MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.701
  • #173.702
Triceps en biceps = life, daarover moeten we elke dag vergaderen. @Schwarzeneggertje moet de leiding hierin nemen aangezien hij de grootste triceps van heel dbb heeft + natty is, dat laatste betwijfel ik aangezien zulke grote triceps natty niet haalbaar is
Niet alleen gingen er deze week redelijk wat van mij posts over training gerelateerde zaken, minstens één van mijn posts noemde ook het toevoegen van oefeningen voor biceps- en triceps aan een trainingsschema.

Ik voel me wat overdonderd door het buitengewone gezelschap waarin ik me nu opeens lijk te bevinden.
:D

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: AK
  • #173.706
Bij een bench press blijft je borst ook op dezelfde plek, maar leveren je borstspieren wel kracht. Arbeid verrichten gaat om het verplaatsen van het gewicht, niet je lichaam.

Overigens verricht je netto gezien sowieso geen arbeid aangezien het gewicht op dezelde plek eindigt als start.
Ik hoop dat je geen master in natuurkunde hebt.

• Dislike
Waarderingen: BB_
  • #173.707
Niet alleen gingen er deze week redelijk wat van mij posts over trainingsgerelatewrde zaken, minstens één van mijn posts noemde ook het toevoegen van oefeningen voor biceps- en triceps aan een trainingsschema.

Ik voel me wat overdonderd door het buitengewone gezelschap waarin ik me nu opeens lijk te bevinden.
:D

IMG_4004.jpeg

• #173.708
Het zijn allemaal boeven!

• #173.710
Eindelijk heeft de C-130 Hercules drops uitgevoerd boven Gaza. :)

• #173.711
Ik had een deload dagje gepland dus redelijk wat sets op m’n eerste oefening, koppeltje waarvan de dame voor ‘t eerst in de gym leek te zijn kreeg uitleg van de jongen hoe ze met een nekpillow moest squatten. You do you, maar vind ‘t altijd tricky als mensen dingen verkeerd aangeleerd krijgen.

Afijn, jongen vraagt mij hoeveel setjes ik nog op de hiptrust had. Waren er 3, dus ik gaf dat aan en ze gingen semi staan wachten. Prima, maar ik ga er niet sneller door trainen.

Vervolgens was ik klaar, pak m’n spullen en ga elders in die hoek DL’s doen. Loop ik er langs zie ik die jongen zonder pad met 20kg per kant een set doen. Dus ik zei ‘Joh, ik zou er echt een pad tussen doen want zelfs met maar 60kg doet dit echt al behoorlijk pijn en houd je er genoeg blauwe plekken aan over’. Nog voordat ik er erg in had verschoot die beste jongen zo enorm van kleur dat ze daarna redelijk snel weg waren :o Oprecht niet lullig bedoeld, maar bij nader inzien was de woordkeuze wellicht niet ideaal haha.
Zei je toevallig 'pussypad'?

• #173.713
Via Excel eindelijk een oefening database gemaakt waar die automatisch TuT, uitleg, intensiteit vorm etc aanpast

Kleine tijdsinvestering met veel winst
Excel is echt top als het eenmaal werkt

• #173.719
dit (en dalijk mn preworkoutje)

Terug
Naar boven