- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stukje appeltaart erbij 😌
Bij @Fallingout regent het gewoon.
Is dat niet erg merk of toestel specifiek?Iemand een idee waar je deze “blokken” kunt halen?
Die vallen er dan uit nadat je het gewicht optilt zodat de eerste rep minder stress op je gewrichten geeft.
![]()
Iemand een idee waar je deze “blokken” kunt halen?
Die vallen er dan uit nadat je het gewicht optilt zodat de eerste rep minder stress op je gewrichten geeft.
![]()
Universeel, wellicht dikte/afmeting verschillend. Gebruik nu een schijf, maar die iets te dun en klapt er elke keer 10kg op de grond.
Heeeee dat zijn ze!Yogablok kopen? Alle Yogablokken online | bol
Op zoek naar een Yogablok? Yogablokken koop je eenvoudig online bij bol ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huis. Bekijk alle Yogablokken!www.bol.com
Fixed.Woensdag een opvlieger en een stukje wezen rennen op de loopband.
Doe mij maar een pizza calamiteiten.
Juist wel hier en minder in de VS. In een groot deel van de Staten is het tussen de auto's door rijden ('lane splitting', bijv. bij filevorming) zelfs strafbaar. Daarnaast is het niet ongewoon dat er volop gaten in het wegdek op de autosnelweg zitten. Wat betreft kun je beter hier beter op de motor rijden.Vrijheid met motorrijden is in Amerika of soortgelijk. Niet in dit land.
Lane splitting is voor idioten.Juist wel hier en minder in de VS. In een groot deel van de Staten is het tussen de auto's door rijden ('lane splitting', bijv. bij filevorming) zelfs strafbaar. Daarnaast is het niet ongewoon dat er volop gaten in het wegdek op de autosnelweg zitten. Wat betreft kun je beter hier beter op de motor rijden.
Dus jij sluit netjes achteraan aan in de file?
Meestal wel. Ondanks dat ik van gevaar hou (bv. sportief motorrijden op de openbare weg, ongezekerd rotsklimmen en downhill mountainbiken) vind ik tussen rijen auto's doorrijden onacceptabel gevaarlijk, vergelijkbaar met Russische roulette.
Dacht dat hij wel vooraan in de file zou staan
Achteraan aansluiten is wellicht nog gevaarlijker.Meestal wel. Ondanks dat ik van gevaar hou (bv. sportief motorrijden op de openbare weg, ongezekerd rotsklimmen en downhill mountainbiken) vind ik tussen rijen auto's doorrijden onacceptabel gevaarlijk, vergelijkbaar met Russische roulette.