AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.101
Meestal wel. Ondanks dat ik van gevaar hou (bv. sportief motorrijden op de openbare weg, ongezekerd rotsklimmen en downhill mountainbiken) vind ik tussen rijen auto's doorrijden onacceptabel gevaarlijk, vergelijkbaar met Russische roulette.
Lijkt mij minder gevaarlijk dan met een klein autootje blijven hangen tussen twee vrachtwagens?

• #173.106
Achteraan aansluiten is wellicht nog gevaarlijker.

Dit. Zeker bij een ineens stilstaande file. Als je je aan de regels houdt en dit enkel doet met stilstaande file, is dat niet gevaarlijk.
Nja tenzij iemand de deur ineens open gooit, maar hoe groot is die kans :o

• Like
Waarderingen: BB_
  • #173.107
En mag ik weten waar die twee vrachtwagens dan weer vandaan komen?
Ik woon vlakbij een weg waar je heel beperkt kan inhalen. Veel heftige ongelukken omdat ze gesandwicht worden tussen twee vrachtwagens. Een keukelzone kan net het verschil maken, maar op een motor of in een klein autootje heb je dat niet.

Al denk ik niet dat de gemiddelde motorrijder zo stom is om daar tussen re blijven hangen

• Like
  • #173.108
Ik woon vlakbij een weg waar je heel beperkt kan inhalen. Veel heftige ongelukken omdat ze gesandwicht worden tussen twee vrachtwagens. Een keukelzone kan net het verschil maken, maar op een motor of in een klein autootje heb je dat niet.

Al denk ik niet dat de gemiddelde motorrijder zo stom is om daar tussen re blijven hangen
Je bent zelf een keukelzone.

• #173.109
Dit. Zeker bij een ineens stilstaande file. Als je je aan de regels houdt en dit enkel doet met stilstaande file, is dat niet gevaarlijk.
Gewoon je sirene aanzetten

fb52b1365b89205aad8311b8304e1d58.gif

• #173.110
Ik pak liever met 20kmh een ineens openslaande deur dan dat een niet oplettende bestuurder mij met 40kmh tussen zijn bumper en de bumper van de auto voor mij vouwt.

• #173.112
  • #173.113
`Ik pleeg liever zelfmoord met een botte schroevendraaier dan met ...`
Ik snap je punt niet?

Het is een risico en kosten baten analyse waarin ik zeg, ik rij (meestal) liever tussen het stilstaande/langzaam rijdende verkeer door dan dat ik er achter blijf staan.

Ik denk dat de kans op een ongeval groter is als ik tussen het verkeer door rij, alleen ik denk dat de ongevallen in dat geval van minder ernstige mate zijn.

En het scheelt enorm in tijd en frustratie.

• Like
  • #173.114
Ik snap je punt niet?

Het is een risico en kosten baten analyse waarin ik zeg, ik rij (meestal) liever tussen het stilstaande/langzaam rijdende verkeer door dan dat ik er achter blijf staan.

Ik denk dat de kans op een ongeval groter is als ik tussen het verkeer door rij, alleen ik denk dat de ongevallen in dat geval van minder ernstige mate zijn.

En het scheelt enorm in tijd en frustratie.
Het is helemaal geen of/of situatie. @Gremlin heeft een onrealistische randvoorwaarde geïntroduceerd in het scenario.

• #173.118
Net beentjes getraind. Nu dagje chillen in sauna Spa One, Oosterhout.

Terug
Naar boven