Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
That didn't last very long...
That didn't last very long...
Het lijkt er op dat hij binnen 24 uur al weer is gearresteerd.
Hij gaat nu als gebande 'Gast 170904' door het leven.
Watskebeurt?
Nice, je woont een beetje halverwege Noorwegen dus? Rond Trondheim?
Dan ga je erv anuit dat er geen berichten verwijderd zijn.![]()
Zijn verschrikkelijk berichten natuurlijk. Schandalig wat hij post! Het lijkt totaaaaaaaaaaaaaaaal niet op een emotionele mod.
Zou geen handige communicatie strategie zijn, maar je hebt gelijk. Zijn er berichten verwijderd?Dan ga je erv anuit dat er geen berichten verwijderd zijn.
Volgens mij was het zo ingesteld dat dit altijd zichtbaar zou blijven.Zou geen handige communicatie strategie zijn, maar je hebt gelijk. Zijn er berichten verwijderd?
Schattig hoor.
Dat klopt ongeveer 120km noordelijk van TrondheimNice, je woont een beetje halverwege Noorwegen dus? Rond Trondheim?
ik evolutiebioloog
De menselijke evolutie is toch voltooid toen jij werd geboren?

Wie zegt dat ik geboren ben?De menselijke evolutie is toch voltooid toen jij werd geboren?![]()
Fijne moederdag

Mooi hoor. Ik neem aan wel huisarrest voor 'zei' i.p.v. 'zij'?

Niet mierenneuken over 'jouw'? Gaat het wel goed met je? Heb je slecht geslapen of moeten we ons zorgen maken?Mooi hoor. Ik neem aan wel huisarrest voor 'zei' i.p.v. 'zij'?![]()

Het is dan ook een speciaale dag.Niet mierenneuken over 'jouw'? Gaat het wel goed met je? Heb je slecht geslapen of moeten we ons zorgen maken?
![]()
Kind schrijft al beter dan menig DBB'er en netter dan de meeste volwassenen. Hulde!Mooi hoor. Ik neem aan wel huisarrest voor 'zei' i.p.v. 'zij'?![]()
Tegenwoordig krijg je al een phd als je je veters kan vastmaken.Kind schrijft al beter dan menig DBB'er en netter dan de meeste volwassenen. Hulde!