MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.065
Glen Talloch is the whiskey to go als je wilt gaan mengen. Prima spul, prima prijs. Ka. Zelfs puur nog gedronken worden.

• #174.066
Maar persoonijk ben ik groot fan van Japanse Whisky's (whiskies?). Die Jappen maken echt top whisky.

Is er niet een hele cultuur in Japan aan manen die zichzelf na werk laveloos drinken aan whisky in van die kleine barretjes? @Turouise? Daar was dacht ik een naam voor.

Anywho anyhow, ik moet een keer whisky drinken in Japan met een stel Jappen. En goede ramen eten. En sushi.
Mmmmm

• #174.067
een man met een goede smaak voor wijn heeft meer charme dan dat je zo’n goedkoop blik staat weg te tikken
Nou bij deze ben jij ook uitgenodigd voor het DBB private Strudel (12 pax max) diner bij mij thuis na de DBB meet die ik aankomende lente/zomer ga organiseren.

Indien je kan en wil natuurlijk. Niet vanwege je opmerking trouwens, maar stiekem wel een beetje vanwege je kennis van de Japanse keuken en cultuur ;).

• #174.068
Glen Talloch is the whiskey to go als je wilt gaan mengen. Prima spul, prima prijs. Ka. Zelfs puur nog gedronken worden.
Als je dan toch goedkoop gaat doen is Glrn Talloch in mijn ogen ook wel een van de betere opties.

Red Label komt bij mij echt mijn huis of glas niet in.

• #174.069
Nou bij deze ben jij ook uitgenodigd voor het DBB private Strudel (12 pax max) diner bij mij thuis na de DBB meet die ik aankomende lente/zomer ga organiseren.

Indien je kan en wil natuurlijk. Niet vanwege je opmerking trouwens, maar stiekem wel een beetje vanwege je kennis van de Japanse keuken en cultuur ;).
Nomikai bedoel je denk ik? Het hele ‘verplicht na je werk met collega’s mee op stap om te drinken’ principe.

Aanvullend bedank ik voor de uitnodiging, maar dan ben ik niet in Nederland. Ik weet ook niet hoeveel ik er voor voel om over een cultuur te praten waar je nu naar refereert doormiddel van een nogal negatief beladen of zelfs onrespectvolle term. Afkomstig uit WOII, welke werd gebruikt voor een bevolking van een land wat je zelf zegt ‘heel graag te willen bezoeken’. Hopelijk wel met wat meer respect dan wat je hier neer zet, anders zou ik je adviseren vooral niet deze kant uit te komen.

Laatst bewerkt:
  • #174.070
Hij gebruikt graag termen die als beledigend worden ervaren door bevolkingsgroepen, want 'in Nederland is het niet beledigend' zegt hij dan (dit is niet de eerste keer namelijk).
Jammer. Interesse in een cultuur, maar geen respect ervoor.

• #174.076
Zij die zonde zonde is werpe de eeste steen.
1709220103465.png

• #174.077
Wat een sneeuwvlokken tegenwoordig zeg. Boohoo lekker huilen

Terug
Naar boven