- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Huizenmarkt" is kapotHuis staat sinds gisteren op funda. Tot nu toe 9 bezichtigingen voor volgende week zaterdag. Net een bericht van de makelaar gehad of we de dag erna ook nog van huis kunnen zodat ze afspraken kan plannen.😇
Geen tijd voor linkse hobby's dus.

Morrowind, oblivion, skyrim en elder scrolls online mmo allemaal (te)veel gespeeld. Skyrim is wel een vd mooiste offline open wereld games, waar als je alles beetje gezien wilt hebben je honderden uren bezig bent.Nee helaas.
Maar ben na vandaag wel 3,5 dag vrij.
Sporten, zonnebank, sauna, lekker eten EN ik heb net Skyrim gekocht voor de Switch.
It'll be naiss.
Skyrim staat voor altijd in mijn top 3 games aller tijden, voor die tijd was die game echt een voorloper qua wat je allemaal kon doen. Pure nostalgia.Morrowind, oblivion, skyrim en elder scrolls online mmo allemaal (te)veel gespeeld. Skyrim is wel een vd mooiste offline open wereld games, waar als je alles beetje gezien wilt hebben je honderden uren bezig bent.
Je moest op zoek naar contant geld om kop of munt te kunnen doen?Lekker zinvol aanwezig geweest voor de baas. In 30 minuten besloten dat een schip gewoon mag lossen ergens in Terneuzen ipv tot morgenochtend 7 uur te moeten wachten voor deze kan beginnen. Alle kosten die daarmee bespaart zijn dekt mijn soms oogenschijnlijke zinloosheid meer dat genoeg.
Gisteren een huurwoning gevonden in Varen en een verhuurder die mee denkt met onze situatie.
Zonder registratie nummer wordt het een beetje moeilijk allemaal.
Daarvoor heb je dan weer een woning nodig die je weer niet kan huren zonder D-nummer
Ons huis hier had binnen 2 dagen 9 bezichtigingen geplanned voor aankomende Zaterdag. En het verzoek van de makkelaar om Zondag ook van huis te gaan.
Alle puzzel stukjes lijken op hun plaats te gaan vallen. Waarschijnlijk 1 feb of 1 maart zijn we met het gezin daar.