Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze gym zit ook op 10minuten loop afstand. Heerlijk.Eindelijk een semi-okay gym gevonden op 10 min lopen afstand voor een enigzins okay prijsDuurt even, heb je ook wat (hopelijk).
Wildlands ✌️ kan de vrouw en kleine mooi 4 uur rondlopen gaan wij trainen 😂Aangezien april in het teken staat voor quality time met de fam:
Leukste dierentuin van NL, zoontje is 2+ dus een ritje op een olifant is niet relevant.
Indoor speeltuin xxl, monkey town etc is leuk maar is er niet iets extremer/groter?
Genoteerd! 🫶Wildlands ✌️ kan de vrouw en kleine mooi 4 uur rondlopen gaan wij trainen 😂
Reactor als in een kerncentrale?Voor het eerst in lange tijd weer eens echt iets leuks gedaan op het werk, wat ook daadwerkelijk werk gerelateerd is. Een reactor in de fabriek is veel sneller vervuild geraakt dan normaal, de schoonmaak uitstellen tot er ander onderhoud nodig is was dit keer geen optie en de fabriek alleen hier voor stilleggen kost eigenlijk te veel geld. Daarom is er een team van verschillende afdelingen samengesteld om een procedure op te zetten om de reactor compartiment voor compartiment te reinigen terwijl de fabriek gewoon draait, ik was 1 van de 2 laboranten in dat team en had de taak om onze analysemethodes voor het product dat daar gemaakt te optimaliseren om 1 belangrijk component , de katalisator, zo snel mogelijk juist te kunnen kwantificeren, dat is uiteindelijk geluk, de andere afdelingen hebben hun doelstellingen ook behaald en gisterenochtend is er dan begonnen met de schoonmaak. Ik had toen ochtenddienst en ik had dan ook de eer om de eerste monsters te analyseren, nu heb ik middagdienst en alles loopt voorspoedig en waarschijnlijk is de hele exercitie over 4 uurtjes klaar en is alles nog beter verlopen dan verwacht.
Een reactor kan ook gewoon een geroerd/ongeroerd vat zijn met koel/verwarmings mantel waarin een (chemische) reactie plaatsvind. 😉
Nee, een chemische fabriek.
Ouwe gifmenger
Dat kan inderdaad ja.Een reactor kan ook gewoon een geroerd/ongeroerd vat zijn met koel/verwarmings mantel waarin een (chemische) reactie plaatsvind. 😉
Efteling is ook lekker bij mij in de buurtQua pretparken voor een kind van 2.5
Toverland of efteling leuker? Of wellicht een ander park?
Rest vd attracties maakt niks uit, want durf zelf toch nergens in dus puur wat het leukste is voor de kinders
Die parken zijn allemaal stuk rijden vanuit Helmond. Wellicht als ie wat ouder is, efteling en toverland is vrij dichtbij.Toverland nooit geweest, Efteling is leuk, maar zou ik doen op schooldagen, dan heb je weinig wachttijd.
Julianatoren en Drievliet zijn ook leuk, de eerste is een soort van uitgebreide vaste kermis, de tweede is iets uitgebreider maar wel gefocust op jonge kinderen.
Maar het leukst vind ik Plaswijck park, al is dat voor jou misschien wat ver rijden.
Komende vrijdag zitten kinderen niet op school.Die parken zijn allemaal stuk rijden vanuit Helmond. Wellicht als ie wat ouder is, efteling en toverland is vrij dichtbij.
Toverland leek me leuker voor de kleinere kinderen, maar efteling heeft denk ik meer sfeer.
Willen a.s. vrijdag gaan dus 50/50 of het druk is of niet. Efteling “vanaf hier 120min wachten” zie ik ook niet zitten…
Ja maar de papas en mamas wel merendeel
Dat denken ze allemaal dus gaan ze naar de Efteling.

Plopsaland heeft ook wel leuke dingen voor de kleintjes. Zit volgens mij wel een vestiging bij jou in de omgeving.Qua pretparken voor een kind van 2.5
Toverland of efteling leuker? Of wellicht een ander park?
Rest vd attracties maakt niks uit, want durf zelf toch nergens in dus puur wat het leukste is voor de kinders