AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.041
Laphroiag moet je ook wel leren drinken, maar datnis meer dan de moeite waard. Al moet ik wel zeggen dat ik geturfde whisky’s vanaf de eerste keer dat ik er eentje proefde gelijk erg lekker vond.
Die Schotten konden er zelf anders niet goed tegen.

• #174.042
Laphroiag moet je ook wel leren drinken, maar datnis meer dan de moeite waard. Al moet ik wel zeggen dat ik geturfde whisky’s vanaf de eerste keer dat ik er eentje proefde gelijk erg lekker vond.
" Single malt stekkeroni "

• #174.045
Wijselijk niets, vaak laat ik me meeslepen door mijn verhaal en toon dan bijvoorbeeld onweerlegbaar aan (meestal met de Socratische methode zodat mijn slachtoffers zelf de ongewenste antwoorden moeten geven) dat vrouwen helemaal niks te zoeken hebben in een sportschool en vervolgens de lijn van de redenatie doortrekkend, de meeste mannen met naam en toenaam, ook niet.
Maar wie moet er dan schoonmaken?!

• #174.050
Ik ken geen mannen die wijn drinken, de mannen die ik ken drinken bier of whiskey.

Maakt verder ook niet uit maar is voor mij gewoon opvallend. Alhoewel ik zelf eigenlijk nooit drink, laatste keer was meer dan een jaar geleden, 4 halve liters goedkoop maar smaakvol bier.... vind er verder niet veel aan om alcohol te drinken want word dan direct autistisch en denk dan meteen dat de alcohol mijn gains opvreet en alles......

Maar hopelijk heb je nog een fijne avond gehad.

Respect
Wat is er dan opvallend aan een man die een lekker glaasje wijn drinkt? Echte mannen drinken geen wijn maar bier en sterk?
Drink gewoon waar je zin in hebt in plaats van drinken wat sociaal geacht wordt.

• #174.051
  • #174.052
Wat is er dan opvallend aan een man die een lekker glaasje wijn drinkt? Echte mannen drinken geen wijn maar bier en sterk?
Drink gewoon waar je zin in hebt in plaats van drinken wat sociaal geacht wordt.
Eeeeeh nee ik geef alleen maar aan dat ik geen mannen ken die wijn drinken. En dat dat voor mij opvalt....in mijn omgeving.

Als je als man wijn drinkt moet je dat toch lekker zelf weten, kan mij echt niet boeien hoor. Ben je niet minder om.....

Maar mocht jij je er nu heel persoonlijk door aangevallen voelen wil ik je er best mee gaan plagen hoor.

• #174.053
Eeeeeh nee ik geef alleen maar aan dat ik geen mannen ken die wijn drinken. En dat dat voor mij opvalt....in mijn omgeving.

Als je als man wijn drinkt moet je dat toch lekker zelf weten, kan mij echt niet boeien hoor. Ben je niet minder om.....

Maar mocht jij je er nu heel persoonlijk door aangevallen voelen wil ik je er best mee gaan plagen hoor.
Liever een goed glas wijn dan zo’n ranzig blik half liter bier wat de naam ‘bier’ amper mag dragen. Getuigd voornamelijk van weinig klasse, een man met een goede smaak voor wijn heeft meer charme dan dat je zo’n goedkoop blik staat weg te tikken :o Ook nog eens zonde van je kcal.

• #174.054
Liever een goed glas wijn dan zo’n ranzig blik half liter bier wat de naam ‘bier’ amper mag dragen. Getuigd voornamelijk van weinig klasse, een man met een goede smaak voor wijn heeft meer charme dan dat je zo’n goedkoop blik staat weg te tikken :o Ook nog eens zonde van je kcal.

Dat is dan toch ook gewoon geen bier? :o

• #174.055
  • #174.056
Ik heb al 6.5 jaar geen alcohol gedronken :o

En mis het absoluut niet. Maar 9 van de 10 mannen (die alcohol drinken) in mijn omgeving in Nederland drinken wijn, eentje vindt het niet lekker. De rest heb ik eigenlijk altijd wel wijn zien drinken, ook de typische bier drinkers :o

• #174.057

Nee als bourgondiër,semi-alcoholist, die praktisch alles drinkt (en waardeert), waaronder wijn, voel ik mij niet aangevallen.
Ben zelf al jarenlang groot liefhebber van whisky.

T is meer, iemand beoordelen op wat hij/zij (op dat moment drinkt), is meer gay dan een chardonnay-drinkende Fransoos genaamd Jean-Pierre.

• #174.058
Nee als bourgondiër,semi-alcoholist, die praktisch alles drinkt (en waardeert), waaronder wijn, voel ik mij niet aangevallen.
Ben zelf al jarenlang groot liefhebber van whisky.

T is meer, iemand beoordelen op wat hij/zij (op dat moment drinkt), is meer gay dan een chardonnay-drinkende Fransoos genaamd Jean-Pierre.
Beoordelen is iets wat ik dus niet deed maar dat lijkt me duidelijk.

En ja, jij als uber-chef en culinair kunstenaar kan een wijntje zeer zeker waarderen, daar ben ik mij goed van bewust.......ouwe zeikkut die je af en toe bent.

Ik pak ff een watertje om bij te komen.

• #174.060
Ik heb al 6.5 jaar geen alcohol gedronken :o

En mis het absoluut niet. Maar 9 van de 10 mannen (die alcohol drinken) in mijn omgeving in Nederland drinken wijn, eentje vindt het niet lekker. De rest heb ik eigenlijk altijd wel wijn zien drinken, ook de typische bier drinkers :o
@howtomakethisaboutme

Terug
Naar boven