ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Stuk of 4 gok ikHeb je ook een lijst vd leden wie er het meest heeft weggepest? Schijnbaar scoor ik daar ook goed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuk of 4 gok ikHeb je ook een lijst vd leden wie er het meest heeft weggepest? Schijnbaar scoor ik daar ook goed
Gewoon op de camping bij ons Antje kan die kleine mooi een vakantiebaantje krijgen.Aangezien april in het teken staat voor quality time met de fam:
Leukste dierentuin van NL, zoontje is 2+ dus een ritje op een olifant is niet relevant.
Indoor speeltuin xxl, monkey town etc is leuk maar is er niet iets extremer/groter?
Interessant, kan ie voortaan zijn eigen supplementen betalen!Gewoon op de camping bij ons Antje kan die kleine mooi een vakantiebaantje krijgen.
https://www.hln.be/showbizz/binnenk...an~ae773c00/?referrer=https://www.google.com/ misschien een idee voor over een paar jaar. Nu nog wat te jong lijkt me en kortdag om dit te plannen denk ik.Aangezien april in het teken staat voor quality time met de fam:
Leukste dierentuin van NL, zoontje is 2+ dus een ritje op een olifant is niet relevant.
Indoor speeltuin xxl, monkey town etc is leuk maar is er niet iets extremer/groter?
Wauw, wel erg mooi. Zijn ook Disney gegaan en dat vond ie ook wel leuk doordat alles een magisch tintje heeft. Nadeel van pretparken is dat de kleinste nergens in kunnen op de schommel na zon beetje.https://www.hln.be/showbizz/binnenkijken-kleurrijk-nintendo-pretpark-opent-de-deuren-in-japan~ae773c00/?referrer=https://www.google.com/ misschien een idee voor over een paar jaar. Nu nog wat te jong lijkt me en kortdag om dit te plannen denk ik.
Burger zoo vind ik wel een aanrader.Aangezien april in het teken staat voor quality time met de fam:
Daar zijn we idd ook geweest en was ver weg de leukste dierentuin. Ook qua opbouw erg netjes en overzichtelijk. Wellicht dat we hier wederom dus heen gaan in April.
Als hij Lego leuk vind is een bezoek aan Legoland in Scheveningen (niet super groot) icm met Sealife of het strand ook een aanrader.Daar zijn we idd ook geweest en was ver weg de leukste dierentuin. Ook qua opbouw erg netjes en overzichtelijk. Wellicht dat we hier wederom dus heen gaan in April.
Ik vond ouwehands dierenpark in Rhenen wel leuk. Niet zo overzichtelijk als burgers zoo, naar wel andere leuke dingen, zeeleeuwen (volgens mij heten die beesten zo) show, en een indoor speeltuin met zand en water... daar maak ik mijn zoon iig erg blij mee...Als hij Lego leuk vind is een bezoek aan Legoland in Scheveningen (niet super groot) icm met Sealife of het strand ook een aanrader.
Ik ben daar ook geweest en de tegenvallende panda’s overheeste in mijn gedachten, maar nu ik aan die indoor speeltuin denk moet ik zeggen dat dat toch wel een groot pluspunt is.Ik vond ouwehands dierenpark in Rhenen wel leuk. Niet zo overzichtelijk als burgers zoo, naar wel andere leuke dingen, zeeleeuwen (volgens mij heten die beesten zo) show, en een indoor speeltuin met zand en water... daar maak ik mijn zoon iig erg blij mee...
Panda's vond ik tegenvallen...
Blijdorp vind ik tegenvallen, maar misschien kom ik daar te vaak aangezien ik vrij dichtbij woon.Dierenpark Amersfoort is ook leuk. Niet al te groot
Blijdorp ook.
Beekse Bergen is erg leuk.
Je kan lopen, met de bus en met de boot. Leuk safaripark.
Antwerpen of Duisburg zijn ook mooi.
Wel wat verder rijden.... maar Blijdorp is verder rijden.
RotterdamAangezien april in het teken staat voor quality time met de fam: