- Waardering
- 10.893
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel erg duur
laat je niet gek maken hè Hell
heb meer het gevoel dat anderen opgeven 
Hoe gek dat anderen weg gaan omdat jij lekker je gang mag gaan. Je verziekt elk topic met je ellendige lange gezever.
Hoe gek dat anderen weg gaan omdat jij lekker je gang mag gaan. Je verziekt elk topic met je ellendige lange gezever.
Dat ananas nog niet de pijp uit is, is inderdaad een wonder.Ach debielen stikken redelijk vaak in hun eten, dan krijgen ze vervolgens longontsteking en gaan ze de pijp uit. Geef het wat tijd.
Al genoeg schade aangebracht dus. Top meidHoe gek dat anderen nou net weggaan nadat ik heel veel rustiger ben geworden en eigenlijk alleen 'm'n gang ga' ik het battle topic. Oh well..
Als het stopt met regenen, is de straat niet meteen droog.Hoe gek dat anderen nou net weggaan nadat ik heel veel rustiger ben geworden en eigenlijk alleen 'm'n gang ga' ik het battle topic. Oh well..
Idd, de debielenclub. Behoor je ook toeLeuk dat je ineens mee discussieert maar meerdere mensen hebben geklaagd over meerdere mensen, oa twee bepaalde leden die 'hij/hem' zijn en dus niet ikzelf. Maar daar lees je eventjes overheen he.
Als het stopt met regenen, is de straat niet meteen droog.

Nee, maar als het regent en je blijft rustig, is het raar dat je dan ineens na enkele dagen droogte ineens hysterisch in de na gebleven plassen gaat stampen
Daarbij ging het ook over andere leden, waaronder ook bepaalde gebande leden zelf.

Ik las: "Gaat nooit over bij jou".