- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mag sowieso 3 maanden blijven. Maar om een D nummer aan te vragen heb je of werk of een eigen vermogen nodig. Dat laatste zit wel goed. Is iets van 15k euro per volwassen persoon. We nemen ongeveer 150k mee. Dus daar zie ik geen problemen mee.Je hebt al snel een eigen meer en flink bos in je tuin in Scandinavië. Dat huis zal je niet snel zien. Sowieso zijn ze niet zo van de protserige huizen. Dikke auto’s daarentegen…
Maar serieus, ruimte is heerlijk daar maar je moet er wel tegen kunnen. En je zult eerst een baan moeten hebben voordat je er kunt gaan wonen. Ze laten je niet zomaar binnen.
Eerst huren is slim. Kun je altijd nog bewegen als dat uitkomt.

binnenkort vertellen ze alles op de transgenderschoolIedereen met kinderen kent het wel, rond deze tijd de speelgoedcatalogus van oa Toys R Us, Intertoys en vandaag Easy Toys.
De kleine van 8 duikt in alle post en alles wat op folder lijkt maakt ze open. zaterdag nog 2024 catalogus van Office Center en vandaag dus Easy Toys.
Mam; Dit is helemaal geen speelgoedboek, er staan wel poppen in met open mond en dikke lippenstift en verkleedsetjes, maar verder rare dingen.
Ma zegt; Oh dat is van je zus![]()

Calm down Tinus buzzkillTotdat je voor alles een uur moet rijden en regelmatig een pont moet pakken of een klere eind moet omrijden.
Ik heb dat op vakantie in Noorwegen meegemaakt. De pont vaarde niet meer en we konden de B&B zien waar we verbleven. Ik heb toen ruim 3,5 uur moeten omrijden.
Lol wut ! Tf pa niet van je gewend 😂binnenkort vertellen ze alles op de transgenderschool
"Maam ik wil ook een p**mel"
Nog even geduld meisje, later krijg je er zoveel als je wilt![]()
Als de stads jongen die je bent zie jij natuurlijk beren op de weg 😋Ik heb dat op vakantie in Noorwegen meegemaakt. De pont vaarde niet meer en we konden de B&B zien waar we verbleven. Ik heb toen ruim 3,5 uur moeten omrijden.
Lekker voor jeIk heb dat op vakantie in Noorwegen meegemaakt. De pont vaarde niet meer en we konden de B&B zien waar we verbleven. Ik heb toen ruim 3,5 uur moeten omrijden.
Als steks 3 dagen zonder het gemak van een magnetron moet doen verhongert hij
Een mens mag hopen. 😌Als steks 3 dagen zonder het gemak van een magnetron moet doen verhongert hij
Fitness influencer van het jaar ! 😉"It looks like a balloon being inflated 🙂 Impressive."
Mijn ego is weer gestreeld door een opmerking op mijn flex friday filmpje van vandaag![]()
Hadden ze het over je buik?"It looks like a balloon being inflated 🙂 Impressive."
Mijn ego is weer gestreeld door een opmerking op mijn flex friday filmpje van vandaag![]()