XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.844
Hahahaha t is tijd voor je pilletje

Wat toevallig, dat is het inderdaad :roflol: denk alleen niet dat we het over hetzelfde hebben.

Luister, als iemand onveilig is thuis, op dit moment, nu, dan is dat voldoende om hulp in te schakelen.
Het ging daar dan ook om he, of hij veilig thuis is of niet veilig thuis is om uit huis te gaan dmv hulp.

Oh wow dit heb ik allang gezegd :roflol:

• #169.845
Wat toevallig, dat is het inderdaad :roflol: denk alleen niet dat we het over hetzelfde hebben.

Luister, als iemand onveilig is thuis, op dit moment, nu, dan is dat voldoende om hulp in te schakelen.
Het ging daar dan ook om he, of hij veilig thuis is of niet veilig thuis is om uit huis te gaan dmv hulp.

Dus jouw eigen onveilige situatie is eigenlijk onnodig?

• #169.846

Nogmaals... Waarom is hij nu onveilig thuis? Is hij onveilig voor zichzelf of komt dit door de mede bewoners en hij in veiligheid gebracht moet worden?

• #169.847
Dus jouw eigen onveilige situatie is eigenlijk onnodig?

Huh waar heb jij het over? Onnodig hoe/waarvoor?

Nogmaals... Waarom is hij nu onveilig thuis? Is hij onveilig voor zichzelf of komt dit door de mede bewoners en hij in veiligheid gebracht moet worden?

En dat zei ik, dat ik daar vaag over ben omdat dit niet aan mij is om dit te vertellen. Dat is privé. Jouw bron is een log, mijn bron is wat hij tegen mij gezegd heeft.
Beide kan 100% waar of 100% gelogen zijn en we zullen het nooit weten, dus laten we het maar lekker in het midden laten ;) geen zin om er verder over te discussiëren, wat mij betreft is het ook duidelijk nu toch?

• #169.848
Onnodig.

Is toch geen Chinees?

• #169.850
Huh waar heb jij het over? Onnodig hoe/waarvoor?

En dat zei ik, dat ik daar vaag over ben omdat dit niet aan mij is om dit te vertellen. Dat is privé. Jouw bron is een log, mijn bron is wat hij tegen mij gezegd heeft.
Beide kan 100% waar of 100% gelogen zijn en we zullen het nooit weten, dus laten we het maar lekker in het midden laten ;) geen zin om er verder over te discussiëren, wat mij betreft is het ook duidelijk nu toch?
Een log wat ja hele gekke wending dit. Zijn eigen log was/is.:o

• #169.851
Onnodig.

Is toch geen Chinees?

Is een onveilige situatie ooit nodig dan? .. Ik ben niet onveilig overigens.

Een log wat ja hele gekke wending dit. Zijn eigen log was/is.:o

Ja die bedoel ik. Ik vind het het gewoon niet waard om er verder over te discussiëren, je lijkt me een leuke gast en we hebben het hier over een welles nietus iets, jij las dit, ik las dat.. Boeiend :) niet waard meer.

• #169.852
Ia een onveilige situatie ooit nodig dan? ..

Ja die bedoel ik. Ik vind het het gewoon niet waard om er verder over te discussiëren, je lijkt me een leuke gast en we hebben het hier over een welles nietus iets, jij las dit, ik las dat.. Boeiend :) niet waard meer.

Het in een onveilige situatie blijven zou onnodig moeten zijn, zoals je zelf al aangeeft.

Man man.

• #169.853
Het in een onveilige situatie blijven zou onnodig moeten zijn, zoals je zelf al aangeeft.

Man man.

Ja, tenzij je geen andere keus hebt en het dus wel 'nodig is'. Ik ben niet onveilig.
Snap nog steeds niet welk punt je er dan van wilt maken :roflol:

• #169.854
  • #169.855
Is een onveilige situatie ooit nodig dan? .. Ik ben niet onveilig overigens.

Waar baseer jij dit op dat het niet boeiend is?

• #169.856
Dus je wordt niet mishandeld?

Jawel. Lees even in m'n log, ik ga het niet hier herhalen.
Je hebt nog steeds je punt niet gemaakt. In een onveilige situatie blijven zou onnodig moeten zijn, omdat in een land als NL iemand snel uit een onveilige situatie gehaald moet kunnen worden; dit is helaas niet gelijk aan de realiteit en daardoor zullen veel mensen in een onveilige situatie moeten blijven en is dat dus 'nodig'.
Verder nergens over nodig of onnodig gehad dus again, geen idee welk punt je wilt maken.

• #169.857
Je hebt nog steeds je punt niet gemaakt. In een onveilige situatie blijven zou onnodig moeten zijn, omdat in een land als NL iemand snel uit een onveilige situatie gehaald moet kunnen worden; dit is helaas niet gelijk aan de realiteit en daardoor zullen veel mensen in een onveilige situatie moeten blijven en is dat dus 'nodig'.
Verder nergens over nodig of onnodig gehad dus again, geen idee welk punt je wilt maken.

Je maakt het punt voor mij reeds ;)

• #169.858
In een onveilige situatie blijven zou onnodig moeten zijn, omdat in een land als NL iemand snel uit een onveilige situatie gehaald moet kunnen worden;
Nee,
Niet elke mentaal gehandicapte jankbal moet meteen krijgen wat hij wil.
Dit geld ook voor jou.

• #169.860
Vind ik niet relevant.

Terug
Naar boven