Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.704
Ik klaag niet, ik doe jou een suggestie hoe je jij vraag anders kunt verwoorden om zo in de toekomst minder aangevallen te worden op je woordkeuze.

Als ik het me goed kan herinneren heb je een tijd geleden aangegeven dat je wilde leren je online communicatie wat aan te passen om zo minder haat reacties te krijgen.
Laat die parasiet toch met rust.

• #175.709
Europa gaat helemaal naar de klote door dit soort volk. Als je dan als chef speciaal naar buiten gaat en prima eten voorbereid, maar vervolgens zo schandalig wordt behandeld, dan mag je best heftig reageren.
Europa gaat naar de klote omdat corrupte regeringen in andere landen zorgen voor destabilisatie van de daar aanwezige samenleving. Mensen willen dit gevaar daar ontvluchten en komen dan noodgedwongen maar Europa.

Denk je nou echt dat die mensen hun thuis achter willen laten om hier te moeten leven tussen andere mensen die helemaal niet willen dat ze hier zijn?

De meeste azielzoekers zijn echt op de vlucht, helaas een te groot deel niet.

Maar die groep die echt op de vlucht is die mist de tijd dat ie zijn eigen straatje kon vegen en in zijn eigen woonwijk brood kon kopen en met buren en vrienden kon eten...alleen zijn die wijken kapot gebombardeerd....met behulp van het Amerikaanse leger.... En gefinancierd....met Europees geld.

• #175.710
Europa gaat naar de klote omdat corrupte regeringen in andere landen zorgen voor destabilisatie van de daar aanwezige samenleving. Mensen willen dit gevaar daar ontvluchten en komen dan noodgedwongen maar Europa.

Denk je nou echt dat die mensen hun thuis achter willen laten om hier te moeten leven tussen andere mensen die helemaal niet willen dat ze hier zijn?

De meeste azielzoekers zijn echt op de vlucht, helaas een te groot deel niet.

Maar die groep die echt op de vlucht is die mist de tijd dat ie zijn eigen straatje kon vegen en in zijn eigen woonwijk brood kon kopen en met buren en vrienden kon eten...alleen zijn die wijken kapot gebombardeerd....met behulp van het Amerikaanse leger.... En gefinancierd....met Europees geld.
Waarom vlucht je dan naar de veroorzaker van je leed?

• #175.711
Want Nederland is de dichtstbijzijnde veilige plek omdat Turkije, Bulgarije, Roemenië, Griekenland, Hongarije, Slowakije, Oostenrijk en Duitsland allemaal onveilig zijn?

• #175.712
  • #175.713
Waarom vlucht je dan naar de veroorzaker van je leed?
Die mensen weten niet beter of ze hebben hier hoop en kans op een beter leven. Daar waar zij zitten horen ze ook alleen maar dat het hier beter is en dat er hier vrede is....

Is gewoon een fuckedup situatie man. Is toch niet normaal.

Wij mogen echt blij zijn dat hier in NL geen tanks door de straten rijden....
In dit land is alles duur maar we hebben wel vrede en kunnen min of meer doen en laten wat we willen.
En ook nog eens kunnen we zeggen wat we willen zonder er voor opgepakt te worden.

• #175.714
Want Nederland is de dichtstbijzijnde veilige plek omdat Turkije, Bulgarije, Roemenië, Griekenland, Hongarije, Slowakije, Oostenrijk en Duitsland allemaal onveilig zijn?
Oh maar daar ben ik het mee eens hoor dat je dit zegt want zo denk ik ook. Ik snap ook niet waarom die hele reis naar Nederland gemaakt wordt. Misschien zijn wij wel het meest tolerante land ter wereld. Je mag en kan hier helemaal zijn wie je bent...ik vermoed dat dat meespeelt. Maar zeker weten doe ik het niet.

Zou mooi zijn als die hele fucking oorlogsindustrie niet meer nodig zou hoeven te zijn...

• #175.716
Ja ze leeft nog. Lekker 5 kilometer gelopen
20240509_110655.jpg

20240509_110756.jpg

• #175.717
Meeste vluchtelingen die weten exact waar ze moeten zijn, en waar het het beste vertoeven is.
Ook waar ze meeste kans op asiel krijgen. Dat zijn ook de probleem schoppers in AZC en omgeving. ECHTE vluchtelingen zijn dankbaar.

• #175.719
Die mensen weten niet beter of ze hebben hier hoop en kans op een beter leven. Daar waar zij zitten horen ze ook alleen maar dat het hier beter is en dat er hier vrede is....

Is gewoon een fuckedup situatie man. Is toch niet normaal.

Wij mogen echt blij zijn dat hier in NL geen tanks door de straten rijden....
In dit land is alles duur maar we hebben wel vrede en kunnen min of meer doen en laten wat we willen.
En ook nog eens kunnen we zeggen wat we willen zonder er voor opgepakt te worden.
Klopt, maar het is dus ook een land waar je als kok vluchtelingen niet cultureel goedgekeurd eten gratis voorschotelt bekritiseerd wordt.

Terug
Naar boven