Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.021
Gaat wel lukken , gewoon bij je plan blijven en weten waneer je ff stappie terug moet doen
Is meer mentaal dat ik bang ben dat er iets 'snapped' in m'n knie. Al is m'n knie niet gesnapped tijdens het trainen maar toen ik uit bed stapte.. paar maanden erna wel een snap gehad tijdens hacksquat met slechts 50kg..

In ieder geval licht opbouwen nu zodat alle pezen en aanhechtingen rustig kunnen wennen. Kvoelde me wel heel gay toen ik 50kg squatte. Ik military press meer kg voor reps :roflol:.

Komt goed. Eye on the prize.

• #174.022
IMG_4068.jpeg

• #174.023
Is meer mentaal dat ik bang ben dat er iets 'snapped' in m'n knie. Al is m'n knie niet gesnapped tijdens het trainen maar toen ik uit bed stapte.. paar maanden erna wel een snap gehad tijdens hacksquat met slechts 50kg..

In ieder geval licht opbouwen nu zodat alle pezen en aanhechtingen rustig kunnen wennen. Kvoelde me wel heel gay toen ik 50kg squatte. Ik military press meer kg voor reps :roflol:.

Zeer zeker , wat dat mentale betreft kan ik helemaal begrijpen na twee rug en knie operaties ben ik blij met elke kilo die er meer op gaat

• #174.024
Werkdag zit er weer op. Tijd voor een glaasje wijn.
20240228_221849.jpg
Ik ken geen mannen die wijn drinken, de mannen die ik ken drinken bier of whiskey.

Maakt verder ook niet uit maar is voor mij gewoon opvallend. Alhoewel ik zelf eigenlijk nooit drink, laatste keer was meer dan een jaar geleden, 4 halve liters goedkoop maar smaakvol bier.... vind er verder niet veel aan om alcohol te drinken want word dan direct autistisch en denk dan meteen dat de alcohol mijn gains opvreet en alles......

Maar hopelijk heb je nog een fijne avond gehad.

Respect

Laatst bewerkt:
  • #174.025
Ik ken geen mannen die wijn drinken, de mannen die ik ken drinken bier of whiskey.

Maakt verder ook niet uit maar is voor mij gewoon opvallend. Alhoewel ik zelf eigenlijk nooit drink, laatste keer was meer dan een jaar geleden, 4 halve liters goedkoop maar smaakvol bier.... vind er verder niet veel aan om alcohol te drinken want wordt dan direct autistisch en denk dan meteen dat de alcohol mijn gains opvreet en alles......

Maar hopelijk heb je nog een fijne avond gehad.

Respect
Of ze zeggen dat ze enkel bier en whiskey drinken. Een goed glas wijn bij het eten kan iedereen toch smaken? In het uitgaan zie je mij ook geen witte wijntjes drinken :p

Ben ook terug begonnen met trainen en heb al direct een naar gevoel in de knie. Ik hoop dat dit ook wat over gaat en reps squatten was ook maar 8x60kg :D Gin zonder moeite maar wil mijn pezen niet onmiddellijk te hard belasten door er 100kg+ op te leggen na jaren van inactiviteit :roflol:
Hoop er tegen de zomer terug een beetje deftig bij te staan.

• #174.026
Of ze zeggen dat ze enkel bier en whiskey drinken.
Nee, die drinken echt alleen maar bier of whiskey......of whiskey-cola.

Oh ja, tequila kan ook. Maar dan wel zonder zout.....citroen is daarna wel fijn ofzo maar dat zout likken is echt maf.

Maar zoals ik zei, ik drink eigenlijk nooit alcohol. Heb zojuist wel gejokt want ik heb een maand of twee geleden 1 tequila gehad en ben daarna over gegaan op 7-Up....was een gezellige avond zonder kater de volgende dag.

• #174.028
Indien met goede whisky: standrechtelijke executie voorkomt veel ellende.
Jack-Daniels drinkt ie dan, ik weet het, commerciele troep volgens de echte whiskey liefhebbers in mijn omgeving dan.....maar ach....ook voor mij niet interessant.

Ik drink liever melk, of een koude beker karnemelk........wooooowww lang geen karnemelk meer gehad trouwens, heerlijk.

Karnemelk met whiskey lijkt me trouwens geen lekkere combi....

• #174.029
Of ze zeggen dat ze enkel bier en whiskey drinken. Een goed glas wijn bij het eten kan iedereen toch smaken? In het uitgaan zie je mij ook geen witte wijntjes drinken :p

Ben ook terug begonnen met trainen en heb al direct een naar gevoel in de knie. Ik hoop dat dit ook wat over gaat en reps squatten was ook maar 8x60kg :D Gin zonder moeite maar wil mijn pezen niet onmiddellijk te hard belasten door er 100kg+ op te leggen na jaren van inactiviteit :roflol:
Hoop er tegen de zomer terug een beetje deftig bij te staan.
Als ik van mijn motor stap en de sportschool binnenloop en dan ga bankdrukken met meer dan 100kg, onderbreken de skinny-fatte kale mannetjes hun setjes pulldowns met 30kg om op te scheppen over hun Harley Davidson en hun zware werk in de bouw.

