Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.861
  • #169.863

Celebrate In Love GIF by Max

• #169.865
Misschien handig als je dan alles even leest. Er werd gezegd dat hij 2 jaar geleden niet veilig was maar nu wel.
Ik vroeg op basis waarvan hij kan zeggen dat hij NU wel veilig is. Er werd toen gerefereerd naar oude posts van 1 a 2 jaar geleden. Ik zeg dat om te bepalen of iemand NU wel of niet veilig is, niet gekeken wordt naar of iemand wel of niet veilig was 1 a 2 jaar geleden.
Jij bent echt de weg goed kwijt

• #169.866
Dit maakte dus mijn dag goed. Nog meer mensen een leuke dag gehad :) i.p.v. pagina's lang geëmmer over niets.
yep leuke dag gehad, en zojuist weer een workout afgerond...bijna weekend met mooi weeeer 🌞🌞🌞 prima shape trouwens💪

• #169.867
Misschien handig als je dan alles even leest. Er werd gezegd dat hij 2 jaar geleden niet veilig was maar nu wel.
Ik vroeg op basis waarvan hij kan zeggen dat hij NU wel veilig is. Er werd toen gerefereerd naar oude posts van 1 a 2 jaar geleden. Ik zeg dat om te bepalen of iemand NU wel of niet veilig is, niet gekeken wordt naar of iemand wel of niet veilig was 1 a 2 jaar geleden.
Mooi hoe jij dit gewoon even verzint lol. Koekoek

• #169.870
Ik refereer steeds naar zijn LOG (13 jul 2021 tot 5 feb 2023) bijna 600 pagina's.
Dus niet enkel naar een post van twee jaar terug.

Dat weet ik ook wel en ik zeg ook nergens dat het niet belangrijk is om zijn log te lezen of wat erin staat serieus te nemen.

Het is echt extreem simpel: is hij nu veilig thuis, ja of nee? Jij zei JA op basis van zijn log. Ik zei NEE op basis van wat hij tegen mij zei.
(Nu gelukkig kan ik zeggen dat dit is veranderd in een ja, voor nu).

Daar ging het om, niks meer, niks minder Het is echt een discussie van niks joh, kom op :)

• #169.871
Dat weet ik ook wel en ik zeg ook nergens dat het niet belangrijk is om zijn log te lezen of wat erin staat serieus te nemen.

Het is echt extreem simpel: is hij nu veilig thuis, ja of nee? Jij zei JA op basis van zijn log. Ik zei NEE op basis van wat hij tegen mij zei.
(Nu gelukkig kan ik zeggen dat dit is veranderd in een ja, voor nu).

Daar ging het om, niks meer, niks minder Het is echt een discussie van niks joh, kom op :)
Joh

• #169.874
Ik ben blij dat iemand anders dan weer een plekje opschuift op de wachtrij.

Terug
Naar boven