ze hun ernstig zorgen maakten en tot de dag van vandaag zit hij er nog en is er rotsvast van overtuigd dat hij met God kan praten en uitvindingen gaat doen die de wereld gaan veranderen.
Die jongen was een thaibokser, enorm sterk en een goede fysiek, wij dachten allemaal dat hij mentaal ook sterk in zijn schoenen stond.

Op wat? Lsd?

• #169.739
Nou, een jeugdvriend van me is na 1x mee te trippen helemaal doorgedraaid, zijn ouders hebben hem een paar maanden erna laten opnemen omdat ze hun ernstig zorgen maakten en tot de dag

Veel (echt) oude geflipte hippies uit de 60's - 70's in de psychiatrie die er blijkbaar niet tegen konden, althans 10-tal jaar geleden, nu wss bijna uitgestorven.

Terug
Naar boven