- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel me prima, wat je nu doet is weer een schoolvoorbeeld van een drogredenering. Je argumenten en redeneringen lijken op het eerst gezicht wellicht mooi, maar snijden geen hout.

Maar die evolutie gaat niet ten koste van de zwaksten, het komt hun evengoed ten goede en hoeven daar eigenlijk weinig tot niets voor te doen.Het geheel evolueert natuurlijk ook, dus alles is relatief natuurlijk @Steks
Check je eigen posts nog eens en bij bijna alles kunt je onderstaande nummers plaatsen:
![]()
Heb je het zelf dan echt niet door?Je snapt wel dat heel veel van die nummers subjectief met een vinkje bij van toepassing of niet van toepassing zijn te plaatsen?
Wie probeer je eigenlijk te overtuigen?
Maar die evolutie gaat niet ten koste van de zwaksten, het komt hun evengoed ten goede en hoeven daar eigenlijk weinig tot niets voor te doen.
Op hoeveel punten zal Hell scoren?Check je eigen posts nog eens en bij bijna alles kunt je onderstaande nummers plaatsen:
![]()
Als het ten koste van de zwakste gaat, hoe kan het dan ook ten goede komen aan de zwakste?Ik schrijf toch ook nergens dat de evolutie niet ten goede komt aan de zwakste? Ik schrijf wel dat het, gezien de geschiedenis, evolutionair gezien ten koste van de zwakste gaat.
I've not a Hell of an idea.
Bedoel je nou asielzoekers?Je laat immers ook geen raketgeleerde, achter de vuilniswagen lopen,
Ik wil niemand overtuigen, ik probeer je ergens op te wijzen / bewust te maken van, maar of je ziet het niet of je wilt het niet zien.
Als het ten koste van de zwakste gaat, hoe kan het dan ook ten goede komen aan de zwakste?
Artsen, apothekers en raketgeleerden.Die waren arts toch? Of zaten er ook raketgeleerden tussen?
Die diploma’s zijn hier vaak niets waard.
Volgens mij geen (althans, raketten als wapen niet meegerekend). We hebben wel satellieten, maar zover ik weet vanaf Amerikaanse raketten de ruimte in gebracht. Ik was laatst op de University of Southern California, daar was zelfs een studententeam dat geheel zelfstandig een raket had gebouwd en de ruimte bereikt, best bizar.Wat een enorme verrijking van onze samenleving
Hoeveel raketten hebben we eigenlijk in Nederland?
Ben het zelf ook even kwijt. 🤣 Ik denk trouwens dat we politiek gezien niet eens zo heel ver uit elkaar liggen, ben zelf redelijk liberaal en voor vrije marktwerking met een beperkte mate van inmenging van de overheid.Het gaat over politiek en je verwijt iemand dat ze met bepaalde uitspraken zo de politiek in kunnen. Ik snap niet zo goed welk punt je nu wilt maken eerlijk gezegd.
Als je FVD stemt kunnen we daar verandering in brengen.Volgens mij geen (althans, raketten als wapen niet meegerekend). We hebben wel satellieten, maar zover ik weet vanaf Amerikaanse raketten de ruimte in gebracht. Ik was laatst op de University of Southern California, daar was zelfs een studententeam dat geheel zelfstandig een raket had gebouwd en de ruimte bereikt, best bizar.
Volgens mij geen (althans, raketten als wapen niet meegerekend). We hebben wel satellieten, maar zover ik weet vanaf Amerikaanse raketten de ruimte in gebracht. Ik was laatst op de University of Southern California, daar was zelfs een studententeam dat geheel zelfstandig een raket had gebouwd en de ruimte bereikt, best bizar.