- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Hij is niet zo hoog

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is niet zo hoog

Toch nog een feestdag werken. 😂
Zodra je een pack huskies hebt, kom ik graag een weekendje honden knuffelen in de sneeuwBiedingen op het huis komen binnen. Morgen om 15.00 weten we wat het hoogste bod is. Kon bijna niet anders dan het wel verkocht zou gaan worden. Er is niets te koop in onze buurt in onze prijs klasse. Maar het maakt toch me dag goed dat er op geboden is. Vlieg ik toch naar Noowegen met in me achterhoofd dat we dit kunnen afvinken.
Ook nog een reeks fotos door gekregen van ons huurhuis.
Helemaal mooi ❤️Biedingen op het huis komen binnen. Morgen om 15.00 weten we wat het hoogste bod is. Kon bijna niet anders dan het wel verkocht zou gaan worden. Er is niets te koop in onze buurt in onze prijs klasse. Maar het maakt toch me dag goed dat er op geboden is. Vlieg ik toch naar Noowegen met in me achterhoofd dat we dit kunnen afvinken.
Ook nog een reeks fotos door gekregen van ons huurhuis.
![]()
Geen zin in familiefeest?Toch maar besloten 1e en 2e kerstdag + oud jaarsavond (tot 22:00) te werken.
Waar ga je oliebollen bakken, kom ik er wel een halen!Toch maar besloten 1e en 2e kerstdag + oud jaarsavond (tot 22:00) te werken.
Vieren we ieder jaar op kerstavond. En de 28e is mijn schoonmoeder jarig dus is het weer feest.
In het Amstel hotel ben ik dan te vinden.Waar ga je oliebollen bakken, kom ik er wel een halen!
Is het heel gek dat ik graag een foto van jou wil zien in die trui?
Zal het straks wel droppen, @Kathlinoo deze trui + kerstmuts hoeveel dots punten krijg je dan extra?Is het heel gek dat ik graag een foto van jou wil zien in die trui
We gaan het bij één houden. Je hebt toch helemaal geen bonuspunten nodig, je ging iedereen de moeder liften??Zal het straks wel droppen, @Kathlinoo deze trui + kerstmuts hoeveel dots punten krijg je dan extra?
Is een date tussen jullie 2 niet wat ? Ik voel een bepaalde chemie !We gaan het bij één houden. Je hebt toch helemaal geen bonuspunten nodig, je ging iedereen de moeder liften??