AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.401
Ben het zelf ook even kwijt. 🤣 Ik denk trouwens dat we politiek gezien niet eens zo heel ver uit elkaar liggen, ben zelf redelijk liberaal en voor vrije marktwerking met een beperkte mate van inmenging van de overheid.

Ik denk het ook niet, al schaaf je toch je visie steeds weer bij naarmate je ouder wordt. Het is continu in beweging merk ik. Soms best verwarrend, omdat je standpunten veranderen door externe gebeurtenissen.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #172.402
  • #172.403
Ik denk het ook niet, al schaaf je toch je visie steeds weer bij naarmate je ouder wordt. Het is continu in beweging merk ik. Soms best verwarrend, omdat je standpunten veranderen door externe gebeurtenissen.
Klopt, je standpunten veranderen wel, maar de basisprincipes waar je op terug kan vallen blijven vaak wel gelijk (progressief versus conservatief, links versus rechts).

• #172.404
Goede terugvlucht gehad. Lekker gegeten, schoenen uit, goede armleuning en extra stoelruimte omdat de man naast mij genoeg had aan een halve stoel. Hij leek wel een bodybuilder. Ik snap niet waarom brede mensen smal moeten zitten. Wel lekker geslapen op anderhalve stoel!

Toegevoegd: De koffie was ook lekker!

Laatst bewerkt:
  • #172.405
Vannacht niet geslapen. Viel net in slaap achter mn pc en schrok wakker toen een collega belde. :roflol: nu sporten.

Wat me dag wel goed maakte is dat toen die b*ch in het vliegtuig naast mij sliep ik snel mijn kwakje in haar koffie had geloosd. Ze had niets in de gaten en dronk het zo op, hihi.

• #172.406
Vannacht niet geslapen. Viel net in slaap achter mn pc en schrok wakker toen een collega belde. :roflol: nu sporten.

Wat me dag wel goed maakte is dat toen die b*ch in het vliegtuig naast mij sliep ik snel mijn kwakje in haar koffie had geloosd. Ze had niets in de gaten en dronk het zo op, hihi.
Als een Chinees vrouwtje je pielenmuisje al niet in de gaten heeft... :rolleyes:

• #172.408

• #172.409
Pff ff bijkomen
20231123_121406.jpg

• Like
Waarderingen: horn
  • #172.413
Had een mooie suite geboekt bij van der valk. En de openhaard bleek niet te werken onder de tv. Als goedmakertje kregen we een koude fles wijn en 50€ cash terug.
IMG_0457.jpeg

• #172.414
  • #172.417
  • #172.418
Terug
Naar boven