Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.781
Dat staat er niet. Ze zijn van een 3 gemiddeld naar een 8.3 gemiddeld gegaan aldus zijn bewoordingen.

Alhoewel gemiddeld inderdaad maar afhankelijk is van welke resultaten je meetelt.
Ergens heeft hij dus gereageerd dat het een gemiddelde van de laatste 2 toesten betrof.

Sinds ik zo mijn trades beoordeel maak in ook af en toe flink wat progressie en winst. :D

• #171.783
Jongens kalm nou ! @yasmine is een geweldige docent en Vlaamse kinderen zijn nou eenmaal allemaal geniaal 😂 Waarom België een beroerde infrastructuur heeft ?! Al sla je mij dood ....waarschijnlijk civiel ingenieurs van lik mijn vestje 😂😂😂. Maar die zijn dan ook niet door @yasmine opgeleid .

• #171.784
IMG_20231023_174815.jpg

Heftig
#metoo

• #171.785
5.001 likes nu :p

• #171.787
Jongens kalm nou ! @yasmine is een geweldige docent en Vlaamse kinderen zijn nou eenmaal allemaal geniaal 😂 Waarom België een beroerde infrastructuur heeft ?! Al sla je mij dood ....waarschijnlijk civiel ingenieurs van lik mijn vestje 😂😂😂. Maar die zijn dan ook niet door @yasmine opgeleid .
Inderdaad.

• #171.791
Ik heb speciaal hiervoor de post erbij gezocht sinds ik toch niet kan trainen op t moment. Vertel mij hoe je van een 3 naar een 8.3 gaat na 2 toetsen. Al zou die 3 een gemiddelde van 1 toets zijn zou je met 2 keer een 10 nog steeds slechts op 23 punten uit 3 toetsen komen wat een 7.66 maakt.

Dat zou uiteraard al een volkomen onrealistisch resultaat zijn gezien het gaat over kinderen ( meervoud ) en dus al die kinderen sinds hun ontmoeten met Jezus/Yasmine opeens allemaal alleen maar 10en zouden moeten scoren en zou die 3 uit 10 gemiddeld ook nog eens op basis van 1 toets moeten zijn maar zelfs in al dat onrealistische geblaat klopt het nog niet.
Inshallah(als god het wil) dat kan het( aldus zijn leerlingen)

Terug
Naar boven