- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Vreemde drugs, eet letterlijk weefsel op, docu van gezien, arm van die persoon was door die drug weggevreten tot op het bot, zag er niet uit...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreemde drugs, eet letterlijk weefsel op, docu van gezien, arm van die persoon was door die drug weggevreten tot op het bot, zag er niet uit...
Altijd.
Voor mensen die de sport serieus nemen en zeker degenen die ervoor kiezen anabole steroïden te gebruiken lijkt mij overig drugsgebruik en (overmatig) alcoholgebruik sowieso een no go, maar neem aan dat dat wel common sense is voor iedereen.Trainen en in het weekend alcohol drinken en drugs gebruiken....nooit een goede combinatie.
Google afbeeldingen laat wel al mooie plaatjes zienVreemde drugs, eet letterlijk weefsel op, docu van gezien, arm van die persoon was door die drug weggevreten tot op het bot, zag er niet uit...
Laat maar zien aan @RonnReevesGoogle afbeeldingen laat wel al mooie plaatjes zien
Welke drugs? Psychedelica heeft toch geen invloed? Of een jointje op z'n tijd.Voor mensen die de sport serieus nemen en zeker degenen die ervoor kiezen anabole steroïden te gebruiken lijkt mij overig drugsgebruik en (overmatig) alcoholgebruik sowieso een no go, maar neem aan dat dat wel common sense is voor iedereen.
Ja. En je kan ook na 1x op de IC belanden en ouwehoeren als een junk.Ik ken anders een Oostenrijkse kuntschilder die ondanks zijn drugsgebruik aardig succesvol was.
Punt is, je kan prima succesvol zijn en iets van je leven maken en af en toe drugs nemen. Zolang je het niet je leven laat leiden.
Genoeg muzikanten, politici, CEO's, etc die drugs gebruiken
2x per jaar een festivalletje pakken en wat pillen erin gooien zie ik ook niet als problematisch. Elk weekend (of vaker) snuiven (of drinken)wel.
In mijn optiek wordt het pas problematisch wanneer het een gewoonte wordt en niet meer recreatief is. Maar het blijft natuurlijk drugs en dat brengt risico's met zich mee.
Zelfde geld had ik na ong 2 maanden nuchter te zijn vandaag opeens een hartinfarct opgelopen. Dat was helemaal fucked geweest.
Ja. Gewoon een beetje zielig hoe het hier af en toe alleen om drugs lijkt te draaien. Beetje medelijden mee als dat is waar je leventje om draaitLigt ook een beetje aan je leeftijd. Als je op je 17de eens wat dingen probeert of wilt ontdekken vind ik totaal wat anders dan mannen van 40 die vrouw en kids thuis op de bank hebben zitten en het nog steeds normaal vinden op zaterdagavond de weg kwijt te zijn door harddrugs.
beterschap , beter stop je idd maar laat je niet gek maken bro, rustig an.Ik ken anders een Oostenrijkse kuntschilder die ondanks zijn drugsgebruik aardig succesvol was.
Punt is, je kan prima succesvol zijn en iets van je leven maken en af en toe drugs nemen. Zolang je het niet je leven laat leiden.
Genoeg muzikanten, politici, CEO's, etc die drugs gebruiken
2x per jaar een festivalletje pakken en wat pillen erin gooien zie ik ook niet als problematisch. Elk weekend (of vaker) snuiven (of drinken)wel.
In mijn optiek wordt het pas problematisch wanneer het een gewoonte wordt en niet meer recreatief is. Maar het blijft natuurlijk drugs en dat brengt risico's met zich mee.
Zelfde geld had ik na ong 2 maanden nuchter te zijn vandaag opeens een hartinfarct opgelopen. Dat was helemaal fucked geweest.
Anabolic steroids, also known as anabolic-androgenic steroids (AAS), are a class of drugs.Ik drink geen alcohol, gebruik geen drugs, rook niet maar soms wel een big mac
Ik ben de ideale schoonzoon.
Knappe dames, 20+, geen anorexia, slide maar in me dm 👍
(jij niet hell)
Drugs is ook medicijn in het Engels. Valt ook niet onder de opiumwet maar dopingwetAnabolic steroids, also known as anabolic-androgenic steroids (AAS), are a class of drugs.
Toch?
Drugs is ook medicijn in het Engels. Valt ook niet onder de opiumwet maar dopingwet
Het is in eerste instantie een medicijn. Het gebruik ervan zonder medische indicatie valt onder doping. Correct me if im wrong. producten die afgeleid zijn van Testosteron zoals Tren , daarvan weet ik niet hoe die geclassificeerd worden.
Geen idee eigenlijk. Maar is altijd een beetje dubbel wat is nu drugs en wat niet.Het is in eerste instantie een medicijn. Het gebruik ervan zonder medische indicatie valt onder doping. Correct me if im wrong. producten die afgeleid zijn van Testosteron zoals Tren , daarvan weet ik niet hoe die geclassificeerd worden.