Want de anderen deden dat totaaaal niet natuurlijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ieder zo zijn voorkeur maar Jameson smaakt 10x beter en als het echt goedkoop moet, kies dan voor Clan MacGregor.
De andere optie was door de gootsteen.Ieder zo zijn voorkeur maar Jameson smaakt 10x beter en als het echt goedkoop moet, kies dan voor Clan MacGregor.
Dat heb ik met een flesje Red Label eens gedaan.
Nou bij deze ben jij ook uitgenodigd voor het DBB private Strudel (12 pax max) diner bij mij thuis na de DBB meet die ik aankomende lente/zomer ga organiseren.een man met een goede smaak voor wijn heeft meer charme dan dat je zo’n goedkoop blik staat weg te tikken
.Als je dan toch goedkoop gaat doen is Glrn Talloch in mijn ogen ook wel een van de betere opties.Glen Talloch is the whiskey to go als je wilt gaan mengen. Prima spul, prima prijs. Ka. Zelfs puur nog gedronken worden.
Nomikai bedoel je denk ik? Het hele ‘verplicht na je werk met collega’s mee op stap om te drinken’ principe.Nou bij deze ben jij ook uitgenodigd voor het DBB private Strudel (12 pax max) diner bij mij thuis na de DBB meet die ik aankomende lente/zomer ga organiseren.
Indien je kan en wil natuurlijk. Niet vanwege je opmerking trouwens, maar stiekem wel een beetje vanwege je kennis van de Japanse keuken en cultuur.
Jij gooit graag onnodig olie op het vuur.Hij gebruikt graag termen die als beledigend worden ervaren door bevolkingsgroepen, want 'in Nederland is het niet beledigend' zegt hij dan (dit is niet de eerste keer namelijk).
Jammer. Interesse in een cultuur, maar geen respect ervoor.

Maar is dat ooit NODIG? (I would like to see meaningful violence).
Zij die zonde zonde is werpe de eeste steen.Mwah, ik geef gewoon aan dat dit typisch apfelstrudel is![]()
Maar is dat ooit NODIG? (I would like to see meaningful violence).
Gelukkig vroeg niemand jouw mening.Wat een sneeuwvlokken tegenwoordig zeg. Boohoo lekker huilen
pittige tante jij.