- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Wat een papu
Eerder GayNoPay dan toch?
Eerder GayNoPay dan toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor het van Turken die h**ren uitnodigen. wat het met Gay te maken heeft weet ik niet. Dreamy is niet gay.
Ah, ik dacht dat je het van jouw klantenkring hoorde!Hoor het van Turken die h**ren uitnodigen. wat het met Gay te maken heeft weet ik niet. Dreamy is niet gay.
Scherp!

Maar alle vrouwen zijn toch h**ren? Behalve hun moeder natuurlijk.Hoor het van Turken die h**ren uitnodigen. wat het met Gay te maken heeft weet ik niet. Dreamy is niet gay.
Correct.Ah, ik dacht dat je het van jouw klantenkring hoorde!
Dit was ook al iets wat ik niet van jou gewent benDoel je nu op dat ze queer zijn en de clit van een vrouwtjes groter is dan de penis van de mannetjes?
Correct.
Dus je wilt met je eerdere bericht aangeven dat ik Gay ben ?
Waar zat je gedachten vanmorgen ?
Dit was ook al iets wat ik niet van jou gewent ben

JouAh, ik dacht dat je het van jouw klantenkring hoorde!
Scherp!![]()
Mooi dat je er om kunt lachen. Ik ben verder ongeschoold, dus. Ik lach er om dat mensen voor een baas moeten werken
Ik schrijf nu eenmaal veel onzin. Maar dat van die hyena's is niet verzonnenCorrect.
Dus je wilt met je eerdere bericht aangeven dat ik Gay ben ?
Waar zat je gedachten vanmorgen ?
Dit was ook al iets wat ik niet van jou gewent ben
Ik denk dat Vonk iets anders bedoelde met de vergelijkingIk schrijf nu eenmaal veel onzin. Maar dat van die hyena's is niet verzonnen
![]()
Man of vrouw: zijn hyena’s hermafrodiet?
Wie kijkt wat eronder hangt bij een hyena, zal het onderscheid tussen mannetjes en vrouwtjes maar moeilijk kunnen maken. Jarenlang dachten wetenschappers dat hyena’s beschikken over geslachtskenmerken van beide geslachten.www.nationalgeographic.nl
Nee, meen je dat nou! Ik ben geshockeerd!Ik denk dat Vonk iets anders bedoelde met de vergelijking
Geldt dit ook voor straathyenas's uit Kanaleneiland?Ik schrijf nu eenmaal veel onzin. Maar dat van die hyena's is niet verzonnen
![]()
Man of vrouw: zijn hyena’s hermafrodiet?
Wie kijkt wat eronder hangt bij een hyena, zal het onderscheid tussen mannetjes en vrouwtjes maar moeilijk kunnen maken. Jarenlang dachten wetenschappers dat hyena’s beschikken over geslachtskenmerken van beide geslachten.www.nationalgeographic.nl
Daar geloof ik niks van, zo snel ben jij niet geshockeerd
*LeemGeshockeerd is tegenwoordig ook al goede spelling? Lame
Vooral Drenthe is keileem.
Mooi dat je er om kunt lachen. Ik ben verder ongeschoold, dus. Ik lach er om dat mensen voor een baazin moeten werken