Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.461
Thnx!
Vaak blijven doen dan kom je er vanzelf wel :cool:💪

Ik doe nu de Push dag A: military press en strict behind de neck pressen. En Push dag B: push presses (met negatives), strict behind the neck presses en unilateral landmines.

Gaat wel hard zo.
Even voor mijn bevestiging; die "negatives" daar bedoel je " langzaam laten zakken" mee lijkt me. Dat heb ik ook gedaan namelijk, wel fijn gevoel.

• #174.462
Even voor mijn bevestiging; die "negatives" daar bedoel je " langzaam laten zakken" mee lijkt me. Dat heb ik ook gedaan namelijk, wel fijn gevoel.
Yes
Dat vind ik 1 van de voordelen van push presses. Je kan natuurlijk meer gewicht boven je hoofd krijgen dan een stricte press waardoor je dus negatieve reps kan doen, of zelfs isolholds, met gewicht dat je met normaal pressen niet lukt. Daarnaast is zwaarder gewicht dan je gewend bent boven je hoofd laten balanceren nogal een ding voor je core strength ben ik achter gekomen.
En die verkregen core strength en stabiliteit helpt weer bij normale presses en andere oefeningen.

Laatst bewerkt:
  • #174.463
Yes
Dat vind ik 1 van de voordelen van push presses. Je kan natuurlijk meer gewicht boven je hoofd krijgen dan een stricte press waardoor je dus negatieve reps kan doen, of zelfs isolholds, met gewicht dat je met normaal pressen niet lukt. Daarnaast is zwaarder gewicht dan je gewend bent boven je hoofd laten balanceren nogal een ding voor je core stength ben ik achter gekomen.
En die verkregen core stength en stabiliteit helpt weer bij normale presses en andere oefeningen.
Aaaah ook een goeie, pushpress > gewicht bovenin een paar seconden vasthouden > langzaam laten zakken.... klinkt als iets voor de eerstvolgende OHP.

Man man wat positief ineens hiero....lekker man.

• #174.464
Yes
Dat vind ik 1 van de voordelen van push presses. Je kan natuurlijk meer gewicht boven je hoofd krijgen dan een stricte press waardoor je dus negatieve reps kan doen, of zelfs isolholds, met gewicht dat je met normaal pressen niet lukt. Daarnaast is zwaarder gewicht dan je gewend bent boven je hoofd laten balanceren nogal een ding voor je core stength ben ik achter gekomen.
En die verkregen core stength en stabiliteit helpt weer bij normale presses en andere oefeningen.
Ik deed dat (accent op negatieve gedeelte) vroeger met lateral raises.

• #174.465
Its Going Down GIF by Philips Norelco

Terug
Naar boven