- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AK noemde ze "obeesd", als je eruit ziet als iemand met obesitas is er geen twijfel of je met bmi of buikomvang nog op normaal zit. Hoogstens val je dan aan het einde van de categorie overgewicht. Nu zegt hij overgewicht, dat wordt meestal gemeten op basis van bmi.ErnstigJij was toch zelf degene BMI aankwam?
Jullie weten het mooi te draaien.
Dat doet appeltaart wel?
Een gezellige dikz*k noem je volgens mij een patapoef. Maar naar mijn weten vindt niemand hier in Limburg dikzakken gezond of per definitie gezellig. Behalve de dikkerds zelf natuurlijk, die ontkennen dat ze ongezond zijn.Het gaat zeker niet de goede kant op, eens!
In sommige culturen wordt dik als gezond of gezellig gezien: Turken, Limburgers, Brabanders, Marokkanen onder andere.
Als ik nog 5 kilo aankom (een beetje m'n einde bulk doel) zit ik ook al bij 'overgewicht'Eerst waren ze allemaal "obeesd", nu kom je met cijfers over overgewicht. Wat is het?
Overgewicht zegt voor heel veel mensen, waaronder bodybuilders, niet zoveel. Zat mensen die in de categorie overgewicht vallen, maar nog wel een prima buikomvang hebben.

Ken haar niet.
Inderdaad. Eet gewoon wat taart.
Het overgewicht onder echt jonge kinderen is imo inderdaad schrikbarend. Ik was afgelopen zomer met m'n vriendin bij zo'n natuurplas in de buurt en veruit het grootste gedeelte was echt dik. Niet een beetje mollig maar gewoon dik. Toegegeven dat mijn kijk op wat dik is misschien een beetje scheef is maar toch.Ik denk die groep die daar ook in valt door het trainen niet bepaald het gemiddelde flink omhoog schroeft.
Het gaat gewoon rap de verkeerde kant op, 10 jaar geleden was het nog lang niet zo erg als nu en tegenwoordig zie je gewoon al kinderen jonger dan 10 die al de 100kg bw tikken. Heb ook niet bepaald het idee dat er wat aan gedaan word daar waar dik zijn een verdien model is voor de zorg.
Dat denk ik niet. De meerderheid hiervan heeft niet eens de ambitie om een goed fysiek te krijgen. Van de top 10 zijn jij en @horn denk ik de enige die nog trainen?Je weet toch wel wanneer iemand dik is of niet. Hoeven toch allemaal geen bmi en omtrekken gemeten te worden. Drop maar een foto, mijn magic eye ziet schijnbaar in 1 seconden of je wel of niet dik bent waar andere allerlei formules nodig hebben 🤷♂️
Jij bent gewoon één van de vele hier die geen drol met bodybuilding of krachtsport lijkt te hebben.AK noemde ze "obeesd", als je eruit ziet als iemand met obesitas is er geen twijfel of je met bmi of buikomvang nog op normaal zit. Hoogstens val je dan aan het einde van de categorie overgewicht. Nu zegt hij overgewicht, dat wordt meestal gemeten op basis van bmi.
Als ik nog 5 kilo aankom (een beetje m'n einde bulk doel) zit ik ook al bij 'overgewicht'
![]()
Waar heb jij het over? Ik train.Dat denk ik niet. De meerderheid hiervan heeft niet eens de ambitie om een goed fysiek te krijgen. Van de top 10 zijn jij en @horn denk ik de enige die nog trainen?
![]()
Jij bent gewoon één van de vele hier die geen drol met bodybuilding of krachtsport lijkt te hebben.
Enne allemaal prima hoor, het is geen veroordeling. Maar dat AK hierin niet begrepen wordt, laat wel weer zien hoe het niveau hier is
Wordt die 14% met obesitas niet dubbel meegenomen?Ik doel op jouw link
100% - 50% overgewicht - 14% obesitas = 36%
1 op de 3 mensen heeft dus een gezond gewicht of ondergewicht aldus dat plaatje
En dan beeld jezelf die kinderen nog 5/10 jaar extra bij in en als toppunt als die mensen op zichzelf gaan wonen of samenwonen. Nou ik zeg succes ✌️Het overgewicht onder echt jonge kinderen is imo inderdaad schrikbarend. Ik was afgelopen zomer met m'n vriendin bij zo'n natuurplas in de buurt en veruit het grootste gedeelte was echt dik. Niet een beetje mollig maar gewoon dik. Toegegeven dat mijn kijk op wat dik is misschien een beetje scheef is maar toch.
Wut?Jij bent gewoon één van de vele hier die geen drol met bodybuilding of krachtsport lijkt te hebben.

Je moet alleen wel met je biologische gewicht rekenen.Als ik nog 5 kilo aankom (een beetje m'n einde bulk doel) zit ik ook al bij 'overgewicht'
![]()

Oké, 6 kilo aankomen danJe moet alleen wel met je biologische gewicht rekenen.![]()