MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.481
Hij heeft al rode oortjes, die slaapt zo. Ik viel vaak op de bank in slaap met één van mijn dikkies zo.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #172.483
  • #172.484
Hier ook een woning binnen 2 weken verkocht. Vergelijkbaar met die van ons. +70% in 5 jaar.

• #172.485
Hier om de hoek een vergelijkbare hoekwoning verkocht in 2 weken. Vraagprijs 369, collega bood 390 en is alsnog overboden geweest. De gekte is na een jaartje stilte weer op volle toeren, iig in deze regio. Een jaar terug is het ons nog gelukt met de vraagprijs weg te komen en 2 a 3 bezichtigingen per week.

• #172.486
Motor wilde niet starten, slot dichtgevroren, accu plat, koude vingers, te laat, vroeg opstaan op zaterdag.. uch.

Alles meteen goedgemaakt door de zonsopgang.
20231202_084436.jpg

• #172.488
Nee hoor grapje, kmoet over een uur gewoon werken.

• #172.491
Gister met mijn vrouw samen naar de kerstmarkt geweest in Hamburg. was erg mooi en gezellig met zń twee. Later in de avond sauna gepakt en heb vannacht geslapen als een Os.
Werd pas om 09:00u wakker ipv 06:00u normaal.

• #172.492
Heerlijk!

Over minder dan twee weken zit ik met mijn vriendin in een lekker hotel met spa in Tallinn, ook voor de kerstmarkt daar.

Echt mega veel zin in.

• #172.493
Nee helaas.
Maar ben na vandaag wel 3,5 dag vrij.

Sporten, zonnebank, sauna, lekker eten EN ik heb net Skyrim gekocht voor de Switch.

It'll be naiss.
Morrowind, oblivion, skyrim en elder scrolls online mmo allemaal (te)veel gespeeld. Skyrim is wel een vd mooiste offline open wereld games, waar als je alles beetje gezien wilt hebben je honderden uren bezig bent.

• #172.494
Morrowind, oblivion, skyrim en elder scrolls online mmo allemaal (te)veel gespeeld. Skyrim is wel een vd mooiste offline open wereld games, waar als je alles beetje gezien wilt hebben je honderden uren bezig bent.
Skyrim staat voor altijd in mijn top 3 games aller tijden, voor die tijd was die game echt een voorloper qua wat je allemaal kon doen. Pure nostalgia.
En tot heden is het nog steeds een kapot leuke game om te spelen.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #172.495
Lekker zinvol aanwezig geweest voor de baas. In 30 minuten besloten dat een schip gewoon mag lossen ergens in Terneuzen ipv tot morgenochtend 7 uur te moeten wachten voor deze kan beginnen. Alle kosten die daarmee bespaart zijn dekt mijn soms oogenschijnlijke zinloosheid meer dat genoeg.

• #172.496
Lekker zinvol aanwezig geweest voor de baas. In 30 minuten besloten dat een schip gewoon mag lossen ergens in Terneuzen ipv tot morgenochtend 7 uur te moeten wachten voor deze kan beginnen. Alle kosten die daarmee bespaart zijn dekt mijn soms oogenschijnlijke zinloosheid meer dat genoeg.
Je moest op zoek naar contant geld om kop of munt te kunnen doen?

• #172.498
Beide nachten vrij 🥂

• #172.499
Gisteren een huurwoning gevonden in Varen en een verhuurder die mee denkt met onze situatie.
Zonder registratie nummer wordt het een beetje moeilijk allemaal.
Daarvoor heb je dan weer een woning nodig die je weer niet kan huren zonder D-nummer :loopband:

Ons huis hier had binnen 2 dagen 9 bezichtigingen geplanned voor aankomende Zaterdag. En het verzoek van de makkelaar om Zondag ook van huis te gaan.
Alle puzzel stukjes lijken op hun plaats te gaan vallen. Waarschijnlijk 1 feb of 1 maart zijn we met het gezin daar.

• #172.500
Gisteren een huurwoning gevonden in Varen en een verhuurder die mee denkt met onze situatie.
Zonder registratie nummer wordt het een beetje moeilijk allemaal.
Daarvoor heb je dan weer een woning nodig die je weer niet kan huren zonder D-nummer :loopband:

Ons huis hier had binnen 2 dagen 9 bezichtigingen geplanned voor aankomende Zaterdag. En het verzoek van de makkelaar om Zondag ook van huis te gaan.
Alle puzzel stukjes lijken op hun plaats te gaan vallen. Waarschijnlijk 1 feb of 1 maart zijn we met het gezin daar.

Exciting! 9 bezichtigingen in zo’n korte tijd, bizar! Super fijn voor jullie bro! 1 feb is echt midden in de winter daar, magisch.

Terug
Naar boven