AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.501
Exciting! 9 bezichtigingen in zo’n korte tijd, bizar! Super fijn voor jullie bro! 1 feb is echt midden in de winter daar, magisch.
Ons huis voor de komende tijd als het een beetje mee zit. Grote kans dat ik eerdaags die kant op vlieg om het te bekijken en te kijken of ik al iets kan regelen voor het D-nummer
1701754418949.png

Nog niet helemaal aan het water, Maar dicht genoeg voor de aankomende tijd. Kleine stukje naar de Noorse zee.
Barnehage op loop afstand (kleuterschool) en combinere schole op een minuut of 10 lopen de andere kant op.
1701754576868.png

• #172.502
Ons huis voor de komende tijd als het een beetje mee zit. Grote kans dat ik eerdaags die kant op vlieg om het te bekijken en te kijken of ik al iets kan regelen voor het D-nummer
1701754418949.png

Nog niet helemaal aan het water, Maar dicht genoeg voor de aankomende tijd. Kleine stukje naar de Noorse zee.
Barnehage op loop afstand (kleuterschool) en combinere schole op een minuut of 10 lopen de andere kant op.
1701754576868.png
Misschien leuk als je er een speciaal topic logje voor maakt? 🙂

• #172.503
1701754418949.png

1701754576868.png

Wat een vrijheid zeg! Prachtig :heart:

• #172.505
Leedvermaak is het beste vermaak toch? Nooit begrepen waarom deze bal gehakt een platform krijgt.

• #172.506
Leedvermaak is het beste vermaak toch? Nooit begrepen waarom deze bal gehakt een platform krijgt.

Hatseflats! Das pech, camping weg!
Een worstenbroodje doet bij hem wonderen schijnt..

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #172.507
  • #172.508

Het zal hem een worstenbroodje wezen.

• #172.510
Voor boven de 21? Naaktrecreatie?

• #172.511
Johan Sanca Caenen you inspire me. I do have to say that I am super blown away by your progress. You are the real meaning of focus, dedication and consistency. Much love brother.

Well, thank you :D

• #172.512

Ach als hij die verhuurt aan het COA komen die vergunningen wel.

Laatst bewerkt:
  • #172.516
Eergisteren benen getraind volgens een nieuw schema. Spierpijn als een malle, lang niet gehad dit. Heerlijk.

• #172.519
Vanochtend fietsband geplakt, rijdt weer als zonnetje.

Fiets net langs het NAC-stadion op weg naar de gym. Staan BOA's auto's te bekeuren die allemaal fout geparkeerd staan. Staat gewoon een bord met parkeerverbod.

Laatst bewerkt:
  • #172.520
Vanochtend fietsband geplakt, rijdt weer als zonnetje.

Fiets net langs het NAC-stadion op weg naar de gym. Staan BOA's auto's te parkeren die allemaal fout geparkeerd staan. Staat gewoon een bord met parkeerverbod.
Gemeentelijke ontheffing?

Terug
Naar boven