MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.381
Check je eigen posts nog eens en bij bijna alles kunt je onderstaande nummers plaatsen:
IMG_20231121_082453.jpg

• #172.382
Ik voel me prima, wat je nu doet is weer een schoolvoorbeeld van een drogredenering. Je argumenten en redeneringen lijken op het eerst gezicht wellicht mooi, maar snijden geen hout.

Wat jij wil, maar goed dat ik geen timmerman ben dan ;)

• #172.384
Check je eigen posts nog eens en bij bijna alles kunt je onderstaande nummers plaatsen:
IMG_20231121_082453.jpg

Je snapt wel dat heel veel van die nummers subjectief met een vinkje bij van toepassing of niet van toepassing zijn te plaatsen?

Wie probeer je eigenlijk te overtuigen?

• #172.385
  • #172.386
Ik wil niemand overtuigen, ik probeer je ergens op te wijzen / bewust te maken van, maar of je ziet het niet of je wilt het niet zien.

• #172.387
Maar die evolutie gaat niet ten koste van de zwaksten, het komt hun evengoed ten goede en hoeven daar eigenlijk weinig tot niets voor te doen.

Ik schrijf toch ook nergens dat de evolutie niet ten goede komt aan de zwakste? Ik schrijf wel dat het, gezien de geschiedenis, evolutionair gezien ten koste van de zwakste gaat.
Dat doet niets af aan het feit of de zwakste daar niet in meedelen, de evolutie van het geheel.

• #172.389
Ik schrijf toch ook nergens dat de evolutie niet ten goede komt aan de zwakste? Ik schrijf wel dat het, gezien de geschiedenis, evolutionair gezien ten koste van de zwakste gaat.
Als het ten koste van de zwakste gaat, hoe kan het dan ook ten goede komen aan de zwakste?

• #172.392
Ik wil niemand overtuigen, ik probeer je ergens op te wijzen / bewust te maken van, maar of je ziet het niet of je wilt het niet zien.

Het gaat over politiek en je verwijt iemand dat ze met bepaalde uitspraken zo de politiek in kunnen. Ik snap niet zo goed welk punt je nu wilt maken eerlijk gezegd. Je wilt mij bewust maken van mijn eigen politieke gelul over politiek?

Als het ten koste van de zwakste gaat, hoe kan het dan ook ten goede komen aan de zwakste?

Dat is een hele goede vraag @Steks

• #172.397
Wat een enorme verrijking van onze samenleving :heart:
Hoeveel raketten hebben we eigenlijk in Nederland?
Volgens mij geen (althans, raketten als wapen niet meegerekend). We hebben wel satellieten, maar zover ik weet vanaf Amerikaanse raketten de ruimte in gebracht. Ik was laatst op de University of Southern California, daar was zelfs een studententeam dat geheel zelfstandig een raket had gebouwd en de ruimte bereikt, best bizar.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #172.398
Het gaat over politiek en je verwijt iemand dat ze met bepaalde uitspraken zo de politiek in kunnen. Ik snap niet zo goed welk punt je nu wilt maken eerlijk gezegd.
Ben het zelf ook even kwijt. 🤣 Ik denk trouwens dat we politiek gezien niet eens zo heel ver uit elkaar liggen, ben zelf redelijk liberaal en voor vrije marktwerking met een beperkte mate van inmenging van de overheid.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #172.399
Volgens mij geen (althans, raketten als wapen niet meegerekend). We hebben wel satellieten, maar zover ik weet vanaf Amerikaanse raketten de ruimte in gebracht. Ik was laatst op de University of Southern California, daar was zelfs een studententeam dat geheel zelfstandig een raket had gebouwd en de ruimte bereikt, best bizar.
Als je FVD stemt kunnen we daar verandering in brengen.

• #172.400
  • Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven