AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.741
Ik ben stiekem ook wel benieuwd.

• #175.744
CNN: Dutch "Hannibal Lecter" serves asylumseekers as chef's special to high paying leftist guests in exclusive Amsterdam Hotel.
Kitchen staff in on it and calling it "a taste of their own medicine". Jesse Klaver horrefied to have broken vegan diet, no reaction yet from Timmermans as he asked for seconds.

In other news, student protestors who where invited for dinner by mayor Femke Halsema seem to have disappeared.

Laatst bewerkt:
  • #175.745
CNN: Dutch "Hannibal Lecter" serves asylumseekers as chef's special to high paying leftist guests in exclusive Amsterdam Hotel.
Kitchen staff in on it and calling it "a taste of their own medicine". Jesse Klaver horrefied to have broken vegan diet, no reaction yet from Timmermans as he asked for seconds.

In other news, student protestors who where invited for dinner by mayor Femke Halsema seem to have disappeared.
De 85 jarige Gerrit reageert geschrokken op de geweldsexplosie van gisteravond. Mijn geliefde Beppie en ik komen hier al 40 jaar maar dit hebben we nog nooit gezien.

Beppie vult vervolgens aan dat ze vredig kan sterven. Ik heb nu alles gezien in mijn leven. Hierbij doelt ze op het feit dat een van de chef koks de asielzoekers te lijf ging met een bevroren apfelstrudel.

• #175.746
The UK economy is no longer in recession, according to official figures.

Prime Minister Tory GIF by GIPHY News

• #175.748
2 dagen bezig geweest met het isoleren van de zolder. Oude gipsplaten er af, isolatie er tegen aan, houtwerk aanpassen, nieuwe gipsplaten er weer tegen aan. Vandaag dag 3.

Tussenstand:
- Het gaat lekker en we liggen op schema, her en der al gips geplaatst, wordt weer mooi!
- Tukker FM ga ik langzaam waarderen 😅

20240510_185955.jpg

Laatst bewerkt:
  • #175.753
  • #175.756
Ik speelde altijd oorlogje tussen het leger en de dinosaurussen.
Mn zoon heeft een speelgoed Trex met een nerfgun achtige kanon op zn rug. Loopt hier door de kamer op batterijen. Brullend en zn kanon afvurend met een light sabre achtig geluid. Bijzondere combinatie

• #175.758
Jongens en hun passie voor alles wat wielen heeft. Zit er volgens mij standaard ingebakken, naast dinosaurussen🤣

We hebben bij ons thuis ook echt maar een paar niet-wiel-bevattend speelgoed..waar dus vrijwel niet mee wordt gespeeld.

Echt een auto fan vooral, ik weet een en ander van auto's (niet bijzonder veel) maar kan dus best wat uitleggen aan hem. Een van de eerste dingen waar hij bij een auto op ging letten was de 'zaspipe' (exhaust pipe) en pasgeleden vroeg hij waarom het logo van de toyota op z'n kop was..
Moest 3x kijken voordat ik zelf door had dat het inderdaad op z'n kop stond :roflol:

Terug
Naar boven