AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.721
Ja, ik heb gehoord dat @apfelstrudel zelfs genoemd wordt in de nieuwe smokkelfolder

1000044635.jpg
@apfelstrudel heeft een sterk aanzuigende werking, de PVV denkt na over een beroepsverbod (uitspreken op z'n Duits). Die linkse meisjes lullen over hun atelier als verblijfplaats, maar hij verwendt ze pas echt. @apfelstrudel is een multiculti knuffelbeer.

• #175.722
  • #175.724
Anywho, ik stelde apfelstrudel een vraag, ik krijg er haat voor terug, maar apfelstrudel heeft nu wel geantwoord en ik heb mijn antwoord; hij deed dat niet omdat er afspraken zijn gemaakt tussen rode kruis (of wie dan ook) en hem/hotel.

PRIMA TOCH? Jullie maken echt van een mug een olifant :roflol:

Im Outta Here GIF
Jij stelt een bizar achterlijke vraag, gegevens de context. Mensen reageren daarop met gezond boetenverstand en vervolgens ga je verontwaardigd doen. Jij bent echt echt wereldvreemd!

• #175.726
Jij stelt een bizar achterlijke vraag, gegevens de context. Mensen reageren daarop met gezond boetenverstand en vervolgens ga je verontwaardigd doen. Jij bent echt echt wereldvreemd!

Ik ben wereldvreemd omdat ik vraag waarom een kok geen andere cultuur gerecht kookt?

Hoe is dat precies wereld vreemd? :o
En wat is er achterlijk aan de vraag?

Ben benieuwd.

• #175.727
Lol de chef staat te koken (pun intended).

We hadden 22 broodjes voor ze gemaakt. 11 met hummus, 11 met halal kipfilet. Zoals gistermiddag met ze was afgesproken.

Zeggen ze, ja nee willen we niet. We willen iets anders. Chef helemaal over de zeik. Hele keukenteam kankeren over asielzoekers enzo. Heeft iemand net 5kg aan bonken lopen snijden om friet te maken. Wilden ze meer :roflol:

Ja hier kan ik wel echt van genieten. Ik zit iedereen helemaal op te naaien. Wachten tot de bom straks barst. Dan ga ik lkkr met een bakkie pleur achterover leunen en naar het vuurwerk kijken.

• #175.728

We hadden 22 broodjes voor ze gemaakt. 11 met hummus, 11 met halal kipfilet. Zoals gistermiddag met ze was afgesproken.

Zeggen ze, ja nee willen we niet. We willen iets anders. Chef helemaal over de zeik. Hele keukenteam kankeren over asielzoekers enzo. Heeft iemand net 5kg aan bonken lopen snijden om friet te maken. Wilden ze meer :roflol:

Ja hier kan ik wel echt van genieten. Ik zit iedereen helemaal op te naaien. Wachten tot de bom straks barst. Dan ga ik lkkr met een bakkie pleur achterover leunen en naar het vuurwerk kijken.

De oplossing:
550x685.jpg

• #175.730
Anywho, ik stelde apfelstrudel een vraag, ik krijg er haat voor terug, maar apfelstrudel heeft nu wel geantwoord en ik heb mijn antwoord; hij deed dat niet omdat er afspraken zijn gemaakt tussen rode kruis (of wie dan ook) en hem/hotel.

PRIMA TOCH? Jullie maken echt van een mug een olifant :roflol:

Im Outta Here GIF
Jij nooit natuurlijk, hypocriet wijf

• #175.731

Waar is dit? Ik wil ook wel meegenieten!!

Terug
Naar boven