- Waardering
- 10.369
@Galen had eerst niet eens door dat er iemand met hem mee was... zicht geblokkeerd. ðŸ¤
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Galen had eerst niet eens door dat er iemand met hem mee was... zicht geblokkeerd. ðŸ¤
Zou ik ook eens moeten doen.Cookies van de bong en gentleman jack on the rocks ....verdomd lekker na een dag hard werken
Wat hard werken of bong rips en een glas gentle mans jack ?
LololWat hard werken of bong rips en een glas gentle mans jack ?
Hard werken.Wat hard werken of bong rips en een glas gentle mans jack ?

Nee joh moet je helemaal niet aan beginnen. Kijk maar wat het met Rippedmeeuw heeft gedaan.
missie 2024 steks aan de bong en gentlemans jack
Wat is eigenlijk met meeuw gebeurd ?Nee joh moet je helemaal niet aan beginnen. Kijk maar wat het met Rippedmeeuw heeft gedaan.
Nee joh moet je helemaal niet aan beginnen. Kijk maar wat het met Rippedmeeuw heeft gedaan.
Die verkoopt inmiddels zijn kontje achter Ams centraal om zijn benzo verslaving te kunnen bekostigen.
aii benzo'sDie verkoopt inmiddels zijn kontje achter Ams centraal om zijn benzo verslaving te kunnen bekostigen.
Gaat wel lukken , gewoon bij je plan blijven en weten waneer je ff stappie terug moet doenVandaag trouwens weer wezen squatten.
3 x 8 x 80kg
Sinds een week of 6 weer begonnen met squatten. Heeel langzaam opbouwen. 6 weken geleden nog last van knie bij slechts de stang van 20kg. Inmiddels gaat het eigenlijk best wel goed. Benen zijn wel flink slap geworden maar 8x80 pauzed barbel backsquat ging eigenlijk best easy vandaag. Totaal geen last van de knie.
Na elke 2 trainingen gewicht met 5kg omhoog dus hopelijk over een week of 8 weer 8x120 en dan wordt het eindelijk weer een beetje serieus.
Zal 200kg squatten ooit nog lukken? We gaan het zien. Voor mijn blessure was mijn 1rep max 170kg. Raw, zonder belt en kneesleeves.