royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.813
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Interessant ! Maar naar horen zeggen kunnen die 2 minuten als meerdere mensenlevens voelen of ben je het concept tijd compleet kwijt.DMT is imo het makkelijkste om een hele stevige ervaring mee te hebben. Als het je niet bevalt ben je er zo weer uit met een paar minuten.Maar ik gebruik eigenlijk elk tripmiddel wel, vind het vooral leuk dat elk middel toch weer zijn eigen effect heeft. Zo zijn tryptamines als paddos, ayahuasca en DMT heel natuurlijk en vloeiend, LSD en fenetylames zoals 2C-x etc is dan weer heel gestructureerd en geordend, dan is er nog DPT wat ik meer holografisch heb ervaren. DiPT heb ik ook liggen wat bijna geen visuele effecten heeft maar vooral auditive hallucinaties. Geluiden worden vervormd, bepaalde tonen gaan wat octaven omlaag etc. Salvia vind ik persoonlijk ook heel uniek, de meeste mensen haten het vanwege het dysphorische gevoel (tegenhanger van euforie). Maar ik vind de ervaring wel uniek en bijzonder om het af en toe te doen. Maar het gaat mij ook niet om het gevoel, het gaat mij er meer om de wereld en mezelf vanuit een ander perspectief te ervaren.
![]()
Salvia lijkt me verschrikkelijk. Trip reports van mensen die in de grond lijken te zakken en zich opgesloten voelen. En iemand die beweerde een buis te zijn in een meterkast en niet meer kon bewegen. Lijkt me Nou niet een hele fijne ervaring.

Maar ik gebruik eigenlijk elk tripmiddel wel, vind het vooral leuk dat elk middel toch weer zijn eigen effect heeft. Zo zijn tryptamines als paddos, ayahuasca en DMT heel natuurlijk en vloeiend, LSD en fenetylames zoals 2C-x etc is dan weer heel gestructureerd en geordend, dan is er nog DPT wat ik meer holografisch heb ervaren. DiPT heb ik ook liggen wat bijna geen visuele effecten heeft maar vooral auditive hallucinaties. Geluiden worden vervormd, bepaalde tonen gaan wat octaven omlaag etc. Salvia vind ik persoonlijk ook heel uniek, de meeste mensen haten het vanwege het dysphorische gevoel (tegenhanger van euforie). Maar ik vind de ervaring wel uniek en bijzonder om het af en toe te doen. Maar het gaat mij ook niet om het gevoel, het gaat mij er meer om de wereld en mezelf vanuit een ander perspectief te ervaren.