XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.563
Biedingen op het huis komen binnen. Morgen om 15.00 weten we wat het hoogste bod is. Kon bijna niet anders dan het wel verkocht zou gaan worden. Er is niets te koop in onze buurt in onze prijs klasse. Maar het maakt toch me dag goed dat er op geboden is. Vlieg ik toch naar Noowegen met in me achterhoofd dat we dit kunnen afvinken.
Ook nog een reeks fotos door gekregen van ons huurhuis.
received_1015444302899681.jpeg

• #172.564
Biedingen op het huis komen binnen. Morgen om 15.00 weten we wat het hoogste bod is. Kon bijna niet anders dan het wel verkocht zou gaan worden. Er is niets te koop in onze buurt in onze prijs klasse. Maar het maakt toch me dag goed dat er op geboden is. Vlieg ik toch naar Noowegen met in me achterhoofd dat we dit kunnen afvinken.
Zodra je een pack huskies hebt, kom ik graag een weekendje honden knuffelen in de sneeuw :heart:

(Dat ik niet tegen koud weer kan, is even secundair en vergeten)

• #172.565
Aansluiten in de Norske rij!

• #172.566
received_1015444302899681.jpeg
Helemaal mooi ❤️

• #172.567
Zo kan het dus ook.

Terug
Naar boven