AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.521
DMT is imo het makkelijkste om een hele stevige ervaring mee te hebben. Als het je niet bevalt ben je er zo weer uit met een paar minuten. :p Maar ik gebruik eigenlijk elk tripmiddel wel, vind het vooral leuk dat elk middel toch weer zijn eigen effect heeft. Zo zijn tryptamines als paddos, ayahuasca en DMT heel natuurlijk en vloeiend, LSD en fenetylames zoals 2C-x etc is dan weer heel gestructureerd en geordend, dan is er nog DPT wat ik meer holografisch heb ervaren. DiPT heb ik ook liggen wat bijna geen visuele effecten heeft maar vooral auditive hallucinaties. Geluiden worden vervormd, bepaalde tonen gaan wat octaven omlaag etc. Salvia vind ik persoonlijk ook heel uniek, de meeste mensen haten het vanwege het dysphorische gevoel (tegenhanger van euforie). Maar ik vind de ervaring wel uniek en bijzonder om het af en toe te doen. Maar het gaat mij ook niet om het gevoel, het gaat mij er meer om de wereld en mezelf vanuit een ander perspectief te ervaren. :p
Interessant ! Maar naar horen zeggen kunnen die 2 minuten als meerdere mensenlevens voelen of ben je het concept tijd compleet kwijt.

Salvia lijkt me verschrikkelijk. Trip reports van mensen die in de grond lijken te zakken en zich opgesloten voelen. En iemand die beweerde een buis te zijn in een meterkast en niet meer kon bewegen. Lijkt me Nou niet een hele fijne ervaring.

• #175.525

• Haha
Waarderingen: K82
  • #175.527
Dus met zijn alleen een verbindende Ayahuasca ceremonie met de forumleden. Mschn Komen we tot verbroedering of nieuwe inzichten? Het is wel gebruikelijk dat dames hierbij in yoga broek en sport bh Komen.

• #175.529
Interessant ! Maar naar horen zeggen kunnen die 2 minuten als meerdere mensenlevens voelen of ben je het concept tijd compleet kwijt.

Salvia lijkt me verschrikkelijk. Trip reports van mensen die in de grond lijken te zakken en zich opgesloten voelen. En iemand die beweerde een buis te zijn in een meterkast en niet meer kon bewegen. Lijkt me Nou niet een hele fijne ervaring.
Klinkt als een relatie 🤣🤣

• #175.531

Ik kwam vroeger altijd in een smartshop, we kenden die eigenaar, aardige gozer met allemaal bizarre verhalen. Ook over Salvia, dat ie dat eens gebruikt had en opeens zag hij de wereld, het beeld dat ie door zijn ogen zag, gewoon dichtklappen alsof ie in een boek leefde, daarna stond hij op een tafel en was hij een telefoon....vreemde shit, niks voor mij.

Net als PCP, dat je niet meer kunt ademhalen tenzij je je kop onder water steekt, dat je dus dat gevoel hebt....lekker dan....nee ook niks voor mij.

• #175.533

Ruben-Koet.jpg

• #175.534
Trainen en in het weekend alcohol drinken en drugs gebruiken....nooit een goede combinatie.
Drinken doe je ook gewoon door de week. In de sportschool was een blik Kanon altijd mijn pre-workout drankje, dan was ik niet zo agressief.

• #175.535
  • #175.540
Drinken doe je ook gewoon door de week. In de sportschool was een blik Kanon altijd mijn pre-workout drankje, dan was ik niet zo agressief.
Ik ken wel iemand die is overleden na 1 beugel Grolsch en 2 dianabol als PWO. Hartaanval(in gym) in 1994 was niet zo goed verzorgt als nu

Terug
Naar boven