MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.541
IMG_9262.jpeg

IMG_9263.jpeg
😞

• #172.542
Soms denk ik echt werken er alleen maar mong*len tegenwoordig:

Letterlijk hoe dom kan je zijn dat je zon campagne nu op dit moment (überhaupt ooit) lanceert.

• #172.544
Een screenshot van een minuut of 10 geleden gemaakt. 15km van waar we komen te wonen.
1702360595906.png

Enigste uitzich wat ik smorgens thuis heb is de binnekant van me schuur als ik smorgens een sigaartje sta te doen met me kopje koffie.
Dit soort plaatjes maakt mijn dag wel goed. Ben erg benieuwd hoe het er zaterdag uitziet als ik er zelf ben.:coffee::sigar:

• #172.545
Een screenshot van een minuut of 10 geleden gemaakt. 15km van waar we komen te wonen.
1702360595906.png

Enigste uitzich wat ik smorgens thuis heb is de binnekant van me schuur als ik smorgens een sigaartje sta te doen met me kopje koffie.
Dit soort plaatjes maakt mijn dag wel goed. Ben erg benieuwd hoe het er zaterdag uitziet als ik er zelf ben.:coffee::sigar:

Echt waanzinnig man. Ik moet mijn dame echt nog conditioneren met propaganda over Scandinavië, zodat ze er uiteindelijk wel over na wilt gaan denken.
Alleen voor het weer en de vergezichten ben ik zelf al verkocht.

• #172.546
Echt waanzinnig man. Ik moet mijn dame echt nog conditioneren met propaganda over Scandinavië, zodat ze er uiteindelijk wel over na wilt gaan denken.
Alleen voor het weer en de vergezichten ben ik zelf al verkocht.
Het zal niet allemaal rozegeur en maneschijn zijn dat beseffen wij ons ook wel.
Halverwege Februari zijn we er met zijn 5e. Kinderen en sneeuw is altijd een win win situatie. Denk dat het zwaarste zal zijn het gebrek aan zonlicht. Wordt nu rond 9:30 licht en rond 14:30 al weer donker.
Geen idee hoe ze deze foto gemaakt hebben. Lijkt me sterk dat het daar nu zo licht is. Maar dat kan ik einde van de week zelf wel ondervinden.

• Heart
Waarderingen: Vonk
  • #172.547
Het zal niet allemaal rozegeur en maneschijn zijn dat beseffen wij ons ook wel.
Halverwege Februari zijn we er met zijn 5e. Kinderen en sneeuw is altijd een win win situatie. Denk dat het zwaarste zal zijn het gebrek aan zonlicht. Wordt nu rond 9:30 licht en rond 14:30 al weer donker.
Geen idee hoe ze deze foto gemaakt hebben. Lijkt me sterk dat het daar nu zo licht is. Maar dat kan ik einde van de week zelf wel ondervinden.

Met een trage sluitertijd op een spiegelreflex kom je een heel eind :cool:

Kinderen in de sneeuw is volgens mij altijd win-win, totdat het maanden duurt :D

• #172.552
Normale dag in Helmond 🤷‍♂️

• #172.553
Gvd goede klappen wel, knietje ook 5 reten :roflol:

• #172.554
Bijna bekeuring gekregen van oom agent. Fietsen in het winkelcentrum. 🙊

Terug
Naar boven