- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Dat snap ik, alleen ik vind het zo bijzonder dat motorrijden door zo veel mensen als zo gevaarlijk gezien wordt, maar ander tweewielig vervoer niet.We hebben het over motorrijden en niet over fietsen of scooters. Daarbij kunnen motoren veel harder dan fietsen en scooters.
Heb scooter gereden en ook dat is gevaarlijk, maar ik ging niet de snelweg op en veelal moest ik op het fietspad ivm 60+ km/uur wegdek.
De realiteit is dat het allemaal gevaarlijk is en er weinig verschillen zijn onderling.
Ja een motor gaat harder, maar daarvoor heb je een rijbewijs, een motorhelm en goede beschermde keding aan(meestal).
Nu zeg ik niet dat we allemaal in motoruitrustig moeten gaan fietsen of nooit meer zouden moeten fietsen of motor of scooter rijden, maar het is wel interessante context.
Als je broer op de motor de deur uit gaat en je oma op een Ebike is de kans dat ja oma niet meer thuis komt aanzienlijk groter.

maar inderdaad knap dat je kan trainen! Mentaal moet je ook enorm sterk zijn lijkt mij. Respect hoor.