Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.801
Nou dan krijg je een unieke inkijk in het leven van hem? Dat lijkt mij op-zich wel relevant om een mening te kunnen vormen/geven over zijn doen en laten.

Want het onderwerp is in grote lijnen niet echt veranderd ten opzichte van nu.

Dus daarom lijkt het mij juist wel relevant?

Niet als het gaat om NU. Als zijn hulpverleners een assessment afnemen om te beslissen of hij veilig thuis is, kijken ze naar nu en niet naar 1 jaar geleden.
Ook zei jij dat hij NU veilig is en ik vroeg waarom jij denkt dat hij NU veilig is?

• #169.802
Niet als het gaat om NU. Als zijn hulpverleners een assessment afnemen om te beslissen of hij veilig thuis is, kijken ze naar nu en niet naar 1 jaar geleden.
Ook zei jij dat hij NU veilig is en ik vroeg waarom jij denkt dat hij NU veilig is?
Wat een sigaret voor een kankerpatiënt is ben jij voor hem. Succes

• #169.804
Enige in de gym. Linkin Park opgezet. :rocker2:
Nu pas echt vakantiegevoel na de shoot. :cool:

• #169.805
  • #169.806
  • #169.808
Armsday

• #169.809
  • #169.811
als iemand een aantal jaren geleden bv al eens stevig hervallen is en pakweg een zelfmoodpoging ondernomen heeft denk je dan echt dat hulpverleners gaan zeggen: oh dat is niet NU, dus niet van tel? Tuurlijk is het verleden van iemand belangrijk om te bepalen of iemand stabiel genoeg is om veilig thuis te zijn.

• #169.816
Ja ik kan hier wel antwoord op geven maar dat is gebaseerd op zijn woorden. Dus dat telt niet omdat hij dit in het verleden gedeeld heeft :o

als iemand een aantal jaren geleden bv al eens stevig hervallen is en pakweg een zelfmoodpoging ondernomen heeft denk je dan echt dat hulpverleners gaan zeggen: oh dat is niet NU, dus niet van tel? Tuurlijk is het verleden van iemand belangrijk om te bepalen of iemand stabiel genoeg is om veilig thuis te zijn.

Jullie snappen het niet he. Als iemand 1 jaar geleden veilig thuis was, betekent dat niet dat diegene nu ook veilig thuis is.
Dat is mijn punt.

• #169.818
Zelfs bij het afkicken zeggen ze het is echt niet de bedoeling dat je je hele leven niks mag doen. Ik gebruikte middelen omdat ik in een bepaalde situatie zit waar ik nu uit ben. Ik heb al die middelen eerder gebruikt en ben toen ook niet verslaafd geworden. Alleen ik heb de benzo’s zwaar onderschat die shit is heavy het werkt te goed.

Dit gaat puur om diazepam en daarbij moet ik clean blijven tijdens mijn psychologische behandeling. Ik geloof in de kracht van psychedelische middelen daar zijn genoeg onderzoeken van.

• #169.819
Zelfs bij het afkicken zeggen ze het is echt niet de bedoeling dat je je hele leven niks mag doen. Ik gebruikte middelen omdat ik in een bepaalde situatie zit waar ik nu uit ben. Ik heb al die middelen eerder gebruikt en ben toen ook niet verslaafd geworden. Alleen ik heb de benzo’s zwaar onderschat die shit is heavy het werkt te goed.

Dit gaat puur om diazepam en daarbij moet ik clean blijven tijdens mijn psychologische behandeling. Ik geloof in de kracht van psychedelische middelen daar zijn genoeg onderzoeken van.
Waarom maak je niet zelf even een topic aan in plaats van dit topic te vervuilen met dezelfde riedeltjes? Wie 't boeit kan daar meevolgen.

Terug
Naar boven