- Waardering
- 863
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
Leuk ventje, mooie foto
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegenwoordig weet je het nooit, ben je op zoek naar bieflappen, bij het thuis uitpakken blijk je een worst te hebben binnengehengeld....
Tegenwoordig weet je het nooit, ben je op zoek naar bieflappen, bij het thuis uitpakken blijk je een worst te hebben binnengehengeld....
Die van ons heeft ook zo'n outfit! Staat echt stoer bij die kleintjes. Echt een ventje zo

Is die van jou ook al zo'n babe bait?Die van ons heeft ook zo'n outfit! Staat echt stoer bij die kleintjes. Echt een ventje zo![]()
Wow, dat is netjes.

Thanks! Ik ben zelf ook niet ontevreden 😊, helaas is het gezien het vet% nog niet genoeg, maar we zijn op de goede weg 💪
Hij heeft dorstOndertussen elk kindje kijkt naar de sinterklaas intocht en die van mij:
![]()
#prioriteiten

Sinterklaascadeaus voor z'n nieuwe geliefde aan het kopen?Ondertussen elk kindje kijkt naar de sinterklaas intocht en die van mij:
![]()
#prioriteiten
Mijn zoontje betaalde ook nog netjes.Ondertussen elk kindje kijkt naar de sinterklaas intocht en die van mij:
![]()
#prioriteiten
Is ie gedragen?

![]()
Ultrarechtse nieuwkomer Javier Milei wint Argentijnse presidentsverkiezing
Javier Milei wordt de president van Argentinië. Tegenkandidaat Sergio Massa heeft zijn nederlaag zondag toegegeven. Volgens voorlopige uitslagen heeft de libertaire outsider Milei 56 procent van de stemmen gekregen.www.nu.nl
ULTRA rechts![]()
....en gelijk zijn organen in de handelJa dat kun je wel aan Nu.nl overlaten, wat een journalistiek riool is dat.
Wel leuk om eens te zien dat een libertarische partij aan het roer komt, zijn achtergrond is ook in de economie. Ben benieuwd hoe snel deze man geëxecuteerd wordt.