Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.882
Kom maar op met de beavershots.
20230831_140543.jpg

• #169.887
Dat weet ik ook wel en ik zeg ook nergens dat het niet belangrijk is om zijn log te lezen of wat erin staat serieus te nemen.

Het is echt extreem simpel: is hij nu veilig thuis, ja of nee? Jij zei JA op basis van zijn log. Ik zei NEE op basis van wat hij tegen mij zei.
(Nu gelukkig kan ik zeggen dat dit is veranderd in een ja, voor nu).

Daar ging het om, niks meer, niks minder Het is echt een discussie van niks joh, kom op :)

Discussie van niks. Waarom ga jij dan steeds op iedereen in en blijf je doorgaan?
Ook nu kom je weer uit op hetzelfde dat meerdere eerder aangaven. Nota bene degene die al 2 jaar met hem meeleven
Gelukkig, zijn we nu klaar met de discussie dan? Dan maakt dat mijn dag wel goed :D zijn we toch weer on-topic.
Zegt degene die maar door blijft gaan en nu ineens doen of jij de discussie hebt beeindigd :roflol::roflol::roflol::roflol:

Modern Family GIF

• #169.888
Discussie van niks. Waarom ga jij dan steeds op iedereen in en blijf je doorgaan?
Ook nu kom je weer uit op hetzelfde dat meerdere eerder aangaven. Nota bene degene die al 2 jaar met hem meeleven

Zegt degene die maar door blijft gaan en nu ineens doen of jij de discussie hebt beeindigd :roflol::roflol::roflol::roflol:

Modern Family GIF
Er zijn nu éénmaal mensen die altijd het laatste woord willen hebben

• #169.889
Helemaal klaar voor de eerste schooldag.
VideoCapture_20230901-092828.jpg

• #169.894
  • #169.898
Terug
Naar boven