XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.486
Aangezien april in het teken staat voor quality time met de fam:

Leukste dierentuin van NL, zoontje is 2+ dus een ritje op een olifant is niet relevant.
Indoor speeltuin xxl, monkey town etc is leuk maar is er niet iets extremer/groter?

• #174.487

Leukste dierentuin van NL, zoontje is 2+ dus een ritje op een olifant is niet relevant.
Indoor speeltuin xxl, monkey town etc is leuk maar is er niet iets extremer/groter?
Gewoon op de camping bij ons Antje kan die kleine mooi een vakantiebaantje krijgen.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #174.489
  • Heart
  • #174.490
Wauw, wel erg mooi. Zijn ook Disney gegaan en dat vond ie ook wel leuk doordat alles een magisch tintje heeft. Nadeel van pretparken is dat de kleinste nergens in kunnen op de schommel na zon beetje.

• #174.491

Burger zoo vind ik wel een aanrader.

Wat indoorspeeltuinen betreft Kabonk in Breda, maar daar is hij nog wat jong voor.

• Heart
  • #174.492
  • #174.493
Daar zijn we idd ook geweest en was ver weg de leukste dierentuin. Ook qua opbouw erg netjes en overzichtelijk. Wellicht dat we hier wederom dus heen gaan in April.
Als hij Lego leuk vind is een bezoek aan Legoland in Scheveningen (niet super groot) icm met Sealife of het strand ook een aanrader.

• #174.494
Als hij Lego leuk vind is een bezoek aan Legoland in Scheveningen (niet super groot) icm met Sealife of het strand ook een aanrader.
Ik vond ouwehands dierenpark in Rhenen wel leuk. Niet zo overzichtelijk als burgers zoo, naar wel andere leuke dingen, zeeleeuwen (volgens mij heten die beesten zo) show, en een indoor speeltuin met zand en water... daar maak ik mijn zoon iig erg blij mee...
Panda's vond ik tegenvallen...

• #174.495
Ik vond ouwehands dierenpark in Rhenen wel leuk. Niet zo overzichtelijk als burgers zoo, naar wel andere leuke dingen, zeeleeuwen (volgens mij heten die beesten zo) show, en een indoor speeltuin met zand en water... daar maak ik mijn zoon iig erg blij mee...
Panda's vond ik tegenvallen...
Ik ben daar ook geweest en de tegenvallende panda’s overheeste in mijn gedachten, maar nu ik aan die indoor speeltuin denk moet ik zeggen dat dat toch wel een groot pluspunt is.

• #174.496
Dierenpark Amersfoort is ook leuk. Niet al te groot
Blijdorp ook.
Beekse Bergen is erg leuk.
Je kan lopen, met de bus en met de boot. Leuk safaripark.

Antwerpen of Duisburg zijn ook mooi.
Wel wat verder rijden.... maar Blijdorp is verder rijden.

Laatst bewerkt:
  • Like
  • #174.497
Sowieso zit ie veel bij papa op zijn nek. die kleintjes van 2-3 kunnen bijna niets zien qua dieren in een dierentuin.

• #174.498
Dierenpark Amersfoort is ook leuk. Niet al te groot
Blijdorp ook.
Beekse Bergen is erg leuk.
Je kan lopen, met de bus en met de boot. Leuk safaripark.

Antwerpen of Duisburg zijn ook mooi.
Wel wat verder rijden.... maar Blijdorp is verder rijden.
Blijdorp vind ik tegenvallen, maar misschien kom ik daar te vaak aangezien ik vrij dichtbij woon.

Beekse Bergen is ook leuk te combineren met een overnachting.

• #174.500

Rotterdam

Terug
Naar boven