Ik denk dat bedoeld wordt dat niet thuis maar hijzelf het gevaar is.Jullie snappen het niet he. Als iemand 1 jaar geleden veilig thuis was, betekent dat niet dat diegene nu ook veilig thuis is.
Dat is mijn punt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat bedoeld wordt dat niet thuis maar hijzelf het gevaar is.Jullie snappen het niet he. Als iemand 1 jaar geleden veilig thuis was, betekent dat niet dat diegene nu ook veilig thuis is.
Dat is mijn punt.
nachtdienst erin gehakt? 
Ik denk dat bedoeld wordt dat niet thuis maar hijzelf het gevaar is.
hij is thuis niet veilig nu. Punt 
Dat ook. En iemand die nu in herstel is en letterlijk 2 maand of 1 maand terug nog gedreigd heeft met zelfmoord. Die zou ik nu niet alleen in een woning zetten. Maar beter in groepsverband onder toezicht.Ik denk dat bedoeld wordt dat niet thuis maar hijzelf het gevaar is.
Kan kloppen, maar mogen de mensen die de potjes vullen waarmee alles betaald wordt niet een beetje inspraak hebben aan wie en hoe het geld gespendeerd wordt.Kan kloppen dat ze dat bedoelen, maar ze snappen het nu in ieder gevalhij is thuis niet veilig nu. Punt
![]()
Kan kloppen, maar mogen de mensen die de potjes vullen waarmee alles betaald wordt niet een beetje inspraak hebben aan wie en hoe het geld gespendeerd wordt.
Hij is nog niet afgekickt en is nu al aan het speculeren over welke middelen hij straks weet zou kunnen gebruiken. Dan heb ik liever dag het geld naar iemand anders gaat.
Punt.

Dat zeg ik al de hele tijdnachtdienst erin gehakt?
Kan kloppen dat ze dat bedoelen, maar ze snappen het nu in ieder gevalhij is thuis niet veilig nu. Punt
![]()
En vaders met dochters zijn niet veilig voor Meeuw.
Jij zei dat hulpverleners enkel naar NU kijken en NIET naar een jaar geleden. En nu zeg ja van wel 🤣Jullie snappen het niet he. Als iemand 1 jaar geleden veilig thuis was, betekent dat niet dat diegene nu ook veilig thuis is.
Dat is mijn punt.
Jij zei dat hulpverleners enkel naar NU kijken en NIET naar een jaar geleden. En nu zeg ja van wel 🤣
als jij dat nou eens doet. Ben je expres aan het trollen?Misschien handig als je dan alles even leest. Er werd dat hij 2 jaar geleden niet veilig was maar nu wel.
Ik vroeg op basis waarvan hij kan zeggen dat hij NU wel veilig is. Er werd toen gerefereerd naar oude posts van 1 a 2 jaar geleden. Ik zeg dat om te bepalen of iemand NU wel of niet veilig is, niet gekeken wordt naar of iemand wel of niet veilig was 1 a 2 jaar geleden.
Eerder was het niet veilig maar volgens mij nu wel?
Dingen wat hij de afgelopen twee jaar gedeeld heeft hier op het forum.
Maar jij praat al twee weken met hem dus ja dan zal jij wel meer weten dan wij.
Dus jij kunt stellen dat het nu veilig is voor hem thuis, omdat hij selectief dingen deelde de afgelopen twee jaar op het forum?
Dan heb je alsnog niet beantwoord waarom jij denkt dat hij nu wel veilig is?
Waarom is hij nu niet veilig thuis dan?
Zeg jij nu echt selectief? lol
Ja
Iedereen die 'niet veilig thuis' is, heeft momenten (minuten, uren, dagen) waarin diegene wel, letterlijk, veilig is. Maar om veilig thuis te zitten moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen (mbt jezelf, je omgeving, mensen thuis en dergelijke) en zolang je daar niet aan voldoet, ben je niet 'veilig thuis'. Hij voldoet daar niet aan, ie hij is niet veilig thuis.
En ja ik ben expres 'vaag' want het is niet aan mij om te delen waaron precies het dan niet veilig is.
Als het gaat over NU, waarom is het relevant wat er een jaar of twee jaar geleden aan de hand was?
Nou dan krijg je een unieke inkijk in het leven van hem? Dat lijkt mij op-zich wel relevant om een mening te kunnen vormen/geven over zijn doen en laten.
Want het onderwerp is in grote lijnen niet echt veranderd ten opzichte van nu.
Dus daarom lijkt het mij juist wel relevant?
Niet als het gaat om NU. Als zijn hulpverleners een assessment afnemen om te beslissen of hij veilig thuis is, kijken ze naar nu en niet naar 1 jaar geleden.
Ook zei jij dat hij NU veilig is en ik vroeg waarom jij denkt dat hij NU veilig is?
Ben jij zijn zus?De discussie tussen mij en TheWasteland was dat hij zei dat hij nu wèl veilig thuis is. Zonder dit te kunnen onderbouwen dus.
^
Dit is gewoon een feit..
Je spreekt jezelf continu tegen ma bon.
Zal een hulpverlener kijken naar het verleden van iemand om te bepalen of het nu veilig is. Tuurlijk wel.
Nou ja ik haal het net aan. Of het meeuw zijn zus is.Je spreekt jezelf continu tegen ma bon.
Zal een hulpverlener kijken naar het verleden van iemand om te bepalen of het nu veilig is. Tuurlijk wel.
Je spreekt jezelf continu tegen ma bon.
Hahahaha t is tijd voor je pilletje