- Waardering
- 3.619
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Ook al gedaan, dan is het idd nog zwaarder.Misschien bedoelde hij van hoog gebruik ineens naar 0.. ja dat kan zwaar vallen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook al gedaan, dan is het idd nog zwaarder.Misschien bedoelde hij van hoog gebruik ineens naar 0.. ja dat kan zwaar vallen![]()
Ik laat het gewoon op me af komen ik heb alle hulp erbij. Ik heb vandaag maar 10mg gebruikt das bijna niks. Besef dat ik van 8mg xanax kom he per dag😂@Hell93 als je er wat meer over wil weren google dan eens op "Ashton manual" , daar staat het allemaal prima wetenschappelijk uitgelegd zoals ik het ervaren heb. Voor Meeuw sowieso wat ingewikkeld nog, maar mss haalt hij er ook iets uit.
Je hebt er blijkbaar ervaring meeMisschien bedoelde hij van hoog gebruik ineens naar 0.. ja dat kan zwaar vallen![]()
Volgens mij zijn het net de trips die je zo fucken, ik kan er ook langs zitten maar ik heb al langer dit gevoel.Ik zou alleen af en toe nog een psychedelische trip doen maar ik zet een streep door middelen die aan je serotonine binden voor altijd. Kijk ik mag heus wel een keer weer een hasjie roken. Het zijn de benzo’s he
Je topic op 't drugsforum noemde letterlijk "beginnende hasjverslaving".Ik zou alleen af en toe nog een psychedelische trip doen maar ik zet een streep door middelen die aan je serotonine binden voor altijd. Kijk ik mag heus wel een keer weer een hasjie roken. Het zijn de benzo’s he
Waarom zou je?Ik zou alleen af en toe nog een psychedelische trip doen maar ik zet een streep door middelen die aan je serotonine binden voor altijd. Kijk ik mag heus wel een keer weer een hasjie roken. Het zijn de benzo’s he
Ik heb vroeger ook wel vaak op lsd getript en aan the toad gelikt.Volgens mij zijn het net de trips die je zo fucken, ik kan er ook langs zitten maar ik heb al langer dit gevoel.
In onschuldIk hoop dat jij je handen wel heel goed wast voor je gaat koken.
Wil graag lsd doen maar durf niet 💁Ik heb vroeger ook te vaak op lsd getript en aan the toad gelikt.
Je bent dan wel apart maar volgens mij had jij geen onderliggende psychoses.Ik heb vroeger ook te vaak op lsd getript en aan the toad gelikt.
NeenJe bent dan wel apart maar volgens mij had jij geen onderliggende psychoses.
Sommige mensen zien de gevaren niet, al gelden die meer voor zichzelf dan voor anderen.Sommige mensen zien de kracht van psychedelische middelen niet. Ze zijn totaal ongevaarlijk en totaal niet verslavend.
Nou, een jeugdvriend van me is na 1x mee te trippen helemaal doorgedraaid, zijn ouders hebben hem een paar maanden erna laten opnemen omdat ze hun ernstig zorgen maakten en tot de dag van vandaag zit hij er nog en is er rotsvast van overtuigd dat hij met God kan praten en uitvindingen gaat doen die de wereld gaan veranderen.Sommige mensen zien de kracht van psychedelische middelen niet. Ze zijn totaal ongevaarlijk en totaal niet verslavend.
Wel, Mike Tyson zegt dat ook, je moet zijn podcasts eens kijkenSommige mensen zien de kracht van psychedelische middelen niet. Ze zijn totaal ongevaarlijk en totaal niet verslavend.
Op wat? Lsd?Nou, een jeugdvriend van me is na 1x mee te trippen helemaal doorgedraaid, zijn ouders hebben hem een paar maanden erna laten opnemen omdat ze hun ernstig zorgen maakten en tot de dag van vandaag zit hij er nog en is er rotsvast van overtuigd dat hij met God kan praten en uitvindingen gaat doen die de wereld gaan veranderen.
Die jongen was een thaibokser, enorm sterk en een goede fysiek, wij dachten allemaal dat hij mentaal ook sterk in zijn schoenen stond.
Zijn trip was 20 jaar geleden.
Veel (echt) oude geflipte hippies uit de 60's - 70's in de psychiatrie die er blijkbaar niet tegen konden, althans 10-tal jaar geleden, nu wss bijna uitgestorven.Nou, een jeugdvriend van me is na 1x mee te trippen helemaal doorgedraaid, zijn ouders hebben hem een paar maanden erna laten opnemen omdat ze hun ernstig zorgen maakten en tot de dag
Zijn trip was 20 jaar geleden.
Niet verslavend, ja.Sommige mensen zien de kracht van psychedelische middelen niet. Ze zijn totaal ongevaarlijk en totaal niet verslavend.