XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.483
Trainen en in het weekend alcohol drinken en drugs gebruiken....nooit een goede combinatie.
Voor mensen die de sport serieus nemen en zeker degenen die ervoor kiezen anabole steroïden te gebruiken lijkt mij overig drugsgebruik en (overmatig) alcoholgebruik sowieso een no go, maar neem aan dat dat wel common sense is voor iedereen.

• #175.485
Ze hebben de drugs ook veel te lekker gemaakt. Ik heb bijna alles wel een paar keer gedaan. Maar je moet er wel mee op kunnen houden anders heb je een probleem. Ik denk dat iedereen wel iemand kent die er aan onderdoor is gegaan en sommigen komen er ook wel weer bovenop.

• #175.487
Voor mensen die de sport serieus nemen en zeker degenen die ervoor kiezen anabole steroïden te gebruiken lijkt mij overig drugsgebruik en (overmatig) alcoholgebruik sowieso een no go, maar neem aan dat dat wel common sense is voor iedereen.
Welke drugs? Psychedelica heeft toch geen invloed? Of een jointje op z'n tijd.

• #175.488
Ik ga niet kijken.
Ik heb genoeg ellende gezien, in reallife... ik heb er al een beeld bij.

• Heart
Waarderingen: K82
  • #175.489
Ik heb vroeger een paar weekends zitten te experimenten met hard drugs. Waren wel mooie weekends.

• #175.490
Ik ken anders een Oostenrijkse kuntschilder die ondanks zijn drugsgebruik aardig succesvol was.

Punt is, je kan prima succesvol zijn en iets van je leven maken en af en toe drugs nemen. Zolang je het niet je leven laat leiden.
Genoeg muzikanten, politici, CEO's, etc die drugs gebruiken

2x per jaar een festivalletje pakken en wat pillen erin gooien zie ik ook niet als problematisch. Elk weekend (of vaker) snuiven (of drinken)wel.

In mijn optiek wordt het pas problematisch wanneer het een gewoonte wordt en niet meer recreatief is. Maar het blijft natuurlijk drugs en dat brengt risico's met zich mee.

Zelfde geld had ik na ong 2 maanden nuchter te zijn vandaag opeens een hartinfarct opgelopen. Dat was helemaal fucked geweest.
Ja. En je kan ook na 1x op de IC belanden en ouwehoeren als een junk.

Leuk voorbeeld van het festival, maar ik doel op de leden die thuis in hun uppie wat gebruiken / zichzelf verdoven.

Laatst bewerkt:
  • #175.491
Ligt ook een beetje aan je leeftijd. Als je op je 17de eens wat dingen probeert of wilt ontdekken vind ik totaal wat anders dan mannen van 40 die vrouw en kids thuis op de bank hebben zitten en het nog steeds normaal vinden op zaterdagavond de weg kwijt te zijn door harddrugs.
Ja. Gewoon een beetje zielig hoe het hier af en toe alleen om drugs lijkt te draaien. Beetje medelijden mee als dat is waar je leventje om draait

Laatst bewerkt:
  • #175.492
Ik drink geen alcohol, gebruik geen drugs, rook niet maar soms wel een big mac

Ik ben de ideale schoonzoon.

Knappe dames, 20+, geen anorexia, slide maar in me dm 👍
(jij niet hell)

• #175.493

• #175.494
Ik ken anders een Oostenrijkse kuntschilder die ondanks zijn drugsgebruik aardig succesvol was.

Punt is, je kan prima succesvol zijn en iets van je leven maken en af en toe drugs nemen. Zolang je het niet je leven laat leiden.
Genoeg muzikanten, politici, CEO's, etc die drugs gebruiken

2x per jaar een festivalletje pakken en wat pillen erin gooien zie ik ook niet als problematisch. Elk weekend (of vaker) snuiven (of drinken)wel.

In mijn optiek wordt het pas problematisch wanneer het een gewoonte wordt en niet meer recreatief is. Maar het blijft natuurlijk drugs en dat brengt risico's met zich mee.

Zelfde geld had ik na ong 2 maanden nuchter te zijn vandaag opeens een hartinfarct opgelopen. Dat was helemaal fucked geweest.
beterschap , beter stop je idd maar laat je niet gek maken bro, rustig an.
De grootste moraalridders met meningen over een zijn zelf vaak de meest stiekeme motherfuckers. Al helemaal op internet.

• #175.495
Ik drink geen alcohol, gebruik geen drugs, rook niet maar soms wel een big mac

Ik ben de ideale schoonzoon.

Knappe dames, 20+, geen anorexia, slide maar in me dm 👍
(jij niet hell)
Anabolic steroids, also known as anabolic-androgenic steroids (AAS), are a class of drugs.

Toch?

• #175.497
Drugs is ook medicijn in het Engels. Valt ook niet onder de opiumwet maar dopingwet

Dus AAS vallen gwn onder doping. Al Kun je alles wat je prestaties/gemoedstoestand beinvloed in principe wel drugs noemen. Caffeine/alcohol zijn drugs, bijna heel de wereld zit gwn aan drugs .

Overigens vind ik alcohol echt de meest waardeloze drug die er is. Liever een keertje MDMA op zijn tijd. Heb je tenminste wat aan.

• #175.498
Het is in eerste instantie een medicijn. Het gebruik ervan zonder medische indicatie valt onder doping. Correct me if im wrong. producten die afgeleid zijn van Testosteron zoals Tren , daarvan weet ik niet hoe die geclassificeerd worden.

• #175.499
Het is in eerste instantie een medicijn. Het gebruik ervan zonder medische indicatie valt onder doping. Correct me if im wrong. producten die afgeleid zijn van Testosteron zoals Tren , daarvan weet ik niet hoe die geclassificeerd worden.
Geen idee eigenlijk. Maar is altijd een beetje dubbel wat is nu drugs en wat niet.

Is het syntethisch etc. Dan zou weed en tripdrugs geen drugs zijn. Maar het altered wel je geest.

Zelf zie ik gwn verschillende gradaties Kwa drugs. Meth is heel wat anders dan koffie. Maar bijna alle sporten drugs beinvloeden je gemoedstoestand. Of dat nu plantjes zijn of in een lab gemaakt.

Iedereen gebruikt drugs👍

• #175.500
Iedereen gebruikt drugs zeggen vaak die harddrugs verslaafde die hun gedrag willen goedpraten dat een gear en caff ook “drugs” zijn.

Elke normale mens weet wat “drugs” is en wat er bedoeld mee word.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven