apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja was in eerste instantie wel irritant ja, maar ik wilde niet in die negatieve emotie blijven hangen dus ik doopte het maar om tot een goede cardiosessie
Vaak als ik door zo'n situatie geërgerd raak dan denk ik bij mezelf;" Ik heb een auto en ik heb de financiële ruimte om hem naar een garage te brengen, sommige mensen hebben alleen maar een plastic zak met spullen en slapen op straat"
Onderweg, toen ik van huis ging naar de garage, kwam ik een bekende dakloze tegen ( bekend in ons centrum van Almelo), heb al mijn kleingeld wat ik bij me had gegeven, hij wilde 2 biertjes kopen om 08:30 maar mocht de winkel niet meer in. Hij zou naar een andere winkel lopen om daar biertjes te kopen.....
Toen ik daar aan dacht in mijn irritatie bui toen begon ik me te schamen dat ik überhaupt geïrriteerd raakte....dus tja....

Als mijn bier op is en ik de winkel niet meer in mag, rij ik gewoon door naar mijn andere huis.Ja was in eerste instantie wel irritant ja, maar ik wilde niet in die negatieve emotie blijven hangen dus ik doopte het maar om tot een goede cardiosessie
Vaak als ik door zo'n situatie geërgerd raak dan denk ik bij mezelf;" Ik heb een auto en ik heb de financiële ruimte om hem naar een garage te brengen, sommige mensen hebben alleen maar een plastic zak met spullen en slapen op straat"
Onderweg, toen ik van huis ging naar de garage, kwam ik een bekende dakloze tegen ( bekend in ons centrum van Almelo), heb al mijn kleingeld wat ik bij me had gegeven, hij wilde 2 biertjes kopen om 08:30 maar mocht de winkel niet meer in. Hij zou naar een andere winkel lopen om daar biertjes te kopen.....
Toen ik daar aan dacht in mijn irritatie bui toen begon ik me te schamen dat ik überhaupt geïrriteerd raakte....dus tja....
wijzen is onbeleefd bbw van ons
Op 200.000km moest ie al een nieuwe motor dus ik raad zo een auto niet aan.
eeehh....ok...jouw andere huis...Als mijn bier op is en ik de winkel niet meer in mag, rij ik gewoon door naar mijn andere huis.
draait wiel terug op de range rover , zucht je mag ook niks meerOp 200.000km moest ie al een nieuwe motor dus ik raad zo een auto niet aan.

Ik hoor opvallend vaak dat zo'n Range Rover geen goede wagen is, wat ik echt totaal niet had verwacht. Die oudere modellen wel maar die mooie dikke nieuwe zijn blijkbaar niet helemaal van goede kwaliteit.Op 200.000km moest ie al een nieuwe motor dus ik raad zo een auto niet aan.
Naar de andere afdeling.eeehh....ok...jouw andere huis...
k Snap hem niet helemaal denk ik haha

Daar staat dan nog wel wat Kanon in de koelkast.eeehh....ok...jouw andere huis...
k Snap hem niet helemaal denk ik haha
Aha, klinkt ook niet verkeerd.
Dat heb ik ook altijd gehoord. Op de foto staat trouwens een FordIk hoor opvallend vaak dat zo'n Range Rover geen goede wagen is, wat ik echt totaal niet had verwacht. Die oudere modellen wel maar die mooie dikke nieuwe zijn blijkbaar niet helemaal van goede kwaliteit.

Dat heb ik ook altijd gehoord. Op de foto staat trouwens een Ford![]()

staan alle producten van land rover bekend om . over het algemeen is de waarde van onderdelen hoger dan dan de dag waarde . tel daarbij de exorbitante bedragen die een land rover dealer vraagt voor onderdelen en herstel en je snapt waar zij hun marge pakken. idd een ford ranger maar het schijnt met us fords niet veel beter te zijn .Niet voor niks dat half red neck amerika met toyota tundra"s rijdIk hoor opvallend vaak dat zo'n Range Rover geen goede wagen is, wat ik echt totaal niet had verwacht. Die oudere modellen wel maar die mooie dikke nieuwe zijn blijkbaar niet helemaal van goede kwaliteit.
Klopt, die Toyota's doen t goed.staan alle producten van land rover bekend om . over het algemeen is de waarde van onderdelen hoger dan dan de dag waarde . tel daarbij de exorbitante bedragen die een land rover dealer vraagt voor onderdelen en herstel en je snapt waar zij hun marge pakken. idd een ford ranger maar het schijnt met us fords niet veel beter te zijn .Niet voor niks dat half red neck amerika met toyota tundra"s rijd

Thnx!Serieus
Kerel lekker man.....ik doe met die pushpress (die jij me adviseerde) inmiddels 55kg.......kom jij aanzetten met je 103...... I gotta get to this point but i'll get there.....and crush you!
💪