AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.461
Ik deel die mening niet. Je bent niet de enige, er zitten hier meer leden die hun shit niet onder controle hebben. Jij bent wat opener en daar heb ik wel respect voor.
Ik ken anders een Oostenrijkse kuntschilder die ondanks zijn drugsgebruik aardig succesvol was.

Punt is, je kan prima succesvol zijn en iets van je leven maken en af en toe drugs nemen. Zolang je het niet je leven laat leiden.
Genoeg muzikanten, politici, CEO's, etc die drugs gebruiken

2x per jaar een festivalletje pakken en wat pillen erin gooien zie ik ook niet als problematisch. Elk weekend (of vaker) snuiven (of drinken)wel.

In mijn optiek wordt het pas problematisch wanneer het een gewoonte wordt en niet meer recreatief is. Maar het blijft natuurlijk drugs en dat brengt risico's met zich mee.

Zelfde geld had ik na ong 2 maanden nuchter te zijn vandaag opeens een hartinfarct opgelopen. Dat was helemaal fucked geweest.

• #175.463
Heroïne is wel lang vol te houden, als maar beetje zuiver is...check ook de Rolling Stones.

• #175.464
Ik begrijp ook echt niet hoe gebruik en iets van je leven willen maken, samen gaat. Zeker niet bij regelmatig gebruik of zoveel gebruik dat je jezelf even kwijt bent/niets voelt.
Ligt ook een beetje aan je leeftijd. Als je op je 17de eens wat dingen probeert of wilt ontdekken vind ik totaal wat anders dan mannen van 40 die vrouw en kids thuis op de bank hebben zitten en het nog steeds normaal vinden op zaterdagavond de weg kwijt te zijn door harddrugs.

• #175.468
Ligt ook een beetje aan je leeftijd. Als je op je 17de eens wat dingen probeert of wilt ontdekken vind ik totaal wat anders dan mannen van 40 die vrouw en kids thuis op de bank hebben zitten en het nog steeds normaal vinden op zaterdagavond de weg kwijt te zijn door harddrugs.
100 procent

• #175.469
Ligt in mijn optiek aan het soort drugs en met welke regelmaat. En hoe erg de weg kwijt.

• #175.472
Ja dat is dus wat ik zeg, het ligt aan de regelmaat, het type drugs en de hoeveelheid due je neemt.
Altijd tot het gaatje moeten gaan.. of gewoon 'een beetje' van iets nemen.
Trainen en in het weekend alcohol drinken en drugs gebruiken....nooit een goede combinatie.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #175.474
  • #175.475
Ooh ik kan met krokodil op ook prima trainen, met pep ook, lijkt me alleen niet zo handig.

By the way: sterkte nog Appeltje 🍀
Psychedelische drugs hebben geen invloed op je spieren en herstel zoals alcohol en uppers dat wel hebben. En ik doelde niet op tijdens het trainen. Jij had het over trainen en zaterdag drugs gebruiken.

Iemand die zaterdag een jointje rookt maar voor de rest gezond leeft. Problematisch?

• #175.476
Wat is krokodil?

• Like
Waarderingen: K82
  • #175.477
Ik heb wel wat vrienden (en zij zijn ouders van jonge kinderen), die een paar keer per jaar naar een festival samen gaan, oppas regelen en even helemaal tot het gaatje gaan. Normaal gesproken zou ik dat stel beschouwen als een van de meer verantwoordelijke ouders die ik ken. Good for them, ik gun het ze van harte. Ik heb zelf nog nooit harddrugs gebruikt, maar zeker als moeder kan ik me best voorstellen dat je daar af en toe behoefte aan hebt. Even los, even geen verantwoordelijkheden, even gek.. maar voor mijzelf zie ik dat heel anders. Alleen ik, als de controlfreak, ben dan zo bang dat ik op een dag ineens in de krant sta als ‘moeder van 28, laat 2 kids achter na een foute pil’ yada yada.. Of iemand die ipv ADHD-medicatie ‘s avonds een jointje rookt.. Leef en laat leven, ieder z’n ding. ❤️

• #175.478
Psychedelische drugs hebben geen invloed op je spieren en herstel zoals alcohol en uppers dat wel hebben. En ik doelde niet op tijdens het trainen. Jij had het over trainen en zaterdag drugs gebruiken.

Iemand die zaterdag een jointje rookt maar voor de rest gezond leeft. Problematisch?
Nee vriend, ik zat 50gr te ouwehoeren, 2 snufjes serieus en 3 klontjes "jou de gek aan te steken"

Maar ik snap wat je bedoelt (bedoelt is 2de persoon enkelvoud tegenwoordige tijd dus met een "'t" op 't eind)

Terug
Naar boven