• #174.030
Jack-Daniels drinkt ie dan, ik weet het, commerciele troep volgens de echte whiskey liefhebbers in mijn omgeving dan.....maar ach....ook voor mij niet interessant.

Ik drink liever melk, of een koude beker karnemelk........wooooowww lang geen karnemelk meer gehad trouwens, heerlijk.

Karnemelk met whiskey lijkt me trouwens geen lekkere combi....
Gentle man's jack is een prima whiskey

• Like
Waarderingen: K82
  • #174.031
Gentle man's jack is een prima whiskey
Heb ooit een keer whiskey gedronken met mijn broertje, die Famous Grouse whiskey....

.....toen kwam ik er achter dat ik niet geboren ben om whiskey te drinken...."moet je leren drinken" zei mijn broertje toen.....
.....nee, dit wil ik niet eens leren drinken.

Peace to all you whskey sippers.

• #174.032
Heb ooit een keer whiskey gedronken met mijn broertje, die Famous Grouse whiskey....

.....toen kwam ik er achter dat ik niet geboren ben om whiskey te drinken...."moet je leren drinken" zei mijn broertje toen.....
.....nee, dit wil ik niet eens leren drinken.

Peace to all you whskey sippers.
En dat kan ik dan ook weer begrijpen 😃
Ieder zijn eigen ding , mocht je het ooit willen proberen kun je altijd kiezen voor een Apple jack dr pepper of een Apple jack sprite in een mix is het beter te doen 🙃

• Like
  • #174.033
Als ik van mijn motor stap en de sportschool binnenloop en dan ga bankdrukken met meer dan 100kg, onderbreken de skinny-fatte kale mannetjes hun setjes pulldowns met 30kg om op te scheppen over hun Harley Davidson en hun zware werk in de bouw.
@Schwarzeneggertje ik heb geen brommer, ben niet kaal en niet vet, en alcohol drinken heb ik allang uitgespeeld.
Pulldowns doe ik na heavy rows of na pull up 's maar dan nog altijd meer dan 30kg.

• #174.034
Dat mag ik toch hopen dat je meer als 100 kg drukt ouwe reus

• #174.035
@Schwarzeneggertje ik heb geen brommer, ben niet kaal en niet vet, en alcohol drinken heb ik allang uitgespeeld.
Pulldowns doe ik na heavy rows of na pull up 's maar dan nog altijd meer dan 30kg.
Die luidruchtige mannetjes hebben vaak ook nog hoge krijsstemmetjes. 1 van hen is altijd vergezeld van 2 vrouwen (die eigenlijk helemaal niet trainen maar wel stations bezet houden), waarbij hun relatie ook nog eens onduidelijk blijft. Laatst vroeg zo'n vrouw nog aan mij waarom ik nooit hip thrusts deed. Wist niet meteen een antwoord te verzinnen zonder weer de halve sportschool te beledigen.

• #174.037
Die luidruchtige mannetjes hebben vaak ook nog hoge krijsstemmetjes. 1 van hen is altijd vergezeld van 2 vrouwen (die eigenlijk helemaal niet trainen maar wel stations bezet houden), waarbij hun relatie ook nog eens onduidelijk blijft. Laatst vroeg zo'n vrouw nog aan mij waarom ik nooit hip thrusts deed. Wist niet meteen een antwoord te verzinnen zonder weer de halve sportschool te beledigen.
Maar wat heb je toen als antwoord gegeven dan?

• #174.038
Famous Grouse moet je niet willen leren drinken. :D
Ik moest een keer van een paar Schotse rotsklim vrienden Laphroiag drinken. We zaten een matige klimfilm, K2 te kijken. Halverwege de film gingen ze woedend naar huis, omdat deze niet op K2 was opgenomen.

• #174.039
Ik moest een keer van een paar Schotse rotsklim vrienden Laphroiag drinken. We zaten een matige klimfilm, K2 te kijken. Halverwege de film gingen ze woedend naar huis, omdat deze niet op K2 was opgenomen.
Laphroiag moet je ook wel leren drinken, maar datnis meer dan de moeite waard. Al moet ik wel zeggen dat ik geturfde whisky’s vanaf de eerste keer dat ik er eentje proefde gelijk erg lekker vond.

• #174.040
Maar wat heb je toen als antwoord gegeven dan?
Wijselijk niets, vaak laat ik me meeslepen door mijn verhaal en toon dan bijvoorbeeld onweerlegbaar aan (meestal met de Socratische methode zodat mijn slachtoffers zelf de ongewenste antwoorden moeten geven) dat vrouwen helemaal niks te zoeken hebben in een sportschool en vervolgens de lijn van de redenatie doortrekkend, de meeste mannen met naam en toenaam, ook niet.

• Haha
Terug
Naar boven