XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.003
Iemand vroeg of er een recept was van iets wat ik in het Maaltijden-topic postte of hoe ik het gemaakt had.

• #174.005
Cookies van de bong en gentleman jack on the rocks ....verdomd lekker na een dag hard werken

• #174.013
Nee joh moet je helemaal niet aan beginnen. Kijk maar wat het met Rippedmeeuw heeft gedaan.
IMG_4059.jpeg

• #174.016
Op gesprek geweest bij een constructie bedrijf. Soliciteerde eigenlijk als constructie bankwerker maar de beste man vond mijn lasrobot en 3d teken ervaring ook wel interesant. Maandag beginnen. Bedrijf zit 5km hier vandaan. Zou in principe met de slee naar beneden kunnen smorgens. Al met al een maand zonder werk gezeten.
Dit was een leuke afsluiter van de dag. Wat me dag echt goed maakte was met me kleine man op een mini verkentocht.
We zouden even een beekje opzoeken. Bleek achteraf nog helemaal dicht gesneeuwd te zijn.
Wel lekker gelopen en de omgeving een beetje verkend.
1000009947.jpg

• #174.017
Vandaag smaakte de macaroni zooooooo lekker.... Elke dag rijst, rijst, rijst, rijst en ineens BAM!..... Macaroni.....heerlijk....

....en mijn vrouw die midden in de nacht maar even havermout/proteine koekjes gaat maken en die als verrassing op het aanrecht legt in een bakje met briefje erbij is helemaal fantastisch....

....mij hoor je niet klagen....

• #174.019
Vandaag trouwens weer wezen squatten.
3 x 8 x 80kg

Sinds een week of 6 weer begonnen met squatten. Heeel langzaam opbouwen. 6 weken geleden nog last van knie bij slechts de stang van 20kg. Inmiddels gaat het eigenlijk best wel goed. Benen zijn wel flink slap geworden maar 8x80 pauzed barbel backsquat ging eigenlijk best easy vandaag. Totaal geen last van de knie.

Na elke 2 trainingen gewicht met 5kg omhoog dus hopelijk over een week of 8 weer 8x120 en dan wordt het eindelijk weer een beetje serieus.

Zal 200kg squatten ooit nog lukken? We gaan het zien. Voor mijn blessure was mijn 1rep max 170kg. Raw, zonder belt en kneesleeves.

• #174.020
Vandaag trouwens weer wezen squatten.
3 x 8 x 80kg

Sinds een week of 6 weer begonnen met squatten. Heeel langzaam opbouwen. 6 weken geleden nog last van knie bij slechts de stang van 20kg. Inmiddels gaat het eigenlijk best wel goed. Benen zijn wel flink slap geworden maar 8x80 pauzed barbel backsquat ging eigenlijk best easy vandaag. Totaal geen last van de knie.

Na elke 2 trainingen gewicht met 5kg omhoog dus hopelijk over een week of 8 weer 8x120 en dan wordt het eindelijk weer een beetje serieus.

Zal 200kg squatten ooit nog lukken? We gaan het zien. Voor mijn blessure was mijn 1rep max 170kg. Raw, zonder belt en kneesleeves.
Gaat wel lukken , gewoon bij je plan blijven en weten waneer je ff stappie terug moet doen

Terug
Naar boven