- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik bedoelde bekeuren maar kan niet typen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoelde bekeuren maar kan niet typen.
Ik ook niet 😂
Mag niet van me vriendin aangezien ik dan schijnbaar als een mong**l overkom 🤷♂️
Met 25 graden in je auto draag ik liever een korte broekMag niet van me vriendin aangezien ik dan schijnbaar als een mong**l overkom 🤷♂️

Heel amusant. En hij heeft natuurlijk ook gewoon gelijk hier.Hoewel amusant is dit toch geen debat?
Ik snap nog wel dat AJ niet helemaal meegaat in de vragen van PM, maar het nadoen van de manier waarop iemand praat en er van alles bijhalen zijn ook geen inhoudelijke argumenten.
Dat maakt het uitroepen van een winnaar wel makkelijker.Hoewel amusant is dit toch geen debat?
Ik snap nog wel dat AJ niet helemaal meegaat in de vragen van PM, maar het nadoen van de manier waarop iemand praat en er van alles bijhalen zijn ook geen inhoudelijke argumenten.

Zag laatst een fragment voorbijkomen van een oud debat op de Amerikaanse televisie. Het werd even fel, debater die fel werd benoemde nog even dat hij wat fel werd, maar het werd nooit persoonlijk of onvriendelijk.Dat maakt het uitroepen van een winnaar wel makkelijker.![]()