AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.083
Zaterdag middag, niemand in de gym, lekker eerst goed schijten, life is good

IMG_1302.jpeg

• #173.084
Het sneeuwt

• #173.086
Woensdag een bevlieging en een stukje wezen rennen op de loopband. Zonder schoenen (want andere auto mee, sneakers lagen nog in mijn eigen auto).

Heb nu nog steeds serieus spierpijn in m'n kuiten. Door de loopband. Rip ego :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #173.087
Iemand een idee waar je deze “blokken” kunt halen?
Die vallen er dan uit nadat je het gewicht optilt zodat de eerste rep minder stress op je gewrichten geeft.

IMG_1359.jpeg

• #173.089
  • #173.090
  • #173.091
  • #173.094
Vrijheid met motorrijden is in Amerika of soortgelijk. Niet in dit land.
Juist wel hier en minder in de VS. In een groot deel van de Staten is het tussen de auto's door rijden ('lane splitting', bijv. bij filevorming) zelfs strafbaar. Daarnaast is het niet ongewoon dat er volop gaten in het wegdek op de autosnelweg zitten. Wat betreft kun je beter hier beter op de motor rijden.

• #173.095
Juist wel hier en minder in de VS. In een groot deel van de Staten is het tussen de auto's door rijden ('lane splitting', bijv. bij filevorming) zelfs strafbaar. Daarnaast is het niet ongewoon dat er volop gaten in het wegdek op de autosnelweg zitten. Wat betreft kun je beter hier beter op de motor rijden.
Lane splitting is voor idioten.

• #173.096
Net gescheten en mee hartslag +10

IMG_1364.jpeg

• #173.098
Dus jij sluit netjes achteraan aan in de file?
Meestal wel. Ondanks dat ik van gevaar hou (bv. sportief motorrijden op de openbare weg, ongezekerd rotsklimmen en downhill mountainbiken) vind ik tussen rijen auto's doorrijden onacceptabel gevaarlijk, vergelijkbaar met Russische roulette.

• #173.100
Meestal wel. Ondanks dat ik van gevaar hou (bv. sportief motorrijden op de openbare weg, ongezekerd rotsklimmen en downhill mountainbiken) vind ik tussen rijen auto's doorrijden onacceptabel gevaarlijk, vergelijkbaar met Russische roulette.
Achteraan aansluiten is wellicht nog gevaarlijker.

Terug
Naar boven