- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Nu jij nog 😆😋
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft hij de intelligentie van zijn vader? 🤣
Trondheim, dat is wel echt dapper. Daar is het echt lang koud en donker! Ik heb vrienden die zijn geëmigreerd maar dan wel richting Oslo. Dat was al een flinke stap.Volgende grote stap wordt vandaag gemaakt. Vandaag worden er foto's gemaakt en waarschijnlijk morgen het huis te koop.
Afhankelijk hoeveel interesse er is, gaan we op korte termijn contact leggen met een makelaar in Noorwegen om te gaan huren.
Dit is 1 van de huizen die we op het oog hebben. Beetje noordelijk van trondheim. Wordt alleen maar witter de aankomende maanden daar.
![]()
iig niet van zijn moeder, gelukkig 😀
Zuid west van Trondheim is meer industrie. Daar gaat onze voorkeur eigenlijk qua werk naar uit. Ik ben nu werkvoorbereider maar daarvoor altijd metaalbewerker geweest.Trondheim, dat is wel echt dapper. Daar is het echt lang koud en donker! Ik heb vrienden die zijn geëmigreerd maar dan wel richting Oslo. Dat was al een flinke stap.
Prachtig land, maar een stuk leger en stiller dan hier. En donker en koud! Heb je ervaring met de pool winter? Want die ga je daar wel krijgen.
Wat doe je voor werk trouwens?
Als je richting Bergen zou gaan had je de afgelopen maanden al goed aan het weer kunnen wennen.Zuid west van Trondheim is meer industrie. Daar gaat onze voorkeur eigenlijk qua werk naar uit. Ik ben nu werkvoorbereider maar daarvoor altijd metaalbewerker geweest.
Noordelijk van Trondheim heeft hrt onze voorkeur qua wonen. Meer land er om heen en minder buren. Nadeel is dan dat mijn vrouw al vaak minstens een half uur moet rijden om bij de school te komen. Hoofdwegen niet zo een ramp maar als je wat achteraf woont kan het wel wat spannend zijn voor haar met zoveel sneeuw. En half uur van de school is ook meteen 2 autos. Qua huren maakt het ons niet zoveel uit waar we komen. Werk en school is nu het belangrijkste om rekening mee te houden. Als we daadwerkelijk gaan kopen gaan we naar een plek die gewoon goed voelt en dan zien we wel

Dit is wel een 0.1% huisje volgens mij...
Totdat je voor alles een uur moet rijden en regelmatig een pont moet pakken of een klere eind moet omrijden.
PensioenTotdat je voor alles een uur moet rijden en regelmatig een pont moet pakken of een klere eind moet omrijden.
Volgende grote stap wordt vandaag gemaakt. Vandaag worden er foto's gemaakt en waarschijnlijk morgen het huis te koop.
Afhankelijk hoeveel interesse er is, gaan we op korte termijn contact leggen met een makelaar in Noorwegen om te gaan huren.
Dit is 1 van de huizen die we op het oog hebben. Beetje noordelijk van trondheim. Wordt alleen maar witter de aankomende maanden daar.
![]()

Je hebt al snel een eigen meer en flink bos in je tuin in Scandinavië. Dat huis zal je niet snel zien. Sowieso zijn ze niet zo van de protserige huizen. Dikke auto’s daarentegen…Dit is wel een 0.1% huisje volgens mij...
Gigantisch stuk grond aan het water
Meer garages dan een normale woning kamers
Hoezo?Mooi man, ik volg je stappen met veel aandacht.
Snap wel jullie dilemma qua woonligging, goed om eerst te huren en eventueel verschillende plekken te proberen alvorens echt ergens te kopen en te settelen voor langere tijd.
Zet de warme choco maar vast klaar in de winter
Als jij zo door gaat dan haal jij dat niet![]()
Gewoon.
Oké