Kom maar op met de beavershots.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom maar op met de beavershots.
Eten verbroedert?
Ik zei het toen nog...Alleen ik heb de benzo’s zwaar onderschat die shit is heavy het werkt te goed.
Dat weet ik ook wel en ik zeg ook nergens dat het niet belangrijk is om zijn log te lezen of wat erin staat serieus te nemen.
Het is echt extreem simpel: is hij nu veilig thuis, ja of nee? Jij zei JA op basis van zijn log. Ik zei NEE op basis van wat hij tegen mij zei.
(Nu gelukkig kan ik zeggen dat dit is veranderd in een ja, voor nu).
Daar ging het om, niks meer, niks minder Het is echt een discussie van niks joh, kom op![]()
Zegt degene die maar door blijft gaan en nu ineens doen of jij de discussie hebt beeindigdGelukkig, zijn we nu klaar met de discussie dan? Dan maakt dat mijn dag wel goedzijn we toch weer on-topic.

Er zijn nu éénmaal mensen die altijd het laatste woord willen hebbenDiscussie van niks. Waarom ga jij dan steeds op iedereen in en blijf je doorgaan?
Ook nu kom je weer uit op hetzelfde dat meerdere eerder aangaven. Nota bene degene die al 2 jaar met hem meeleven
Zegt degene die maar door blijft gaan en nu ineens doen of jij de discussie hebt beeindigd
![]()
Onderweg naar Hogwarts School of Magic?
Deputy Dewey is er ook klaar voor

Dat is mijn vrouw, foto van zwangerschapsverlof shoot 🫣Volgens mij heeft @Sanca Saxon ook een kalender van het werk meegepikt![]()
Omdat er knuffels en tekeningen liggen? In ons huis wordt geleefd

geleefd maar niet opgeruimd.Omdat er knuffels en tekeningen liggen? In ons huis wordt geleefd![]()
Oké.geleefd maar niet opgeruimd.
je kan prima in help mijn man heeft een hobby.
alsof je huis elk moment van de dag er spik en span uit moet zien?

Volgens mij heb jij geen kinderen, en loop je al met een doekje rond en fles Glasex als er visite is
Er liggen een paar knuffels, stel je niet zo aan.