MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.082
Maar persoonijk ben ik groot fan van Japanse Whisky's (whiskies?). Die Jappen maken echt top whisky.

Is er niet een hele cultuur in Japan aan manen die zichzelf na werk laveloos drinken aan whisky in van die kleine barretjes? @Turouise? Daar was dacht ik een naam voor.

Anywho anyhow, ik moet een keer whisky drinken in Japan met een stel Jappen. En goede ramen eten. En sushi.
Mmmmm
Hoor ook vaak dat er tegenwoordig wel goede Japanse whisky's zijn. Alleen zelf nog nooit gedronken. Voor de rest ook weinig vrienden die een beetje culinair zijn aangelegd. Ook de juiste drank bij het juiste eten vind ik fantastisch. Mijn maten drinken bij eender welk gerecht pils. Drink ik ook graag maar als foodpairing is dat over het algemeen toch enkel maar goed met zoute nootjes? :roflol: Als Belg zijnde is een goede trappist wel te smaken. Maar leuke gerechten/hapjes met bijpassende dranken (niet per sé alleen wijnen) vind ik geweldig :D

• #174.083
Mijn favoriet is die euro blikken bier vd aldi.

Lekker en goedkoop, perfecte combo!

• #174.086
Stiekem zijn we allemaal één familie en laten we ons niet gek maken.

Broeders en Zusters.

Liefdevol.....en weer door!

✌🏼🍀💪🏼

• #174.087
Ik heb wel eens samples van Japanse whisky gehad en die waren verrassend lekker.

• #174.089
Begrijp al dat Japan humping gedrag niet, pearl harbor vergeten jongens?
Is niet voor niets little boy op gegooid

• #174.093
  • #174.094
Hoor ook vaak dat er tegenwoordig wel goede Japanse whisky's zijn. Alleen zelf nog nooit gedronken. Voor de rest ook weinig vrienden die een beetje culinair zijn aangelegd. Ook de juiste drank bij het juiste eten vind ik fantastisch. Mijn maten drinken bij eender welk gerecht pils. Drink ik ook graag maar als foodpairing is dat over het algemeen toch enkel maar goed met zoute nootjes? :roflol: Als Belg zijnde is een goede trappist wel te smaken. Maar leuke gerechten/hapjes met bijpassende dranken (niet per sé alleen wijnen) vind ik geweldig :D
Ik las pis ipv pils, echt waar.

• #174.096

'opinions'

Frustrated Headache GIF by Kelly Clarkson

• Heart
Waarderingen: K82
  • #174.097
Zal mij benieuwen wat ik krijg 🤞

• #174.098
Zojuist me ziekenfonds poliskaartje in de bus gehad. Die had ik nodig voor aanstaande woensdag voor mijn registratiebewijs van het politieburo. En ook de papieren van een Noorse bank. Beide waren nodig om verder te gaan in het emigratie proces.
Goed begin van de dag. Zo meteen ook de nieuwe auto ophalen.
Sfeer fototje om het af te maken
1000009997.jpg

• #174.099
Nomikai bedoel je denk ik? Het hele ‘verplicht na je werk met collega’s mee op stap om te drinken’ principe.

Aanvullend bedank ik voor de uitnodiging, maar dan ben ik niet in Nederland. Ik weet ook niet hoeveel ik er voor voel om over een cultuur te praten waar je nu naar refereert doormiddel van een nogal negatief beladen of zelfs onrespectvolle term. Afkomstig uit WOII, welke werd gebruikt voor een bevolking van een land wat je zelf zegt ‘heel graag te willen bezoeken’. Hopelijk wel met wat meer respect dan wat je hier neer zet, anders zou ik je adviseren vooral niet deze kant uit te komen.
Doe anders ff niet zo woke en stel je eens niet zo aan :roflol:. Ik heb helemaal niks tegen Japannners, integendeel. 'Jap' een beladen term? Voor wie? Voor hen of voor jou?

• #174.100
Hij gebruikt graag termen die als beledigend worden ervaren door bevolkingsgroepen, want 'in Nederland is het niet beledigend' zegt hij dan (dit is niet de eerste keer namelijk).
Jammer. Interesse in een cultuur, maar geen respect ervoor.
Ik bepaal zelf wel waar ik wel of geen respect voor heb en hoe ik dat uit. Daar heb ik geen jihadbruidje voor nodig om mij dat te laten vertellen, Angela.

Terug
Naar boven